«Πού πάμε μετά την καραντίνα;»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano για δωρεάν πακέτα ομιλίας

«Πού πάμε μετά την καραντίνα;»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano για δωρεάν πακέτα ομιλίας Facebook Twitter
0

Ο νέος διαγωνισμός στη σελίδα της l'artigiano στο Instagram, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Wind, καλεί το κοινό να απαντήσει «Που πάμε μετά την καραντίνα;» κερδίζοντας μοναδικά δώρα για τους ίδιους και την παρέα τους.


Οι λάτρεις της πίτσας, αλλά και όσοι δεν σταματούν να μιλούν στο κινητό τους έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα από τα 14 πακέτα χρόνου ομιλίας καρτοκινητής Wind F2G για έναν ολόκληρο χρόνο όπως και λαχταριστές, αφράτες πίτσες της επιλογής τους με την υπογραφή της l'artigiano.

«Πού πάμε μετά την καραντίνα;»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano για δωρεάν πακέτα ομιλίας Facebook Twitter


Η l'artigiano βρίσκεται πάντα στο πλευρό του κοινού ανακαλύπτοντας νέους τρόπους να προσφέρει μοναδικές στιγμές απόλαυσης και ξεχωριστά δώρα. Ο διαγωνισμός λήγει στις 12 Ιουνίου.


Στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης που ακολουθεί η εταιρεία, έχει εφαρμόσει τη νέα υπηρεσία «Παράδοση Χωρίς Επαφή» για τις online παραγγελίες με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία κατά την οποία δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στον διανομέα και στον πελάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το ανανεωμένο site της l'artigiano.

«Πού πάμε μετά την καραντίνα;»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano για δωρεάν πακέτα ομιλίας Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM