Η πολιτισμένη μοναξιά του δημάρχου

Η πολιτισμένη μοναξιά του δημάρχου Facebook Twitter
28
Η πολιτισμένη μοναξιά του δημάρχου Facebook Twitter
Αθηναϊκά καλοκαίρια στην αυλή του νέου βιβλιοπωλείου «Πλειάδες» στο Παγκράτι.

Bρίσκομαι στην είσοδο του Ηρωδείου και με την άκρη του ματιού μου «πιάνω» τη σιλουέτα του δημάρχου Γιώργου Καμίνη /

είναι μόνος του και βιαστικός, χωρίς συνοδεία και άνδρες ασφαλείας /

διακρίνω μια ελαφριά αγοραφοβία /

δεν κοντοστέκεται για να τον δουν και να τον χαιρετήσουν, το βήμα του είναι σταθερά γρήγορο /

μπαίνει στο θέατρο και μια ταξιθέτρια τον οδηγεί στην πρώτη σειρά των επισήμων, στον μαρμάρινο θώκο /

κανείς δεν πηγαίνει δίπλα του /

είναι έτσι μόνος του για πολλά λεπτά /

αναρωτιόμαστε αν κάποιος από τους οργανωτές της εκδήλωσης θα σπεύσει να διασκεδάσει την άκομψη αυτή εικόνα /

στεκόμαστε στην ουρά που πηγαίνει σημειωτόν, ο δήμαρχος σταθερά ολομόναχος /

ο ίδιος δεν δείχνει καμιά αμηχανία, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν το διασκεδάζει /

αργότερα, από το σημείο που καθίσαμε, χάσαμε την οπτική επαφή μαζί του /

οπότε, δεν μπορώ να σας αφηγηθώ τη συνέχεια /

έχω γράψει πολλές φορές για τον Γιώργο Καμίνη /

υπάρχει ένας κόσμος που σχεδόν τον μισεί γιατί αισθάνεται «προδομένος» /

επειδή βλέπει ότι δεν άλλαξε ουσιαστικά κάτι, δεν τον βλέπει να εμφανίζεται στην πόλη, δεν βλέπει παρεμβάσεις μεγάλες /

σίγουρα, έχεις πολλά να καταλογίσεις στον δήμαρχο, αλλά έχω την άποψη ότι στην πρώτη τετραετία δύσκολα φαίνεται το έργο της νέας δημοτικής Αρχής /

τα πρώτα τέσσερα χρόνια γίνεται ένα σουλούπωμα, μέχρι να συνηθίσουν και να επιβληθούν στον δυσκίνητο αυτό γραφειοκρατικό μηχανισμό περνάει ο χρόνος χωρίς να τον καταλάβεις /

δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω κανέναν και τίποτα, αλλά υπάρχουν φορές που βρίσκω την κριτική αυτή κάπως υπερβολική /

στην ουσία τώρα: σε μια Ελλάδα που βομβαρδίζεται από τόνους λαϊκισμού και βαρβαρότητας (λεκτικής και, δυστυχώς, όχι μόνο) η πολιτισμένη παρουσία του Καμίνη προσωπικά με καθησυχάζει /

ναι, μπορεί να μην έχει τα επικοινωνιακά αντανακλαστικά του Γιάννη Μπουτάρη, να μην είναι τόσο άνετος και άνθρωπος της «πιάτσας», αισθάνομαι όμως ότι έχω περισσότερο ανάγκη την ήπια δύναμη του Καμίνη και λιγότερο την «αγοραία» σιγουριά του Μπουτάρη /

μου αρέσει που ο δήμαρχος δεν πήγε στο Gay Pride, επειδή πιθανότατα δεν έβλεπε εύκολα τον εαυτό του στη συγκεκριμένη γιορτή, ενώ ο Μπουτάρης ίσως δεν επιτρέπει στον εαυτό του να απουσιάζει από το αντίστοιχο Ρride της Θεσσαλονίκης, καθώς είναι δέσμιος μιας πολύ συγκεκριμένης εικόνας των media /

και θα ήταν αστείο να χαρακτηρίσει κανείς τον Καμίνη «ομοφοβικό» /

θέλω να πω ότι βρίσκω περισσότερο «προοδευτικό» και «αυθεντικό» έναν εγγενή συντηρητισμό του Καμίνη σε σχέση με τη «χύμα» ανεκτικότητα του Μπουτάρη /

δεν λέω ότι ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης είναι ψεύτικος ή πως υποκρίνεται /

απλώς, είμαι λίγο καχύποπτος με τους υπερβολικά «επικοινωνιακούς» πολιτικούς, επαγγελματίες ή μη /

πρόκειται, πιθανότατα, για προσωπικό μου σύμπλεγμα, καθώς πάντα αισθανόμουν πιο κοντά στους λιγότερο άνετους κοινωνικά /

δεν ζω στη Θεσσαλονίκη για να ξέρω τι έργο έχει κάνει ο Μπουτάρης /

αυτό που ξέρω (και βλέπω) είναι πως τα πάει πολύ καλύτερα με αυτό που αποκαλούμε «συμβολικές κινήσεις» /

χαμηλού κόστους πρωτοβουλίες που εμπεριέχουν ισχυρό συμβολισμό και του αποδίδουν στο τέλος πολιτικά /

εδώ, ο Καμίνης παίρνει χαμηλότερο βαθμό, όχι τόσο γιατί οι παρεμβάσεις του δεν μεταφέρουν πολιτικό μήνυμα (απομάκρυνση κατασκήνωσης Αγανακτισμένων, σχέδιο νόμου για τις μικρές διαδηλώσεις, υπόθεση «Υπατία») αλλά γιατί αυτό εξατμίζεται στις συμπληγάδες της κεντρικής πολιτικής σκηνής.

Αθήνα
28

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

19 σχόλια
Όποιος ζει ή /και εργάζεται στο κέντρο (δλδ προσπαθεί να ζήσει και να εργαστεί) γνωρίζει πολύ καλά πως ο κ΄ριος Καμίνης είναι ΑΠΩΝ! όλο του το λεργο έχει περιοριστεί στα συσσίτια... Ενδιαφέρεται να "ταϊζει" τη ματαιοδοξία του και όχι πως να κάει αυτή την πόλη λειτουργική και ανθρώπιμη ώστε να μπορεί να αναβαθμιστεί και να προσφέρει εργασία ώστε να μην έχει ο κόσμος ανάγκη να στέκεται στην ουρά για ένα πιάτο φαϊ αλλά να μπορεί να το προσφέρει ο ίδιος στο εαυτό του. Αφού ο καθείς και ο συντάκτης του άρθρου εκφράζει την υποκειμενική του οπτική ... Είμαι πεπισμένη πως ο κύριος Καμίνης και (άλλοι πολλοί) επιθυμούν την πλήρη απαξίωση και κατάπτωση του κέντρου της Αθήνας για λόγους που δυστυχώς δεν ξέρω.Υ.Γ δε νομιζω για την αδράνεια του κ Κ να φταίνε η δεξιοί υπάλληλοι καθαριότητας(?!) όπως βολικά υποστηρίζει ο De La Net __________________ (╯°°)╯︵ ┻━┻ . Ακόμα στο τριπ Ν.Δ -ΠΑΣΟΚ είσαστε, δε βάζετε μυαλό?
Μάλιστα, επικοινωνιακός δεν είναι ο Καμίνης, αποτελεσματικός σίγουρα δεν είναι μιας και δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα στο Δήμο, τι ακριβώς είναι;Μάλλον κομμάτι της ωραίας παρεούλας της ΔΗΜΑΡ που έκανε δημόσιες σχέσεις παριστάνοντας τους προοδευτικούς αλλά τις στιγμές που έπρεπε να πάρουν θέση έκαναν τις πάπιες.Αν είναι να αντιγράφει τον Αβραμόπουλο, ας βάλουμε την αυθεντική βερσιον τουλάχιστον, έτσι θα ξέρουμε στα σίγουρα τι έχουμε για δήμαρχο. Και θα έχουμε και το ψηλότερο χριστουγεννιάτικο δέντρο στο κόσμο, τι άλλο χρειαζόμαστε;
Οταν θα βγει ο Κασιδιαρης Δημαρχος στις επόμενες εκλογές, ΕΛΑ ξανά να ανέβασε θα το άρθρο σου. Είτε σου αρέσει είτε όχι, η πολιτική εχει να κάνει με marketing. Αν δεν είσαι καλός σε αυτο, απλά αποσυρεσαι ή γίνεσαι σύμβουλος.
Ειτε σας αρεσει ειτε οχι, τα Pride σε Ευρωπη κι Αμερικη, ειναι συνυφασμενα με τη θεση των δημαρχων, με το ποσο ανοικτη, δεκτικη, προοδευτικη, και προστατευτικη ειναι μια πολη. Ειναι σαν ενας "δεικτης" για ολους τους πολιτες και οχι μονο για τους γκέι. Γι αυτο και στη δυση, οι δημαρχοι οχι απλως συμμετεχουν , αλλα πρωτοστατουν σε αυτου του ειδους την εκδηλωση. Οπως ακριβως εκανε ο Μπουταρης. Στην Ελλαδιτσα αυτα μας φαινονται ακομα ψιλα γραμματα,(ποσες δεκαετιες ακομα???), οπως μας φαινεται αδιανοητο καθε ευρωπαικο ή δυτικο βημα, δυσκολο και "οχι του παροντος"....Δυστυχως ο Καμινης, επραξε με τον χειροτερο τροπο, ακολουθησε τα φοβικα συνδρομα καθε υπαναπτυκτης χωρας, "που δεν ασχολειται μ αυτα"....Ηταν διστακτικος τα 2 προηγουμενα χρονια, αλλα φετος απεδειξε ξεκαθαρα ειτε οτι φοβαται, ειτε οτι αποσκοπει στην επομενη ψηφο, του μεσου (βαλκανο-μεσανατολιτη) Αθηναιου....Πολυ λιγος και γρηγορα μετατρεπομενος σε πολιτικαντη, απ αυτους που βουλιαξαν την Ελλαδα και την κρατανε ακομη πισω, μεχρι τελικης πτωσης...."Ευρωπη και αηδιες...εμεις ειμαστε αλλιως"...ΥΓ Αγαπητοι στρειτ σχολιαστες, η "γκει ατζεντα" αποτελει αιχμη του δορατος των ατομικων δικαιωματων ΟΛΩΝ των πολιτων, ειτε στην Αμερικη του Ομπαμα, ειτε στις εξισου με εμας μνημονιακες Ισπανια και Πορτογαλια. Καμια δικαιολογια για την Ελλαδα...
για τη lifo καλός δήμαρχος είναι αυτός που είναι αγοραφοβικός και μοναχικός άσχετα αν κλείνει καταλήψεις και δίνει το δικαίωμα στην αστυνομία να απαγορεύει διαδηλώσεις.μάλιστα
Πες τα! Η μοναχικότητα του κ. Καμίνη πολύ φοβάμαι ότι δεν είναι λόγω της υποτιθέμενης ταπεινότητάς του, αλλά προέρχεται από αλλού. Επίσης, δεν είναι συμβατό το λιβάνισμα του κ. Καμίνη με την υποτιθέμενη "απολιτικ" στάση των Athenistas.
Οι 'συμβολικές' κινήσεις είναι αιτούμενο για έναν καλό Δήμαρχο που οφείλει να φτιάχνει όραμα για τους δημότες και την πόλη. Ο Μπουτάρης το κάνει εξαιρετικά αυτό δίνοντας στη Θεσσαλονίκη μια νέα αυτοπεποίθηση μέσα στο τούνελ της κρίσης. Την ίδια στιγμή η Αθήνα μοιάζει εγκαταλειμμένη και αβοήθητη σε όλα τα επίπεδα. Και σε πρακτικά θέματα όμως ο Καμίνης έχει αποτύχει με κορυφαίο το θέμα της καθαριότητας. Η πόλη είναι βρώμικη όσο ποτέ.
Από όσο είναι δυνατόν να αντιληφθεί κάποιος που είναι απ' έξω, και οι δύο δήμαρχοι παρέλαβαν δεξιούς δήμους με δεξιούς δικτυωμένους υπαλλήλους που του αντιστέκονται σε κάθε βήμα και οι οποίοι δεν μπορούν να απολυθούν ακόμη και αν δεν κάνουν την δουλειά τους - οπότε και δεν τους φοβούνται τους δήμαρχους.Πιθανόν σκέφτονται: Μπουτάρη/Καμίνη εσύ σε 4 χρόνια θα φύγεις και εμείς θα είμαστε ακόμη εδώ. Ενδεικτικό νομίζω είναι το στορυ με τους μόνιμους υπαλλήλους καθαριότητας της Θεσσαλονίκης που οι περισσότεροι είναι αποσπασμένοι σε γραφεία και την συγκομιδή την κάνουν οι προσωρινοί συμβασιούχοι. Κάθε φορά που πιέζει ο δήμαρχος, απεργία. Κάθε φορά που λύνεται η απεργία χαλασμένα τα περισσότερα φορτηγά και απορριμματοφόρα. Βουνά τα σκουπίδια και την δυσαρέσκεια του πολίτη την εισπράττει ο δήμαρχος που δεν μπορεί να τους κάνει τίποτε για να εργαστούν σωστά, γιατί δεν έχει την δικαιοδοσία. Φαύλος κύκλος.
1ο θέμα: Μια μέρα ο Καμίνης πήγε μόνος στο τάδε μέρος. 2ο Θέμα: Τι γλύκο που ο Καμίνης είναι ήσυχος. Το να επικοινωνείς με τους δημότες σου όπως κάνει ο Μπουτάρης είναι μεγάλο μειονέκτημα.3ο Θέμα: Τι ωραίο που ο Καμίνης δήλωσε ότι θα παέι στο πράιντ και το ακύρωσε τελευταία στιγμή. Ο Μπουτάρης που είπε ότι θα πάει και όντως πήγε.. μεγάλος υποκριτής. 4ο Θεμα: Δεν έχω ιδέα τι έχει κάνει και τι δεν έχει κάνει ο Μπουτάρης για τον δήμο του.Συμπέρασμα: Ο Καμίνης είναι καλύτερος δήμαρχος απ'τον Μπουτάρη.Λογική: ????
Το πόσο κολλημένα είναι τα μυαλά κάποιων, το πόσο στενά κρίνουν έναν πολιτικό, γιατί κ η δημοτική αρχή πολιτική ασκεί, με βάση το προσωπικό συμφέρον και τα προσωπικά οφέλη, φαίνεται απο το γεγονός ότι μια ομάδα ανθρώπων που ζεί στην Αθήνα, κατηγορεί τον δήμαρχο της Αθήνας (κ άρα όλων των Αθηναίων) ως μη επαρκή, λιγότερο ικανό, λιγότερο αξιόπιστο και γενικά στέκει απέναντι του επικριτικά, ξαναλέω για το αν είναι καλός δήμαρχος της Αθήνας, επειδή είπε θα πάει στο gay pride και δεν πήγε.Δηλαδή για κάποιους ανθρώπους, καλός γενικά είναι μόνο αυτός που μας εξυπηρετεί ειδικά. Κ εφόσον μας απογοήτευσε ειδικά, είναι κακός γενικά. Να το πούμε κ αλλιώς. Αν ερχόταν στο pride και έδειχνε την "έμπρακτη" (κούνια που σας κούναγε, δεν έχετε ιδέα απο δημιουργία εικόνας και σιχαμένους συμβούλους επικοινωνίας "δήμαρχε να πας στο pride βγάλε κ καμιά φωτογραφία με τις αδερφές χρειαζόμαστε τις ψήφους τους") υποστήριξή του αλλά η υπόλοιπη Αθήνα ήταν μέσα στα σκατά θα ήταν καλός δήμαρχος? Υπέροχα, λαμπρά. Αντιπαθώ κ εγώ τον Καμίνη, όχι γιατί δεν με ικανοποίησε προσωπικά, αλλά γιατί δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα! Μέχρι και ο λόρδος Αβραμόπουλος,κακή του ώρα,έβαλε κάγκελα για να τσακιζόμαστε πάνω τους. Έκανε όμως μια παρέμβαση. Τούτος είναι λες και είναι δήμαρχος άλλης πόλης κάπου στο εξωτερικό και έρχεται στην Αθήνα για διακοπές!Υ.Γ. Μην ξεχνάτε ότι ο Καμίνης είχε το θάρρος να θέσει το pride υπο την αιγίδα του Δ. Αθηναίων σε μια περίοδο που οι ακροδεξιές φωνές στην Αθήνα τέινουν να κυριαρχήσουν δυστυχώς. Θάρρος το οποίο δεν επέδειξε ο πρώην δήμαρχος Αθήνας Ν. Κακλαμάνης, που είχε στο κάτω κάτω έναν λόγο παραπάνω.
... No shit you patronising ("Πραγματικά, το πρόβλημα της Αθήνας είναι...;", "δεν έχετε ιδέα απο δημιουργία εικόνας", "αλλά η υπόλοιπη Αθήνα ήταν μέσα στα σκατά θα ήταν καλός δήμαρχος? Υπέροχα, λαμπρά." κ.λπ) Sherlock(S), εσάς περιμέναμε!Φυσικά και το αν παρευρέθηκε ή όχι ο Καμίνης στο pride δεν αποτελεί τον μοναδικό παράγοντα για τον οποίον και κρίνεται το εν λόγω πολιτικό πρόσωπο. Σε μία συζήτηση, όμως, μπορούμε -όσοι από εμάς επιθυμούμε- να εστιάσουμε σε κάτι συγκεκριμένο, την εκάστοτε στιγμή. Άλλωστε το pride αποτελεί πολύ πρόσφατο γεγονός. Εσείς είστε ελεύθερ@ να θίξετε ό,τι γουστάρετε καμία/κανείς δεν σας κρατάει.Δεν μπορείτε, όμως, να απαγορεύσετε (και ποιοι είστε εσείς δλδ) ανθρώπους που είναι LGBT+ να κρίνουν τον Καμίνη, την Κυβέρνηση, την Αντιπολίτευση και όποιον άλλον ΣΚ@Τ@ θέλουν *ΚΑΙ* για τα ειδικά θέματα που τους αφορούν (και που δεν αφορούν εσάς, γιατί προφανώς τα θεωρείτε ούτως ή άλλως από υποδεέστερα μέχρι σαχλαμάρες).
Μην προσπαθείτε ούτε να με ερμηνεύσετε κατά βούληση ούτε να αποδομήσετε το λόγο μου.Καταρχήν γιατί δεν είναι ευγενικό και κατα δεύτερον γιατί το κάνετε ανεπιτυχώς. Δεν έχω ανάγκη τις υποδείξεις σας για το πως θα γράφω, ευχαριστώ. Είναι εξίσου πατροναρίστικο αυτό που κάνετε εσείς.Δεν απαγόρευσα σε κανέναν ούτε να λέει, ούτε να κάνει ό,τι θέλει. Επίσης δεν σας αφαίρεσα ούτε σε εσάς, ούτε σε όσους έχουν τον ίδιο τρόπο σκέψης με εσάς, το δικαίωμα να εστιάζετε όπου θέλετε. Έχω όμως κάθε δικαίωμα, ως πολίτης, κοινωνός και όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε να εκτιμώ ή όχι, τον οποιοδήποτε θέτει το προσωπικό πάνω απο το συνολικό. Δεν έχω λοιπόν καμία εκτίμηση σε ανθρώπους που η ψήφος εμπιστοσύνης, όχι μόνο η πολιτική ψήφος αλλά γενικά η όποια ψήφος, είναι αποτέλεσμα του κατά πόσο εξυπηρετεί ίδια συμφέροντα.Αν το θέμα συζήτησης ήταν ο δήμος αθήνας και το pride αποκλειστικά, έχει νόημα ή εστίαση των επιχειρημάτων σε αυτό. Όταν η συζήτηση είναι γενική και η αποδοχή ή απόρριψη στηρίζεται μόνο σε κάτι επιμέρους αμ μη τι άλλο δείχνει ότι κάποιος ενδιαφέρεται μόνο για το επιμέρους αδιαφορώντας για το γενικό.Τόσο παράλογο είναι αυτό που λέω? Τόσες παρωπίδες? Αλλά ας μη ρωτάω γιατί πατρονάρω και παρεξηγήστε.
Μα, φυσικά, και σας πατρονάρω και ΘΑ σας πατρονάρω μέχρι τελικής πτώσεως, μήπως και καταλάβετε κάποια στιγμή πόσο εκνευριστικό είναι το συνεχές πατρονάρισμα, από τη δική σας πλευρά. Πέραν αυτού:Exist:"Όχι φυσικά στο ότι ο λαϊκισμός και οι "συμβολικές κινήσεις" είναι για το θεαθήναι και ότι το έργο είναι αυτό που μετράει. Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα.Εκεί που παραδέχομαι τον Καμίνη είναι ότι βγήκε και παραδέχτηκε ανοιχτά την επίθεση που του έγινε από μέλος της Χρυσής Αυγής. Δεν το έκρυψε για να ξεχαστεί το θέμα γρήγορα-γρήγορα για να αποφύγει το όποιο πολιτικό κόστος [...]"Πενταγιώτισσα:[...] αλλά για πολύ διαφορετικούς (πολιτικής φύσεως) λόγους [...](btw επιλέγω να μην τους αναλύσω, στην συγκεκριμένη περίπτωση, και ναι έχει να κάνει με το έργο τους ως δήμαρχος και τις πολιτικής φύσεως επιλογές του επίσης, happy?)DimitrisT[...] Εν πάσει περιπτώσει, ως προσωπικότητα είναι τελείως διαφορετικός από το Μπουτάρη, αλλά εξακολουθεί να μου είναι συμπαθής και αν ψήφιζα στην Αθήνα, πιθανότατα θα τον ψήφιζα. Εξαρτάται ποιούς θα έχει απέναντί του, ποιοί θα είναι στο δεύτερο γύρο κλπ Οπότε, ναι:Μην προσπαθείτε ούτε να μας ερμηνεύσετε, κατά βούληση, ούτε να αποδομήσεετε τον λόγο μας. Καταρχήν γιατί δεν είναι ευγενικό και κατα δεύτερον γιατί το κάνετε ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ."Έχω όμως κάθε δικαίωμα, ως πολίτης, κοινωνός και όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε να εκτιμώ ή όχι, τον οποιοδήποτε θέτει το προσωπικό πάνω απο το συνολικό."...θα σου πω κάτι πάνω στο άκρως προσβλητικό που υπονοείς: Δυνάμεθα να είμαστε άτομα με διάφορα και διαφορετικά ενδιαφέροντα και να προβληματιζόμεστε για πλήθος πραγμάτων και φυσικά να μας ενδιαφέρει, σαφώς, το "σύνολο", γιατι και 'μεις κομμάτι του συνόλου είμαστε στην τελική. Ως LGBT+ άτομα, όμως, (καλώς ή κακώς) δεν κατεβαίνουμε με την ταμπελίτσα της-ου LGBT κάθε φορά που σχολιάζουμε ή ασχολούμαστε (ενεργά) με θέματα που αφορούν στο "σύνολο".Επίσης το "προσωπικό" μας δεν εκπέμπει στο ίδιο μήκος κύματος με το "να κάνω την μπάζα/πισινούλα μου" που λέει ο λόγος. Αφορά σε κοινωνικές διεκδικήσεις και διακιώματα και (μελλοντικά) νομοθετικά πλαίσια για ανθρώπους που υφίστανται καθημερινώς διακρίσεις. Τόσο παράλογο είναι αυτό που λέω? Τόσες παρωπίδες?
"κούνια που σας κούναγε, δεν έχετε ιδέα απο δημιουργία εικόνας και σιχαμένους συμβούλους επικοινωνίας "δήμαρχε να πας στο pride βγάλε κ καμιά φωτογραφία με τις αδερφές χρειαζόμαστε τις ψήφους τους""Ε,ναι, στην Ελλάδα του Φαήλου, του Πειραιώς, των χρυσάβγουλων και των μηδέν ανοιχτά ομοφυλόφιλων πολιτικών, ο συγχρωτισμός με τις "αδερφές" είναι σίγουροι ψήφοι. Πρέπει να είσαι επαγγελματίας επικοινωνιολόγος εσύ. Στην Ολλανδία.
Πραγματικά, το πρόβλημα της Αθήνας είναι αν ο Καμίνης θα πάει στο gay pride ή όχι; ή το επίτευγμά του είναι ότι καθάρισε την πλατεία συντάγματος μετά την επέμβαση των ΜΑΤ (δηλαδή τι θα μπορούσε να είχε κάνει κύριε ρηγόπουλε;). Προσωπικά δεν βλέπω έργο. Και ανταυτού βλέπω κινήσεις που μου προκαλούν αηδία: για παράδειγμα, ο δήμος πήρε λεφτά από το Πράσινο ταμείο για την απόκτηση ελεύθερων χώρων. Και από τα εκατοντάδες οικόπεδα ανά το δήμο, παλιά εργοστάσια κλπ που εκκρεμούν οι απαλλοτριώσεις για χρόνια και τελικά χάνονται στα δικαστήρια, αυτός επέλεξε να αγοράσει την έκταση στο Βοτανικό για το γήπεδο του παναθηναϊκού. Ήμαρτον...
Γιατι ομως να συγκρινουμε τον Καμμινη με τον Μπουταρη και οχι τον Καμμινη με τον Ν.Κακλαμανη και αντιστοιχα τον Μπουταρη με τον Παπαγεωργοπουλο? Θα ηταν νομιζω ποιο ουσιαστικη η συγκριση αναμεσα σε δυο δημαρχουν της ιδιας πολης απ'οτι αναμεσα στους δημαρχους πχ την αθηνας και τηα Νεας Υορκης, τι νοημα θα ειχε αυτο?Επισης, γιατι μπλεξαμε και επιμενουμε τοσο με το θεμα του pride(στο οποιο σαφως θα βοηθουσε μια συγκριση σαν αυτην που προτεινω) ενω υπαρχουν τοσα αλλα που αφορουν την καθημερινη ζωη των πολιτων?
Σε απλά ελληνικά (δηλαδή αν αφαιρέσουμε την έκθεση Δ' δημοτικού -πήγα εκεί, είδα αυτό, σκέφτηκα κάτι άλλο- που προηγείται): «Είπαμε να ψηφίσουμε έναν ανοιχτόμυαλο δήμαρχο, αλλά όχι και να φωτογραφίζεται με τους πούστηδες». Καλή φάση.
Εγώ, που πήγα στο Pride, θεωρώ ότι το μέγιστο λάθος του Καμίνη ήταν ότι είπε ότι θα πάει, ήταν στο πρόγραμμα και έκανε πίσω. Η ουσία του Pride είναι ότι διδαχτήκαμε ότι είναι ντροπή να είσαι εκεί, και διδαχτήκαμε λάθος.Εν πάσει περιπτώσει, ως προσωπικότητα είναι τελείως διαφορετικός από το Μπουτάρη, αλλά εξακολουθεί να μου είναι συμπαθής και αν ψήφιζα στην Αθήνα, πιθανότατα θα τον ψήφιζα. Εξαρτάται ποιούς θα έχει απέναντί του, ποιοί θα είναι στο δεύτερο γύρο κλπ
[Παρεμπιπτόντος κι εγώ χαίρομαι που δεν ήρθε ο Καμίνης στο pride, αλλά για πολύ διαφορετικούς (πολιτικής φύσεως) λόγους. Πέραν αυτών δεν είναι καλύτερο να μην *υπόσχεσαι* και μετά να βρίσκεις δικαιολογίες, που υποτιμούν την νοημοσύνη; Δεν θα έπρεπε να του "κάνουν την τιμή" να τον ξανακαλέσουν....Και όταν δεν αισθάνεσαι άνετα στα pride, να μην πηγαίνεις να μαζεύεις ψηφαλάκια στα booze και στις κάθε "κοπερατίβες". Does it ring a bell? I hope so].
Συγγνώμη, αλλά διαφωνώ.Όχι φυσικά στο ότι ο λαϊκισμός και οι "συμβολικές κινήσεις" είναι για το θεαθήναι και ότι το έργο είναι αυτό που μετράει. Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα.Εκεί που παραδέχομαι τον Καμίνη είναι ότι βγήκε και παραδέχτηκε ανοιχτά την επίθεση που του έγινε από μέλος της Χρυσής Αυγής. Δεν το έκρυψε για να ξεχαστεί το θέμα γρήγορα-γρήγορα για να αποφύγει το όποιο πολιτικό κόστος.Το θεμα με τα pride είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα για τη συμπεριφορά και των δύο δημάρχων που αναφέρονται στο άρθρο.Ο Καμίνης τους είχε υποσχεθεί να παρεβρεθεί και να απευθύνει χαιρετισμό, αλλά δεν πήγε και έστειλε μια δημοτική σύμβουλο να "βγάλει τα κάστανα απ'τη φωτιά".Ο Μπουτάρης πάλι, πήγε και υποστήριξε έμπρακτα τα λόγια του.Το ποιός θα κερδίσει και ποιός θα χάσει από τις παραπάνω κινήσεις, σε μια χώρα συντηρητικό μέχρι το κόκκαλο, είναι δύσκολο να το ξέρουμε. Το ότι ο Μπουτάρης κάνει ένα βήμα, δε σημαίνει πως οι Θεσ/κείς θα το δουν με καλό μάτι.Εγώ όμως ξέρω ένα πράγμα στη ζωή: Όταν κάτι το δέχεσαι, το πιστεύεις και το σέβεσαι, πρέπει να το δείχνεις και έμπρακτα. Τα λόγια είναι εύκολα, οι πράξεις όχι. Το να λέω εγώ "είμαι υπέρ των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων" αριστερά και δεξιά και όταν έρχεται η ώρα να αποδείξω ότι το εννοώ να θυμάμαι ότι δε με αφορά προσωπικά και ότι μπορεί οι άλλοι να με κρίνουν γι'αυτό και να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια είναι χειρότερο από το να μην παίρνω καν θέση για το θέμα.Προσωπικά αντιπαθώ σφόδρα τον "εγγενή συντηρητισμό" και τους πολιτικούς που τον ασπάζονται. Όχι λόγω κάποιες έμφυτης "προοδευτικής" αντίληψης, αλλά γιατί τόσα χρόνια σε αυτή τη χώρα μονάχα συντηρητισμό βλέπω και τα αποτελέσματά του τα βλέπουμε νομίζω όλοι. Αν και νομίζω ότι στο παρόν άρθρο η λέξη συντηρητισμός χρησιμοποιείται σα συνώνυμο του "ήσυχου". Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, το ότι κάποιος είναι ήσυχος και δεν κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού δε σημαίνει ότι είναι και καλός.ΥΓ: Ούτε εγώ ζω στη Θεσ/νίκη. Ούτε εγώ ξέρω τι έχει και τι δεν έχει κάνει ο Μπουτάρης πέρα από τις "συμβολικές κινήσεις" του. Αλλά προτιμώ έναν άνθρωπο που με μια κίνησή του (εντυπωσιασμού; έστω, εντυπωσιασμού) παίρνει μια ξεκάθαρη θέση, παρά κάποιον που κρύβεται και φοβάται να πει το οτιδήποτε.