Η Lidl Ελλάς προσφέρει για πρώτη φορά είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό

Η Lidl Ελλάς προσφέρει για πρώτη φορά είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό Facebook Twitter
0

Η Lidl, σε συνεργασία με την PreZero, τον περιβαλλοντικό βραχίονα του Ομίλου Schwarz, θέτουν στόχους προς αυτήν την κατεύθυνση κάνοντας την αρχή με είδη οικιακής χρήσης. Έτσι, από τον Μάρτιο 2021, η Lidl εντάσσει προϊόντα στην γκάμα της, τα οποία αποτελούνται τουλάχιστον στο 95%, από ανακυκλωμένο πλαστικό.

Χάρη στα νέα είδη οικιακής χρήσης, η παραγωγή των οποίων απαιτεί σημαντικά λιγότερους πόρους σε σχέση με τα παραδοσιακά νέα πλαστικά προϊόντα, η Lidl και η PreZero δίνουν νέα πνοή στο πλαστικό. Τα νέα και φιλικά πλέον προς το περιβάλλον προϊόντα, όπως πτυσσόμενα τελάρα, καλάθια/λεκάνες ρούχων, κουτιά αποθήκευσης και κάδοι απορριμμάτων, συμπληρώνουν την γκάμα ειδών οικιακής χρήσης της Lidl και είναι διαθέσιμα σε διάφορα απαλά χρώματα.

Τι είναι αυτό που κάνει τα είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό να ξεχωρίζουν; Μεγάλο μέρος της αξίας που δημιουργείται οφείλεται στις διάφορες επιχειρήσεις του Ομίλου Schwarz. Η εταιρεία PreZero, ο περιβαλλοντικός βραχίονας του Ομίλου, είναι υπεύθυνη για την αποκομιδή και ανακύκλωση. Τα ανακυκλωμένα προϊόντα πωλούνται στη Lidl, εξασφαλίζοντας έτσι μία επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων του Ομίλου στο πλαίσιο της στρατηγικής REsetPlastic.

Η Lidl Ελλάς προσφέρει για πρώτη φορά είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό Facebook Twitter

Το πλαστικό χρησιμοποιείται για την παραγωγή πολλών προϊόντων, αλλά και ως υλικό συσκευασίας. Η υψηλή κατανάλωση πόρων για την παραγωγή πλαστικών προϊόντων, τα χαμηλά ποσοστά ανακύκλωσης, καθώς και η περιβαλλοντική επιβάρυνση από τα πλαστικά απορρίμματα, καθιστούν το πλαστικό έναν πόρο με έντονο αντίκτυπο στο περιβάλλον, με αποτέλεσμα η χρήση του να εγείρει σοβαρές ανησυχίες. Για τον λόγο αυτόν, η Lidl έχει θέσει ως στόχο τη χρήση περισσότερου ανακυκλωμένου πλαστικού και επομένως, την αποτελεσματική επαναχρησιμοποίηση ανακυκλώσιμων υλικών.

Έτσι, με τη σειρά των νέων προϊόντων οικιακής χρήσης, η Lidl επικεντρώνεται στο ανακυκλωμένο πλαστικό: Tα πλαστικά απορρίμματα των νοικοκυριών συλλέγονται από την PreZero, καθαρίζονται και μεταποιούνται σε ανακυκλωμένους πλαστικούς κόκκους. Στη συνέχεια, από αυτούς τους κόκκους, παράγονται νέα, υψηλής ποιότητας, φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.

Χάρη στα είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό, οι πελάτες διαθέτουν μια πιο βιώσιμη εναλλακτική επιλογή και μπορούν να αξιοποιήσουν την αγοραστική τους δύναμη για να συμβάλουν ενεργά στη διατήρηση σημαντικών πόρων. Με αυτόν τον τρόπο, 1.500 τόνοι ανακυκλώσιμου υλικού έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή νέων ειδών οικιακής χρήσης, αποφεύγοντας τη χρήση νέου πλαστικού.

Η όλη διαδικασία ανακύκλωσης και παραγωγής πραγματοποιείται εξολοκλήρου στην Ευρώπη. Χάρη στο δίκτυο επιχειρήσεών της, η Lidl μπορεί να καλύψει ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής και δημιουργίας αξίας διασφαλίζοντας την εφαρμογή αυστηρών προτύπων ανακύκλωσης. Τα νέα προϊόντα εντάσσονται στη στρατηγική REsetPlastic, η οποία ξεκίνησε από τον Όμιλο Schwarz.

Μάθετε περισσότερα για τη στρατηγική REset Plastic στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.lidl.gr/plastic

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM