1. Τριπλασιάζεται ο χρόνος αναμονής στην ουρά στο περίπτερο.
  2. Οι εφημερίδες της επαρχίας βάζουν cd με σκυλάδες της περιφέρειας κυκλοφορίας τους, τα καθημερινά tabloid αναλαμβάνουν τους εκπεσόντες τηλεοπτικούς παίχτες, για να μπεις στο κυριακάτικο πρέπει να είσαι φίρμα.
  3. Μειώνεται στα 3 φύλλα ο όγκος της μέσης κυριακάτικης εφημερίδας: εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και το booklet του cd.
  4. Όλο το βάρος της εφημερίδας προέρχεται από τα διαφημιστικά φυλλάδια με τα ψυγεία, τις κουζίνες και τα κινητά.
  5. Οι εκδότες ανταμείβουν τους τραγουδιστές με συνεντεύξεις-αγιογραφίες σε άλλα έντυπα του ίδιου ομίλου για ξεκάρφωμα.
  6. Όσοι βγάζουν cd στη «RealNews» βγαίνουν υποχρεωτικά σε παράθυρο σχολιασμού στο Alter δίπλα στον Τράγκα.
  7. Οι χεβιμεταλλάδες υπάλληλοι των δισκάδικων με την αιώνια βαρεμάρα πιάνουν δουλειά στα περίπτερα. Καμία θέση εργασίας δεν χάνεται.
  8. Ο Ψυχάρης γίνεται μέλος της κριτικής επιτροπής του X-factor.
  9. Τα δισκάδικα βάζουν σοκοφρέτες.
  10. Οι τραγουδιστές φεύγουν από τις δισκογραφικές και εντάσσονται στο ροστερ των εκδοτικών συγκροτημάτων. Ο Λαμπράκης τούς διοργανώνει όλα τα πρόμο στο Μέγαρο.
  11. Ο Χατζηγιάννης αποκτά και τρίτο επίθετο σπόνσορα «Μιχάλης Χατζηγιάννης-ΟΤΕ-Πρώτο Θέμα».
  12. Οι τραγουδιστές γλείφουν τους εκδότες με τραγούδια που εκθειάζουν την αντικειμενικότητα των φύλλων και την προσωπικότητά τους.
  13. Ο Σφακιανάκης ευχαριστεί από τα μπουζούκια τον Αναστασιάδη για την ευκαιρία που του έδωσε.
  14. Οι ραπάδες τα χώνουν στους εκδότες των άλλων εφημερίδων.
  15. Το ΙΚΕΑ βγάζει ράφια για να χωράνε το νέο 14x24 μέγεθος της «κασετίνας με 8 cd με όλη την δισκογραφία live και extra υλικό».
  16. Διαπιστώνουμε ότι όλοι οι τραγουδιστές έχουν πάνω από 600 ώρες live άχρηστο υλικό να μας δώσουν.
  17. Σε κάθε σπίτι υπάρχει δυσανάλογα μεγάλος αριθμός σουβέρ (με τρύπα στη μέση).
  18. Οι εφημερίδες κυκλοφορούν cd στα οποία τα νέα απαγγέλλονται από τον τραγουδιστή ανάλογα με το μουσικό είδος που υπηρετεί.

http://twitter.com/ggsuss