Ο CAFFÈ L’ANTICO χορηγός στο συνέδριο του Economist

Ο CAFFÈ L’ANTICO χορηγός στο συνέδριο του Economist Facebook Twitter
0

O CAFFÈ L'ANTICO συμμετείχε ως χορηγός στο συνέδριο του Economist, στην 24η συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με την ελληνική κυβέρνηση "Europe: Reinforcing cohesion in turbulent times". Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 15-16 Σεπτεμβρίου στο Grand Resort Lagonissi Hotel, διερευνώντας τη διαχείριση της κρίσης του Covid-19 και την επόμενη μέρα στην Ευρώπη, την Ελλάδα και τον κόσμο.

Στο συνέδριο συζητήθηκε η πολιτική συνοχής των κρατών μελών της ΕΕ, οι χρηματοοικονομικές αγορές και το πακέτο ανάκαμψης της ΕΕ, η κρίση στην ανατολική Μεσόγειο, το μεταναστευτικό, οι προκλήσεις στην εξωτερική πολιτική και την άμυνα, τα Δυτικά Βαλκάνια, η επιχειρηματικότητα, οι επενδύσεις, οι υποδομές και η αγορά ενέργειας.

Ο CAFFÈ L’ANTICO χορηγός στο συνέδριο του Economist Facebook Twitter


Ο CAFFÈ L'ANTICO προσέφερε στους συμμετέχοντες μία απολαυστική εμπειρία Latte Art. Ο CAFFÈ L'ANTICO, διανέμεται σε πάνω από 44 χώρες ως ένα premium προϊόν, λειτουργώντας ως πρεσβευτής της γεύσης και του καβουρδίσματος του πραγματικού Ιταλικού espresso, αλλά και ως θεματοφύλακας του μυστικού που κάνει τον καφέ ασυναγώνιστο: ορισμένα επιλεγμένα ποιοτικά χαρμάνια, έτσι δομημένα, ώστε να διατηρούν μια ισορροπημένη γεύση, που καβουρδίζονται με φροντίδα και διαθέτουν την εμπειρία ενός αιώνα.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε βάσει των τελευταίων οδηγιών των υγειονομικών αρχών σχετικά με τον Covid-19.

Ο CAFFÈ L’ANTICO χορηγός στο συνέδριο του Economist Facebook Twitter

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον CAFFÈ L'ANTICO πατήστε εδώ.

 

Αναλυτικό πρόγραμμα συνεδρίου.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM