Μπάρμπα Στάθης «Φρεσκοκομμένα»: Νέες ατομικές συσκευασίες φρέσκων σαλατών

Μπάρμπα Στάθης «Φρεσκοκομμένα»: Νέες ατομικές συσκευασίες φρέσκων σαλατών Facebook Twitter
0

Οι νέες προτάσεις φρέσκων σαλατών Μπάρμπα Στάθης ήρθαν για να σας προσφέρουν όλη τη γεύση, τη φρεσκάδα και τη θρεπτική τους αξία, σε νέα, πρακτική ατομική συσκευασία.

Απολαύστε εύκολα και γρήγορα ένα θρεπτικό γεύμα με τους αγαπημένους σας συνδυασμούς διαλεχτών λαχανικών, όπου και αν βρίσκεστε. Η σειρά των ατομικών συσκευασιών περιλαμβάνει τις ήδη αγαπημένες σας Δροσάτη και Σπιρτόζα αλλά και το μοναδικό Σπανάκι Μπάρμπα Στάθης, σε νέα πρακτική συσκευασία 250 γραμμαρίων. Ο νέος συνδυασμός της Ζωηρής σάς περιμένει να τον ανακαλύψετε: ιδιαίτερο μαρούλι red oak leaf, iceberg και ρόκα θα ζωηρέψουν την επιθυμία σας για ένα νόστιμο, ωφέλιμο και θρεπτικό ελαφρύ γεύμα.

Γιατί αν κάποιος ξέρει καλύτερα τα λαχανικά, αυτός είναι ο Μπάρμπα Στάθης.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM