Dentyne

Dentyne Facebook Twitter
0

Το «Καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς!» είναι ένα παλιό σλόγκαν που έμεινε ως ατάκα και χρησιμοποιείται πολύ ακόμα και σήμερα στις παρέες. Το σλόγκαν δεν ανήκει σε κανέναν άλλο παρά στην Original γεύση της παλιάς και αγαπημένης Stimorol που επιστρέφει, αυτήν τη φορά κάτω απ’ το όνομα «Dentyne». Με ρετρό διάθεση, αλλά με φρέσκια και δυνατή γεύση, η νέα Dentyne Original έρχεται στην κλασική συρταρωτή συσκευασία, σε χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα, και φυσικά χωρίς ζάχαρη! Ιδανική για τους λάτρεις της παλιάς Original γεύσης αλλά και για όσους αναζητούν φρέσκες, δυνατές γεύσεις κι εμπειρίες.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM