Πάνος Σαμπράκος

Ogilvy One Interactive 

Δεν είναι απαραίτητο για κάποιον χρήστη του διαδικτύου να είναι απόλυτα εξοικειωμένος με όρους όπως virality ή integrated media campaign, για να θαυμάσει την ευρηματικότητα του livefeeds (www.livefeeds.gr). Της καμπάνιας για τη Vodafone, με την παγιδευμένη κοπέλα σε ένα δωμάτιο, που συνέλαβε και υλοποίησε ο Πάνος Σαμπράκος με το team της Ogilvy One Interactive, η οποία, με τη χρήση online video και της πρωτοποριακής τεχνολογίας «web to phone», έκανε τη μικρή ελληνική αγορά των «νέων μέσων» να παραμιλά και τα βραβεία να πέφτουν σαν... χαλάζι! Ή, ακόμη, την πρόσφατη καμπάνια «Πάει ο Παλιός ο χρόνος» (http://www.paeiopaliosoxronos.gr/) για τον ίδιο πελάτη και με παρεμφερή τρόπο. Ή την πολύ χιουμοριστική σειρά από viral video με τίτλο «Λεφτά στο Λεπτό» (http://www.leftastolepto.gr/) για την Τράπεζα Πειραιώς. Τόσο για τη δημιουργική χρήση των μέσων και τη διορατικότητα να εκμεταλλευτούν τις διεθνείς τάσεις, όσο και για τις εφαρμογές των εν λόγω ενεργειών, που προσέφεραν πρωτοφανείς interactive εμπειρίες στους Έλληνες χρήστες, ο Πάνος Σαμπράκος, διευθυντής Δημιουργικού και Business Unit Director, και οι συντελεστές της Ogilvy One Interactive κερδίζουν επάξια τον τίτλο του influential για το εγχώριο web.

Μιχαήλ -Mike- Λαζαρίδης

Ο Έλληνας influential των gadgets 

Μπορεί το όνομα του Λαζαρίδη να μην είναι ιδιαίτερα γνωστό στην Ελλάδα. Όμως η εταιρεία του RIM από το 2001 μέχρι και το 2007 καταλαμβάνει την κορυφή των πωλήσεων συσκευών κινητής τηλεφωνίας στις ΗΠΑ, αφού ευθύνεται για το BlackBerry: το πρώτο κινητό που είχε τη δυνατότητα αποστολής e-mail και διέθετε πλήρες πληκτρολόγιο τύπου QWERTY. Ο γεννηθείς στην Κωνσταντινούπολη το 1961 Mike ή Μιχαήλ Λαζαρίδης ήταν μόλις 6 χρονών όταν οι Έλληνες γονείς του αποφάσισαν να αναζητήσουν μια καλύτερη τύχη στο Οντάριο του Καναδά. Το 1979 γράφτηκε στο τμήμα Ηλεκτρολόγων-Μηχανικών του τοπικού Πανεπιστημίου του Waterloo (του οποίου σήμερα διατελεί πρύτανης), το οποίο παράτησε το 1984, δύο μόλις μήνες πριν την αποφοίτησή του, για να αναλάβει την εκκολαπτόμενη, τότε, Research In Motion, μια θυγατρική της General Motors. Με ένα (τυπικά ελληνικό) δάνειο 15 χιλ. δολαρίων από τους γονείς του και μερικά κρατικά μικροδάνεια, συνέχισε τη σχεδόν μυθιστορηματική πορεία του στα ηνία της RIM, καταφέρνοντας να την εγκαθιδρύσει ως την κορυφαία high tech εταιρεία του Καναδά.