Ο όμιλος Pianoforte Holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του “SAVE THE OCEAN” project

Ο όμιλος Pianoforte Holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του “SAVE THE OCEAN” project Facebook Twitter
0

Ο όμιλος Pianoforte Holding, με δράσεις που οργανώνονται και από τις τρεις μάρκες:Yamamay, Carpisa & Jaked, συνεχίζει να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για θέματα και προβλήματα που αφορούν στην προστασία και τη διατήρηση του θαλάσσιου οικοσυστήματος, υποστηρίζοντας το Ίδρυμα One Ocean. Μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες, ο όμιλος Pianoforte έχει οργανώσει μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης που προάγει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, εμπλέκοντας και τα τρία παραπάνω εμπορικά σήματα.

Πέρυσι, με την υπογραφή του κώδικα δεοντολογίας «Charta Smeralda» για την προστασία της θάλασσας, ο Όμιλος δεσμεύτηκε στην εφαρμογή των αρχών του και στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών του προσκαλώντας τους να ακολουθήσουν μια βιώσιμη προσέγγιση.
Για την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανού 2019, στις 8 Ιουνίου, το ίδρυμα One Ocean, σε συνεργασία με τον όμιλο Pianoforte Holding, έχει οργανώσει την ημέρα «YCCS Clean Beach Day», που αφορά στον καθαρισμό της παραλίας Arzachena, στη Σαρδηνία, από μαθητές της μέσης και ανώτερης εκπαίδευσης της Arzachena.

H Yamamay συγκεκριμένα, ξεκίνησε την εκστρατεία ευαισθητοποίησης "Reuse is better" |«Το ξαναχρησιμοποιώ γιατί είναι για καλό» | που αποσκοπεί στον περιορισμό της χρήσης πλαστικών φιαλών και συνεπώς στη θαλάσσια ρύπανση. Κατά τη διάρκεια του Μαΐου, σε επιλεγμένα καταστήματα Yamamay της Ιταλίας, ένα παγούρι από αλουμίνιο δινόταν ως δώρο με την αγορά ενός κομματιού από τις συλλογές 'Feel Active' και 'Twice'.

Επίσης, στη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, δημιουργήθηκε το μπουστάκι «Ocean Reef» με κύριο χαρακτηριστικό του τη δαντέλα από ανακυκλωμένες ίνες.

Επιπλέον, η πολυσυζητημένη σειρά "EcoVibes" της καλοκαιρινής συλλογής, που αποτελείται από ένα ολόσωμο και ένα μπικίνι, είναι κατασκευασμένη εξ' ολοκλήρου με ανακυκλωμένες ίνες από μπουκάλια PET.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM