Ένα ταξίδι για 50 φοιτητές στο Σχηματάρι Mega-Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον

Ένα ταξίδι για 50 φοιτητές στο Σχηματάρι Mega-Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον Facebook Twitter
0

Η ώρα στο Σχηματάρι Mega-Plant έδειχνε λίγο μετά τις 09.00 και ο Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, Γιάννης Παπαχρήστου ήταν ήδη εκεί για να υποδεχθεί τους 50 φοιτητές και απόφοιτους που θα έφταναν σε λίγο. Το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και χυμών, άνοιξε τις πόρτες του σε αγόρια και κορίτσια από διάφορες πανεπιστημιακές σχολές στο πλαίσιο των Business Days, του Πανοράματος Επιχειρηματικότητας 2019

Ένα ταξίδι για 50 φοιτητές στο Σχηματάρι Mega-Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον Facebook Twitter


Ο Γιάννης Παπαχρήστου, καλωσόρισε τους φοιτητές, τους μίλησε για το όραμα και τους στόχους της εταιρείας και δέχθηκε πολλές ερωτήσεις για τις επιλογές, τις θυσίες, τον παράγοντα τύχη και το μυστικό μιας επιτυχημένης επαγγελματικής πορείας. «Να μην αποθαρρύνεστε και να μένετε συγκεντρωμένοι σε αυτό που αγαπάτε να κάνετε, δουλεύοντας και μαθαίνοντας. Πλούτος για τη ζωή είναι οι εμπειρίες και σήμερα είστε εδώ για να γεμίσετε εμπειρίες» ήταν η συμβουλή του, σε μια συζήτηση που κράτησε αρκετή ώρα, με ερωτήσεις έξω από τα συνηθισμένα, χωρίς πρωτόκολλο, με προσωπικές αναφορές, και αναμνήσεις από την επαγγελματική του εξέλιξη.


Δεν είναι πολλές οι ευκαιρίες που έχουν φοιτητές να βρεθούν σε μία από τις 10 μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις της χώρας μας και να πάρουν πολύτιμες γνώσεις από κορυφαία στελέχη για τα επαγγελματικά τους όνειρα. Σκοπός των Business Days, είναι να έρθουν οι φοιτητές όσο πιο κοντά γίνεται στους πραγματικούς ανθρώπους και τις πραγματικές συνθήκες μέσα στις κορυφαίες επιχειρήσεις της χώρας.

Ένα ταξίδι για 50 φοιτητές στο Σχηματάρι Mega-Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον Facebook Twitter


Η σκυτάλη πέρασε στη Σοφία Κάντα, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Coca-Cola Τρία Έψιλον, η οποία μίλησε για την ιστορία της εταιρείας και για τη λειτουργία της στο επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, τη δημιουργία ενός σύγχρονου, ελκυστικού και παραγωγικού εργασιακού περιβάλλοντος, που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της γενιάς Υ και της επόμενης, της γενιάς Ζ. «Δεν είναι δυνατόν να έχουμε καλά αποτελέσματα, χωρίς να έχουμε ευτυχισμένους ανθρώπους. Κάνουμε πολλά και ετοιμάζουμε διαρκώς περισσότερα για να διατηρούμε ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον υψηλού επιπέδου, με ίσες ευκαιρίες για όλους», σημείωσε η Σοφία Κάντα. Φυσικά, με την ευκαιρία ενός τόσο νεανικού ακροατηρίου, η Σοφία Κάντα δε θα μπορούσε να παραλείψει να αναφερθεί στα προγράμματα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, τα οποία εστιάζουν στην απασχολησιμότητα της νέας γενιάς, το Rise Management Trainee και το Youth Empowered.

Ένα ταξίδι για 50 φοιτητές στο Σχηματάρι Mega-Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον Facebook Twitter


Πλην των δύο προγραμμάτων, η Coca-Cola Τρία Έψιλον επενδύει κάθε χρόνο και στο Τμήμα Πωλήσεων, προφέροντας θέσεις εποχικής απασχόλησης, δημιουργώντας ευκαιρίες καριέρας και αναζητώντας νέους και ταλαντούχους ανθρώπους για να ενταχθούν στο δυναμικό της.


Οι φοιτητές είχαν ακόμη την ευκαιρία να συνομιλήσουν με υψηλόβαθμα στελέχη από διάφορα τμήματα, όπως Πωλήσεις, Customer Marketing, Finance, Supply Chain και HR τόσο σε ανοιχτή συζήτηση μαζί τους αλλά και πιο προσωπικά στα διαλείμματα, όταν γύρω από τα στελέχη δημιουργούσαν «πηγαδάκια ενδιαφερόντων». Συνθήκες εργασίας, πολιτικές βιωσιμότητας, σημασία των soft skills, κινητικότητα μέσα στην εταιρεία και προοπτικές που ανοίγονται μέσα από το τμήμα πωλήσεων, μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των φοιτητών στη συζήτηση με τα στελέχη.


Η ημέρα των 50 φοιτητών περιλάμβανε ομαδικά workshops με εκπαιδευτικά projects και μια αποκλειστική ξενάγηση στις γραμμές παραγωγής και την αποθήκη του Μega-Plant. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τις διαδικασίες, τα εργαστήρια, τις ποσότητες, τις ταχύτητες, τα logistics, τα σύγχρονα μηχανήματα αλλά κυρίως τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από την παραγωγή των αγαπημένων προϊόντων της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Ένα ταξίδι για 50 φοιτητές στο Σχηματάρι Mega-Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον Facebook Twitter


Μάλιστα ένας φοιτητής της σχολή Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ μιλώντας για την εμπειρία, είπε χαρακτηριστικά μπροστά σε όλους τους παρευρισκόμενους: «Μπορώ να σας λύσω εκατοντάδες εξισώσεις για μια αντλία, αλλά μόλις με ρώτησαν "από πού ανοίγει", δεν ήξερα την απάντηση! Τώρα ξέρω, αυτό λέει πολλά».


Την εμπειρία τους για την ημέρα που πέρασαν στο εργοστάσιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον μοιράστηκαν και άλλοι φοιτητές, σχολιάζοντας: « Αυτή η μέρα μου έδειξε τόσες πολλές καινούριες πληροφορίες και πράγματα που θα μπορώ να αξιοποιήσω στο μέλλον μου» καθώς και «Ήταν μία μοναδική εμπειρία για εμάς να δούμε το εσωτερικό του εργοστασίου, πώς παρασκευάζεται και συσκευάζεται το προϊόν».


Φέτος είναι μια ιδιαίτερη χρονιά καθώς συμπληρώνονται 50 χρόνια από την εμφιάλωση του πρώτου μπουκαλιού Coca-Cola στην Ελλάδα. Όλα αυτά τα χρόνια η Coca-Cola Τρία Έψιλον αναπτύσσεται μαζί με την ελληνική κοινωνία και τους νέους, κινούμενη σε 4 βασικούς άξονες: τη δημιουργία αξίας για την Ελλάδα με επενδύσεις στην τοπική παραγωγή και στην εργασιακή απασχόληση, την προϊοντική καινοτομία για την ανάπτυξη της αγοράς, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ουσιαστική συμβολή στην κοινωνία με ευκαιρίες στους νέους να μείνουν και να δημιουργήσουν το μέλλον τους εδώ.

Ένα ταξίδι για 50 φοιτητές στο Σχηματάρι Mega-Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον Facebook Twitter


Από το Σχηματάρι Mega-Plant όπου απασχολούνται 400 εργαζόμενοι, διακινούνται περισσότερα από 540 προϊόντα, ενώ παράγεται το 100% των χυμών και το 96% των αναψυκτικών, πραγματοποιείται το 100% των εξαγωγών σε 11 χώρες, καλύπτεται το 100% των αναγκών της αγοράς της Βουλγαρίας σε αναψυκτικά Coca-Cola και Sprite σε κουτί αλουμινίου και διακινείται το 75% του όγκου των εγχώριων πωλήσεων, από τις νέες αποθηκευτικές εγκαταστάσεις που εκτείνονται σε 30.000m².


Η ολοήμερη εμπειρία στην παραγωγική καρδιά της Coca-Cola Τρία Έψιλον, στο Σχηματάρι Mega-Plant, έγινε πολύτιμη γνώση για τους συμμετέχοντες στο 2ο Business Day, με τους νέους να αποκτούν προσωπική, ζωντανή αίσθηση της πραγματικής επιχειρηματικής δραστηριότητας. Είναι σπάνιο και μοναδικό να μπορείς να βρεθείς από τα ακαδημαϊκά έδρανα, δίπλα σε υψηλόβαθμα και έμπειρα στελέχη μιας τόσο μεγάλης εταιρίας, να συζητήσεις, να ρωτήσεις, να μάθεις, άμεσα και ουσιαστικά. Την επόμενη χρονιά μπορεί να είναι η δική σου ευκαιρία.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM