Στην βίντεο-παρωδία της διαφήμισης της Άντζελας γίνεται ακριβώς αυτό που περιμένεις!

8

 

Η Chi Productions ξεκίνησε το Μάιο του 2013 από τον Πέτρο Τσιτσεκλή και τον Βασίλη Σαλτίρη, δύο φίλους που ήταν και συνάδελφοι εκείνη τη περίοδο σε μια πιτσαρία στη Θεσσαλονίκη.

 

Πώς αποφασίσατε να κάνετε χιουμοριστικά βίντεο;

Καθημερινά, συζητούσαμε για τα ευτράπελα που μας συνέβαιναν στη συγκεκριμένη δουλειά και αποφασίσαμε να τα συγκεντρώσουμε όλα και να φτιάξουμε ένα βίντεο.

Έτσι γεννήθηκε το βίντεο, "Επάγγελμα πακετάς".

 



Το βίντεο αυτό, ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και έτσι αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα δεύτερο, με παρόμοιο θέμα και τίτλο "Εμετικοί πελάτες".

 


 

Με τους "Εμετικούς πελάτες" πήραμε μέρος στον διαγωνισμό του Comedy Lab και κατακτήσαμε τη δεύτερη θέση.

Με αυτή την επιτυχία, συνειδητοποιήσαμε ότι το χιούμορ μας είναι αποδεκτό (και δεν γελάμε μόνο εμείς με αυτά που κάνουμε), οπότε αποφασίσαμε να το συνεχίσουμε.

Ποιος ήταν ο στόχος σας αρχικά;

Στόχος μας από τη πρώτη στιγμή, ήταν να παράγουμε πρωτότυπο υλικό και να μην ακολουθήσουμε την πεπατημένη, όπως και να προσφέρουμε γέλιο στον κόσμο, χωρίς να προσβάλουμε ή να προκαλούμε (ή τουλάχιστον προσπαθούμε).

Πολύ σύντομα κάναμε την πρώτη μας επιτυχία με το βίντεο "Κλαρινογαμπρός", το οποίο πλησιάζει τις 500.000 προβολές.

Η επόμενη επιτυχία ήρθε με το βίντεο "Ο Superman ψήφισε", το οποίο απασχόλησε και προβλήθηκε από όλα τα ΜΜΕ.
Εκείνη τη περίοδο, αποφασίσαμε να αναβαθμίσουμε την ποιότητα των βίντεο κι έτσι αξιοποιήσαμε σπόνσορες για να μπορέσουμε να αγοράσουμε εξοπλισμό.

Όταν ξεκινήσατε ήσασταν μόνο δύο άτομα. Τώρα;

Η παρέα μεγάλωσε και η Chi Productions, αριθμεί αυτή τη στιγμή περισσότερα απο 40 μέλη.
Είμαστε όλοι φίλοι, με καμία γνώση του αντικειμένου, (από υποκριτική μέχρι μοντάζ) αλλά ίσως τελικά αυτό το ερασιτεχνικό "παρεΐστικο", να είναι και το μυστικό της επιτυχίας μας.

Στην βίντεο-παρωδία της διαφήμισης της Άντζελας γίνεται ακριβώς αυτό που περιμένεις! Facebook Twitter

Πώς διαλέγετε τα θέματά σας;

Η θεματολογία μας βασίζεται στην επικαιρότητα, σε trends της εποχής, αλλά και σε άσχετες ιδέες, που μας έρχονται σε "άκυρες" φάσεις.

Το πιο πετυχημένο μας βίντεο μέχρι στιγμής είναι το "Βρέθηκε ο πιτσιρικάς απ' το ουράνιο τόξο", το οποίο έχει ξεπεράσει ήδη τις 500.000 προβολές.

 


 

Και τώρα;

Το κανάλι μας αυτή τη στιγμή έχει 12.000 συνδρομητές, και 73 βίντεο με συνολικά περίπου 3.000.000 προβολές.

Αγαπήθηκε από τον κόσμο και απέκτησε σταθερό κοινό, από το οποίο αντλούμε όρεξη και μεράκι κι έτσι συνεχίζουμε ασταμάτητα, ανάμεσα σε προσωπικές, οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις, να δημιουργούμε και να προσφέρουμε γέλιο.

 

8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

8 σχόλια
αν στο τελος χτυπουσε καποιον μεταναστη θα ετρωγε κραξιμο απο παντου και δικαιως γιατι θα ηταν ρατσιστικο. Τωρα που το θυμα ειναι γυναικα no harm done...
για να καταλάβω, η κανονικη χαζοδιαφημιση ειναι σεξιστικη και "παροτρύνει σε βια" εναντίον των γυναικών - καθώς οι περισσότεροι συμπέραναν οτι οι γυναίκες ταυτίζονται με τα κόκκινα αυγά! Αλλά η παρωδία που πεφτει κανονικό ξύλο ειναι ευφυέστατη!