Το Ερρίκος Ντυνάν και ο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους

Το Ερρίκος Ντυνάν και ο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter
0

Το Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center και η Επιχείρηση ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους, σε μια στρατηγική συνεργασία που βασίζεται και σε κοινές αξίες.


Με τη συμφωνία, η οποία έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή, εξασφαλίζεται σειρά πλεονεκτημάτων για το σύνολο των εργαζομένων της μεγαλύτερης εταιρίας σε ανθρώπινο δυναμικό στη χώρα μας, καθώς και των οικογένειών τους, πέραν της απρόσκοπτης πρόσβασης και άμεσης εξυπηρέτησής τους σε όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει ένα από τα πλέον σύγχρονα νοσηλευτικά κέντρα στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, το οποίο απέκτησε πρόσφατα και τη Χρυσή Σφραγίδα Έγκρισης (Gold Seal of Approval®) για Διαπίστευση Νοσοκομείων από τον κορυφαίο διεθνή οργανισμό Joint Commission International (JCI).


Η ιδιαίτερη έμφαση που δίνουν και οι δύο πλευρές στα θέματα ποιότητας και ασφάλειας αποτελεί κομβικό στοιχείο της συνεργασίας τους, η οποία προβλέπει προνομιακούς όρους νοσηλείας, δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις, καθώς και δωρεάν επισκέψεις στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών και σε μεγάλο αριθμό ειδικοτήτων στα Εξωτερικά Ιατρεία του νοσηλευτικού κέντρου.


Στις περιπτώσεις νοσηλείας, εξάλλου, η συμφωνία προβλέπει δωρεάν μετακίνηση με ασθενοφόρο εντός Αττικής, ενώ όπου απαιτείται εξασφαλίζεται και δωρεάν προσωπικός συνοδός εξυπηρέτησης ασθενών (personalized services). Επισημαίνεται ότι η Επιχείρηση ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ αριθμεί περίπου 25.500 εργαζόμενους, από τους οποίους οι 16.000 στον νομό Αττικής.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM