Ο όμιλος Pianoforte Holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του “SAVE THE OCEAN” project

Ο όμιλος Pianoforte Holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του “SAVE THE OCEAN” project Facebook Twitter
0

Ο όμιλος Pianoforte Holding, με δράσεις που οργανώνονται και από τις τρεις μάρκες:Yamamay, Carpisa & Jaked, συνεχίζει να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για θέματα και προβλήματα που αφορούν στην προστασία και τη διατήρηση του θαλάσσιου οικοσυστήματος, υποστηρίζοντας το Ίδρυμα One Ocean. Μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες, ο όμιλος Pianoforte έχει οργανώσει μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης που προάγει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, εμπλέκοντας και τα τρία παραπάνω εμπορικά σήματα.

Πέρυσι, με την υπογραφή του κώδικα δεοντολογίας «Charta Smeralda» για την προστασία της θάλασσας, ο Όμιλος δεσμεύτηκε στην εφαρμογή των αρχών του και στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών του προσκαλώντας τους να ακολουθήσουν μια βιώσιμη προσέγγιση.
Για την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανού 2019, στις 8 Ιουνίου, το ίδρυμα One Ocean, σε συνεργασία με τον όμιλο Pianoforte Holding, έχει οργανώσει την ημέρα «YCCS Clean Beach Day», που αφορά στον καθαρισμό της παραλίας Arzachena, στη Σαρδηνία, από μαθητές της μέσης και ανώτερης εκπαίδευσης της Arzachena.

H Yamamay συγκεκριμένα, ξεκίνησε την εκστρατεία ευαισθητοποίησης "Reuse is better" |«Το ξαναχρησιμοποιώ γιατί είναι για καλό» | που αποσκοπεί στον περιορισμό της χρήσης πλαστικών φιαλών και συνεπώς στη θαλάσσια ρύπανση. Κατά τη διάρκεια του Μαΐου, σε επιλεγμένα καταστήματα Yamamay της Ιταλίας, ένα παγούρι από αλουμίνιο δινόταν ως δώρο με την αγορά ενός κομματιού από τις συλλογές 'Feel Active' και 'Twice'.

Επίσης, στη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, δημιουργήθηκε το μπουστάκι «Ocean Reef» με κύριο χαρακτηριστικό του τη δαντέλα από ανακυκλωμένες ίνες.

Επιπλέον, η πολυσυζητημένη σειρά "EcoVibes" της καλοκαιρινής συλλογής, που αποτελείται από ένα ολόσωμο και ένα μπικίνι, είναι κατασκευασμένη εξ' ολοκλήρου με ανακυκλωμένες ίνες από μπουκάλια PET.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM