Το ΚΑΣ γνωμοδότησε ότι δεν μπορεί ο οίκος Gucci να φέρει μοντέλα για επίδειξη στον Παρθενώνα, και παρότι εγώ προσωπικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα, το ζήτημα είναι το εξής: Εγώ είμαι ένας πουθενάς χωρίς καμία γνώση αρχαιολογίας και διπλωματίας, κι αυτοί είναι οι ειδικοί. Όταν ομόφωνα όλοι αποφάσισαν κάτι, αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν άσχετο με την αρχαιολογία. Αλλιώς μοιάζουμε σαν τους ταξιτζήδες που επιμένουν πως έχουν τη σωστή άποψη για όλα. 

 

Επίσης μπορεί -απ' ό,τι καταλαβαίνω- ο περισσότερος κόσμος να ήταν υπέρ της επίδειξης (κι εγώ μαζί), όμως είναι αλήθεια πως κάτι τέτοιο θα αποδυνάμωνε το αίτημά μας για επιστροφή των γλυπτών μας απ' το Βρετανικό Μουσείο - υποστηρίζουμε ότι εκεί κινδυνεύουν επειδή διοργανώνονται δεξιώσεις και επιδείξεις και θα κάναμε κάτι παρόμοιο κι εμείς;

  

  

Τα πράγματα δεν είναι άσπρα ή μαύρα, οπότε ας τα αφήσουμε και μια φορά στους ειδικούς. Απ' τους οποίους φυσικά απαιτούμε να είναι το ίδιο κάθετοι και αυστηροί και σε άλλες περιπτώσεις, όταν πχ. κόμματα κρεμάνε πανό, όταν έμποροι κερδοσκοπούν, ή όταν υπάλληλοι κλείνουν την Ακρόπολη όποτε γουστάρουν αφήνοντας τους (ξένους κυρίως) επισκέπτες στα κρύα του λουτρού. 

 

 

Οι φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν το 1951 στο γαλλικό περιοδικό Paris Match. Τα μοντέλα φωτογραφήθηκαν φορώντας ρούχα του Οίκου Ντιόρ. 

 

 

Τα μοντέλα πόζαραν με χάρη και μπροστά απ' τις Καρυάτιδες του Παρθενώνα, στον φακό του εμβληματικού Γαλλο-Ελβετού φωτογράφου Jean Pierre Pedrazzini.

 

O Pedrazzini πέθανε μόλις πέντε χρόνια αργότερα, υποκύπτοντας στα τραύματα του μετά από τη συμμετοχή του στον ξεσηκωμό εναντίον των Σοβιετικών στη Βουδαπέστη. Ήταν μόλις 28 ετών.