Διασπορές σε διάλογο: Τhe Dwarfs of East Agouza

Διασπορές σε διάλογο: Τhe Dwarfs of East Agouza Facebook Twitter
0

Τρεις ακούραστοι ταξιδιώτες του μουσικού underground διασταυρώνουν τις εμπειρίες τους σε ευφορικά ψυχεδελικά μάντρα με φόντο τις πυραμίδες της Γκίζας.


Οι Alan Bishop (Αμερικανός), Sam Shalabi (Καναδός) και Maurice Louca (Αιγύπτιος) συναντήθηκαν στην ίδια πολυκατοικία της συνοικίας της Ανατολικής Αγκούζα στο Κάιρο, όπου και ζουν μόνιμα τα τελευταία χρόνια. Τα νυχτερινά τους jam sessions είναι το περιβάλλον στο οποίο τα μουσικά τους ένστικτα αφήνονται ελεύθερα να ξετυλίξουν τον εύπλαστο ήχο των Dwarfs of East Agouza.

Με δεδομένη την κοινή τους αγάπη για τη μουσική του αραβικού κόσμου και με αφετηρία τους τον αυτοσχεδιασμό, οι τρεις μουσικοί επιδίδονται σε ένα υπνωτιστικό και απρόβλεπτο ταξίδι, που ελίσσεται αβίαστα ανάμεσα σε γεωγραφικές και χρονικές ζώνες.

Βορειοαφρικανικά μοτίβα στα κρουστά περιπλέκονται με το επαναληπτικό γκρουβ του μπάσου και τις free form αναζητήσεις της κιθάρας, επιτυγχάνοντας μια σπάνια μουσική ώσμωση, από το κέντρο του αραβικού κόσμου στο γερμανικό kraut rock της δεκαετίας του '70, από την Αίγυπτο στο διάστημα και από το σήμερα στα βάθη του αρχέγονου ρυθμού. Ο μυσταγωγικός τους ήχος καταγράφεται στο ντεμπούτο τους άλμπουμ, Bes (Nawa Recordings), το οποίο κυκλοφόρησε την άνοιξη του 2016 αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές από σημαντικά μέσα του διεθνούς μουσικού Τύπου.


Dwarfs of East Agouza: Maurice Louca: electronics, Alan Bishop: φωνητικά, σαξόφωνο, ακουστική κιθάρα, Sam Shalabi: ηλεκτρική κιθάρα

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ