Περίπου 2.000 είναι ο αριθμός των θερμίδων που χρειάζεται πάνω κάτω να καταναλώσει καθημερινά ένας ενήλικας με κανονική δραστηριότητα (από 1.600 ως 2.400, ανάλογα με την ηλικία και το φύλο).

 Ιδού μερικές σκανδαλιστικά "χορταστικές" φωτογραφίες γευμάτων, που καλύπτουν τον απαιτούμενο αριθμό θερμίδων σε ένα και μόνο γεύμα.  

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Ribeye steak (1,690), μαρτίνι (230). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Σπανάκι (120), ντάμπλινγκς (195), μοσχάρι με πορτοκάλι (565), pad thai (580), κέικ καραμέλας (430), ποτήρι κρασί (125). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Σαλάτα (150), μπαγκέτα (140), λαζάνια και λιγκουίνι (1,500), ποτήρι κρασί (230). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Χυμός πορτοκάλι και μάνγκο (250), σάντουιτς με μαγιονέζα (1,088), πατατάκια (220), μπισκότο (420). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Μπουρίτο (945), πατατάκια με γουακαμόλε (770), κόκα κόλα (276). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Διπλό μπέργκερ (770), τηγανητές πατάτες (470), milkshake (760). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Πρωινό με pancakes και ομελέτα με λουκάνικο (1,880) και χυμός πορτοκάλι (110). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Κέικ Zuccotto (1,790), καπουτσίνο (220). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Κοτόπουλο Louisiana με ζυμαρικά (2,370). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Ένα απλό ρόφημα !!!! Milk Shake με φυστικοβούτυρο και καραμέλα (2,090). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Διπλό Whopper με τυρί (1,070), onion rings (410), βανίλια milkshake (550). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Σάντουιτς με τραγανό κοτόπουλο και μπέικον (750), τηγανητές πατάτες (340), κόκα κόλα (200), McFlurry with Oreos (690). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Μπέργκερ με τυρί και μπέικον (940), πατάτες με τυρί και μπέικον (520), σαλάτα Caesar (250), κόκα κόλα (320). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Cold-cut combo (375), πατάτες (230), σούπα noodle με κοτόπουλο και κρακεράκια στρειδιού (155), μπισκότο (220), σαλάτα με κοτόπουλο (360), κόκα κόλα (200), σάντουιτς με τυρί και αυγό (370), χυμός(100). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Java Chip Frappucino (460), λάττε (190), smoothie με πορτοκάλι και μάνγκο(270), παναρισμένο τυρί (580), ποπ κορν (125), κρουασάν με λουκάνικο (410). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Meat Lover’s Stuffed Crust pizza (880), ψημένες φτερούγες με blue cheese (340), Mountain Dew (440), δύο μπισκότα (360). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Ενώ στο σπίτι: Γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς (210), φέτα ψωμιού με μαρμελάδα (85), καφές (2), μοσχάρι με λαχανικά (400), αναψυκτικό light (0), κριτσίνια (220), αχλάδι (100), κοτόπουλο με ρόκα (490), λαχανάκια Βρυξελλών με κολοκύθα (55), νερό (0), κρασί(120), μπισκότο (200). Φωτογραφία: Tony Cenicola

 

Δείξε μου τις 2.000 θερμίδες σε μια εικόνα
Ενώ στο σπίτι: Κολοκύθα με τηγανητό αυγό (175), γαλοπούλα με τσίλι (410), τσιπς από τορτίγιας (120), νερό (0), καφές (2), φτερούγες κοτόπουλου (280), γιαούρτι με μούρα και φράουλες (130), ζυμαρικά με λουκάνικα κοτόπουλου και μπρόκολο (435), μπύρα (155), παγωτό με κομπόστα αχλάδι (370). Φωτογραφία: Tony Cenicola