Οκτ29
 

Οι πρεμιέρες των Ρέππα-Παπαθανασίου

Πρεμιέρα του "Αυστηρώς Kατάλληλο" των Παπαθανασίου- Ρέππα στα πολυσινεμά Ster στο Ίλιον και γενική δοκιμή στο θέατρο Λαμπέτη των ίδιων συγγραφέων για το νέο τους πόνημα "Συμπέθεροι από τα Τίρανα".

Πρεμιέρα του Αυστηρώς Kατάλληλο των Παπαθανασίου- Ρέππα στα πολυσινεμά Ster στο Ίλιον. Άλλα μέρη, άλλοι τόποι! Φτάνοντας, διαπιστώνω το γνωστό πια σκηνικό μιας συνηθισμένης αθηναϊκής πρεμιέρας: ασφάλεια επιπέδου προεδρικού μεγάρου, VIP έλεγχος (ήμαρτον πια, VIP και στα Λιόσια), τοίχοι για δηλώσεις για τους εγχώριους Μπραντ Πιτ και Αντζελίνα Τζολί, ατμόσφαιρα Kodak Theatre - χωρίς κόκκινο χαλί πρέπει να ομολογήσω. Παρ' όλα αυτά, με την έλευση της κ. Ελένης Μενεγάκη, ένα τσούρμο από φωτορεπόρτερ όρμηξε ανελέητα επάνω της ποδοπατώντας τους υπόλοιπους. Μας διένειμαν σε έξι αίθουσες και η προβολή ξεκίνησε με μικρή καθυστέρηση. Ευτυχώς για τους συντελεστές αλλά και για εμάς, το στοίχημα κερδίθηκε. Απολαυστικές ερμηνείες, κορύφωση του έτσι κι αλλιώς αβανταδόρικου σεναρίου, πολύ πολύ γέλιο. Στην έξοδο όλοι έμοιαζαν ευτυχισμένοι και χαρούμενοι. Τα συχαρίκια στο γνωστό δίδυμο των δημιουργών έπαιρναν και έδιναν, το ίδιο και στους πολλαπλούς πρωταγωνιστές (με εξέχουσα την απίθανη κ. Πηνελόπη Πιτσούλη, η οποία «κλέβει» την «παράσταση»). Ένα αλλοπρόσαλλο πλήθος να διανύει χιλιόμετρα αναπαράγοντας την επιτυχία της πρεμιέρας, πηγαδάκια νεαρών ηθοποιών, πολλά φλας και ακόμα περισσότερο PR ενός απροσδιόριστου promising crowd, αλκοόλ, μουσική και φαγητό γαμήλιας δεξίωσης Κτήματος Νάσιουτζικ. Αποχωρήσαμε όλοι μετά τις 2:00 τα ξημερώματα, για να πάρουμε το δρόμο για την Αθήνα... μέσω διοδίων και δασικής περιοχής περιφερειακού.

Την επομένη, γενική δοκιμή στο θέατρο Λαμπέτη των ίδιων συγγραφέων για το νέο τους πόνημαΣυμπέθεροι από τα Τίρανα. Με βλέπει ο Ρέππας: «Κι εδώ;». Ε, κι εδώ, πιστός σας θαυμαστής... Το κοινό: φίλοι των ηθοποιών αλλά και μεσόκοπες κυρίες που ήρθαν να δουν αγαπημένους ηθοποιούς. Χαλαρή ατμόσφαιρα, λαθών και τεχνικών προβλημάτων επιτρεπόντων. Ευτυχώς οι τελευταίες δεν μας προέκυψαν, αντιθέτως, όποτε η πρωταγωνίστρια κ. Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, η οποία επιτελεί έναν άθλο καθώς λείπει ελάχιστα από τη σκηνή ερμηνεύοντας ένα μαραθώνιο ρόλο, μπέρδεψε τα λόγια της, εισέπραξε τη συνωμοτική πλάκα και το χειροκρότημα από κάτω!

Το έργο, στη γνωστή μανιέρα κωμωδίας καταστάσεων των συγγραφέων, διαδραματίζεται σε επαρχιακή πόλη του θεσσαλικού κάμπου, κι έτσι το σκηνικό του Αντώνη Δαγκλίδη αναπαριστά ένα υπερφορτωμένο νεόπλουτο σπίτι ακραία κακόγουστο με κιτς στοιχεία, στο οποίο οι κυρίες περιφέρονται με αστραφτερά και αδιανόητα ρούχα με την αναγνωρίσιμη υπογραφή της Έβελυν Σιούπη. Οι ηθοποιοί αναπαράγουν το ιδίωμα της επαρχίας βγάζοντας ακόμα περισσότερο γέλιο, ενώ όταν ο νεαρός Αλβανός, που υποδύεται ο Νικόλας Μακρής, μίλησαν στα αλβανικά, μια σειρά από κυρίες μπροστά μου εξεπλάγησαν ευχάριστα, προεξοφλώντας την περίπου βέβαιη αποδοχή του έργου από την αλβανική κοινότητα. Πράγμα που θα συμβάλλει σε έναν ακόμα θρίαμβο του γνωστού ντουέτου των εμπορικών επιτυχιών...

 
 
 
 
I WAS THERE