Ο Dimello κάνει το γύρο του κόσμου στη HORECA 2019

Ο Dimello κάνει το γύρο του κόσμου στη HORECA 2019 Facebook Twitter
0

Η μεγαλύτερη έκθεση για τα ξενοδοχεία, την εστίαση και τα café ανοίγει τις πύλες της και φέτος στις 8 Φεβρουαρίου. Και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει ο πρωταγωνιστής!

Ο Dimello δίνει και φέτος το παρόν σε ένα χώρο μοναδικό και παρουσιάζει σε πρώτη παγκόσμια αποκλειστικότητα τη νέα La Marzocco ΚΒ90, customized στα χρώματα του, διοργανώνοντας ένα μεγάλο διαγωνισμό όπου σας καλεί να συμμετάσχετε!

Αφού κάνετε like στις σελίδες μας στο facebook και Instagram, απαντήστε με σχόλιο στο post του διαγωνισμού και μπείτε στην κλήρωση για ένα μοναδικό ταξίδι στο εργοστάσιο της La Marzocco στη Φλωρεντία!

Με εκλεκτό espresso, ορεξάτους baristi και εντελώς φρέσκια εικόνα και διάθεση, περιμένουμε τους επισκέπτες μας για να μοιραστούμε μαζί τους γεύσεις, αρώματα και εμπειρίες.

Συγκεντρώσαμε μέσα σε ένα "μικρό" χώρο τα "μεγάλα" ταξίδια που κάνουμε για να βρούμε τους καλύτερους κόκκους καφέ, το πάθος μας να τον παράγουμε σωστά, και τη χαρά μας να τον φτιάχνουμε τέλειο για να τον απολαύσετε. Και βέβαια, συνεχίζουμε τα ταξίδια μας στον κόσμο για να φτάσουμε τον Dimello παντού.

Ελάτε λοιπόν να μας βρείτε στη HORECA για να κάνουμε μαζί τον γύρο του κόσμου μέσα σ' ένα ...περίπτερο.

Από τις 8 μέχρι τις 11 Φεβρουαρίου στο Metropolitan Expo.

Βρείτε μας στη HORECA Hall1, C02/D01 και φυσικά στα social media για όλες τις λεπτομέρειες.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM