Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
7.11.2019 | 14:40

Η μάνα μου έχει γκόμενο

Είμαι απόλυτα σίγουρη. Κάθε μέρα μετά τις 6 βγαίνει έξω και γυρνάει μετά τις 11. Λέει έχει δουλειές και μετά πάει για καφέ με τις φίλες της. Παραμύθια. Είδα το κινητό της έχει ένα τουλάχιστον 20 κλήσεις την ημέρα από ένα αριθμό με ένα ανδρικό όνομα καταχωρημένο. Είδα και μηνύματα με μεγάλο ερωτικό και σεξουαλικό περιεχόμενο. Την σιχαίνομαι. Πως μπορεί να το κάνει αυτό στον πατέρα μου; Στον πατέρα μου που γίνεται θησία καθημερινά για μας που την αγαπάει όσο κανείς άλλος. Που την έβαλε στο σπίτι παρά την αντίρηση της γιαγιάς μου όταν ήταν να παντρευτούν. Εγώ 26 χρονών κοπέλα και δεν απάτησα ποτέ καμία σχέση μου. Δεν το θεωρώ σωστό. Δεν θα δεχτώ οποιαδήποτε δικαιολογία. Και ερωτευμένη να είναι θα έπρεπε να το πνίξει για χάρη της οικογένειας της. Δεν θα δεχτώ τίποτα. Τον πατέρα μου σκέφτομαι περισσότερο τι θα κάνει άμα το μάθει.... δεν θέλω να ξέρω. Αυτό που θέλω είναι να λήξει εδώ και τώρα αυτή η ιστορία.
76 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 12 Επόμενα
The Swedish Chef The Swedish Chef 7.11.2019 | 15:16
Γιατί κοιτάς το κινητό της μητέρας σου; Και γιατί πιστεύεις ότι γνωρίζεις τα πάντα στη δυναμική της σχέσης των γονιών σου και αποδίδεις ευθύνες με αυτόν τον τρόπο; Είσαι μεγάλη κοπέλα, όχι πλέον παιδάκι γι ' αυτό κοίτα τη δική σου ζωή.
caravan caravan 7.11.2019 | 15:47
"Σύνδρομο της Ηλέκτρας" λέγεται αυτό που έχεις στην ψυχιατρική, κοπέλα μου.
Αυτά δικαιολογούνται στα 16. Στα 26 υποθέτω ότι δεν έχεις καμμία εμπειρία από την ζωή ώστε κρίνεις τόσο επιπόλαια κι απόλυτα.
Πόσο συμφωνώ με αυτά που σου είπαν παραπάνω. Ειλικρινά, έχουμε την ίδια ηλικία και δεν μπορώ χωνέψω τον τρόπο που παρουσιάζεις αυτό το πρόβλημα. Μοιάζεις όντως με 16 που σε εκείνη την ηλικία δεν έχουμε ιδέα πως λειτουργούν οι ανθρώπινες σχέσεις ,δεν έχουμε ζήσει τίποτα. Κοπέλα μου, κατανοώ το θυμό σου. Μη κλείνεις όμως τα μάτια και τα αυτιά σου γιατί αγαπάς τον πατέρα σου. Μη κρίνεις . Δεν ξέρεις τίποτα. Δεν έχεις ιδέα για την ακρίβεια τι οδηγήσε εκεί τη μητέρα σου και που έφταιξε ο πατέρας σου. Σου εύχομαι να μη συνηδητοποιησεις το λάθος σου μέσα από δική σου σχέση.
avatar anaptiras 7.11.2019 | 16:07
Με τον καιρό μπορεί να σου φύγει ο θυμός , αλλά μη συγκρίνεις εσένα 26 χρονών με τους παντρεμένους 30 χρόνια.
avatar Ελενη89 7.11.2019 | 16:10
Ρε πλάκα μας κανετε;;Επειδή έψαξε το κινητό της τι;Είναι μέλος της οικογένειας κ εινσι πολυ λογικό να νιώθει έτσι κ να είναι θυμωμένη..Ολο κ κάπου θα είχε κατάλαβει αν είχαν κακή σχέση η γονείς της κ γιατί έγινε όλο αυτό.. .θα επιβραβεύσουμε τώρα κ την κοροϊδία σε έναν άνθρωπο;; Δηλαδή κάπου έλεος..Στα 16 λέει δικαιολογούμαι αυτό..Ναι δεν ήξερα ότι στα 25 και 30 πρέπει να δείχνουμε σε όλα κατανόηση επειδή το λέει η ηλικία..Πραγματικά έλεος..
caravan caravan 7.11.2019 | 16:18
Γιατί καλέ, μαζί τον έχουν εραστή τον πατέρα; :p

H ερωτική σχέση είναι ένα πράγμα (και καλό είναι να την σεβόμαστε και να μην την κακοποιούμε εκατέρωθεν) κι η γονεϊκή σχέση γονιού-παιδιού είναι τελείως άλλο.
Ο διαχωρισμός αυτός ουδεμία σχέση έχει με "δικαιολόγηση" γεγονότων ή συμπεριφορών, είναι απλός ρεαλισμός και επίγνωση της διαφορετικής δυναμικής που έχουν οι ανθρώπινες σχέσεις ανάλογα με τους ρόλους.

Αυτό το "όλοι μαζί έχουμε την οικογένεια κι όλοι ανακετευόμαστε σε όλα" συχνότερα πέφτει σε ολισθήματα και καρακατιναριά παρά βοηθάει σε υγιή σπίτια.
caravan caravan 7.11.2019 | 16:22
Επιπλέον σου διαφεύγει μια σημαδιακή φράση μέσα στο κείμενο (η οποία φυσικά δεν είναι αυτόφωτη σκέψη της γράφουσας, από κάπου της έχει υποβληθεί -μάντεψε από πού).
Λέει: "Που την έβαλε στο σπίτι παρά την αντίρηση της γιαγιάς μου όταν ήταν να παντρευτούν. Πηγή: www.lifo.gr"

Xάρη της έκαναν και την σπίτωσαν, την ξετσίπωτ'!!!

(Πλάθω καταστάστεις Κολοκοτρωνίτσι με την φαντασία μου τώρα)
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 17:01
caravan Τις ειρωνείες σου , αλλού ο Παπαδόπουλος δεν μασάει... Καλή σου μέρα.
caravan caravan 7.11.2019 | 17:08

Θα πάρω τις ειρωνίες μου, σεβαστέ κύριε, και θα πάω αλλού, κάπου που να με παίρνει, εμένα της άθλιας κοτάρας που σαν την κάρχια κάθομαι και "δικαιολογώ" αυτές τις ξετσίπωτες που αντί να ανοίξουν το πιπί τους να χαρεί ο ντουνιάς κάθονται και το ψειρίζουν και πάνε μόνο με όσες αυτές επιλέγουν. ΟΥ να μου χαθούν, ου! Κι εμένα ένα βρωμόξυλο μου χρειάζεται, τέτοια που'μαι, απολογήτρια και κήνσωρ και θεραπαίνιδα των μύχιων πόθων των φιλήδονων ποτανίων της επικρατείας.

[άσε, τα ακούσαμε κι αλλού αυτά, δεν ιδρώνει τ'αυτό μας, κάνε τώρα ένα high five με το Moderation που το πήγαμε στα πιο σχολιασμένα κι αλέ]
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 18:32
Αυτό πάλι που το πας; Όποτε συμμετέχω σε μια εξ και τα ''χώνω'' λιγάκι πάντα μπαίνει στις σχολιασμένες , τυχαίο;;;
Χαχχαχα τόσες βλακείες που ακούγονται εδώ μέσα, ας πω και εγώ μία. Αν και ισχύει παρόλα αυτά.
ΥΓ. Πάει την ψώνισε και ο Παπαδόπουλος. Ε με αυτά που ακούει εδώ τόσο καιρο τι περιμένατε ρε παιδιά; Ή που θα ήμουν στο τρελοκομείο ή που θα την ψώνιζα και εγώ.
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 16:25
Πες τα βρε κοπέλα μου γιατί διαβάζω τα παραπάνω σχόλια και δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Αντί να της πούνε να μιλήσει μαζί της και να δει τι συμβαίνει και αν όντως συμβαίνει που συμβαίνει να το λήξει ή έστω να χωρίσει και να μην κοροιδεύει τον άνθρωπο , της την λένε και όλας.
ΥΓ. Αν ήταν άντρας τώρα τα ακριβώς αντίθετα θα έβλεπες. Θα τον είχαν κρεμάσει ήδη. Αλλά είπαμε....
caravan caravan 7.11.2019 | 16:37
Τα ίδια θα λέγαμε κι άντρας να ήταν. Δοκίμασέ μας. :p

Να μιλήσει με την μάνα να της πει τι ακριβώς.

-Μάνα, έμαθα ότι έχεις γκόμενο.
-Τι λες παιδί μου, πού σου ήρθε;
-Μάνα, μην μου λες ψέμματα. Έψαξα το κινητό σου.
-Τι έκανες λέει;;;;;

Κι η συζήτηση πανεύκολα εκτροχιάζεται στο (όντως μέγα φάουλ) της παραβίασης της ιδιωτικότητας αντί του ουσιώδους που είναι η προβληματική σχέση των γονιών.

Αλλά και πες ότι η μάνα της ομολογεί ότι έχει προβληματική σχέση με τον πατέρα.

-Κόρη μου, ήρθε η ώρα να το μάθεις. Ο πατέρας σου είναι ομοφυλόφιλος/bisexual/ανίκανος/μέθυσος/σαδιστής κι ήθελε να με παίρνει από τον κwlo μέχρι να ματώνω/χρειάζεται γερανό για να του σηκωθεί/την παίζει με πορνό και μόνο έτσι ικανοποιείται κλπ κλπ κλπ ων ουκ έστι τέλος η ποικιλία (για να μιλήσουμε ΜΟΝΟ για το σεξουαλικό, αν υποθέσουμε ότι εκεί πάσχουν, που συνήθως πάσχουν παντοιοτρόπως) τότε ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ θα την βοηθήσει η κουβέντα αυτή;;;;

Ή το άλλο ενδεχόμενο.

-Κόρη μου ο πατέρας σου τα ξέρει. Εκείνος με έσπρωξε εκεί για να μην αναγκάζεται να μου κάνει σεξ ο ίδιος επειδή [βάλε παραπάνω αιτία]

ή

-Κόρη μου ο πατέρας σου έχει κι εκείνος μια κυρία που έχουν ερωτικό δεσμό. Τα'χουμε συμφωνημένα.

Ή το άλλο το καταπληκτικό που λέτε, να της πει να σταματήσει.

-Α, τώρα που μου το'πες σταματάω. Αφού το λες.
-Μάνα θα σε κάνω ρόμπα.
-Ρόμπα είμαστε ήδη, τα γνωρίζει
[ο πατέρας από μέσα]Κόρη μου, ήρθε η ώρα να ενηλικιωθείς, είσαι της παντρειάς πια...

Κλπ κλπ.

Είστε τελείως της επιφανείας. Πετάμε μια κουβέντα "δεν είναι σωστό" και νομίζετε το σύμπαν θα πάει "τσικ" στην σωστή του θέση. Τι καλά Τι ωραία! Νηπιαγωγείο, ντιγκιντιγκλόν με το μαγικό ραβδάκι.

Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 16:39
Δεν είναι όλα όπως τα έχεις φτιάξει στο υποτιθέμενο σενάριο σου. Λυπάμαι που θα στο πω.
Uchiha_geo1990 Uchiha_geo1990 7.11.2019 | 16:43
"κι ήθελε να με παίρνει από τον κwlo μέχρι να ματώνω"
Caravan μου αρέσει ο τρόπος σκέψης σου.
caravan caravan 7.11.2019 | 16:46
Πες μας πώς είναι με την καταπληκτική εμπειρία ζωής στις ανθρώπινες σχέσεις που σε διακρίνει, Kostas Papadopoulos.

Πες μας, ξέσκισέ την την πουρ@να που δεν έχει το δικαίωμα να λέγεται μάνα αφού ο ήρωας, αυτός ο στυλοβάτης φέρνει τον άρτον τον επιούσιο στο τραπέζι με προσωπική του θυσία, ρε γαμwto! Θάνατος στις κάρχιες, τσεμπέρι και ζώνη αγνότητας for the win.
caravan caravan 7.11.2019 | 16:47
Eίδες, είναι clickbait και trigger συγκεκριμένα πράγματα. Άδεια ρίχνω, γεμάτα ανεβαίνουν. :)
Uchiha_geo1990 Uchiha_geo1990 7.11.2019 | 16:15
Και η δικιά μου μία απο τα ίδια. Βέβαια εγώ τότε ήμουν 6-7 ετών. Δεν σας έχει απασχολήσει ποτέ πώς κατέληξα με αυτά τα μυαλά;;Είναι αιτιοκρατικό το σύμπαν όλα έχουν μια λογική εξήγηση.
caravan caravan 7.11.2019 | 16:19
Σωστά, για όλα φταίνε οι γυναίκες. ]
Τι τις θες τότε στη ζωή σου;
Uchiha_geo1990 Uchiha_geo1990 7.11.2019 | 16:23
Είναι ορμονικό το πρόβλημα.
Σαν χαρακτήρες δεν θέλω ούτε να τις βλέπω.
caravan caravan 7.11.2019 | 16:26
Υπάρχουν sex dolls πολύ εξελιγμένες και ρεαλιστικές (ως και προσομοίωση αναπνοής τους έφτιαξαν). Κάνε αποταμίευση. Ακούω κάνουν θραύση. Θα σωθεί πολύς κόσμος έτσι.
Uchiha_geo1990 Uchiha_geo1990 7.11.2019 | 16:29
Θέλω γυναικείο ποπουδάκι. Όχι πλαστικό.
Το σέξ είναι πρωτίστως εγκεφαλικό.
Λεφτά έχω δεν χρειάζεται να κάνω αποταμίευση.
caravan caravan 7.11.2019 | 16:42
Τα 10 χιλιάρικα...

Από κει να δει κανείς πόσο εκτός πραγματικότητας είσαι.


Σοβαρά τώρα, επειδή είναι σίγουρο ότι για να γίνεται τζέρτζλο στη στήλη υφίσταται όλο αυτό, οι επαγγελματίες που επιλέγουν αυτή την δουλειά φυσικά (όχι του trafficking) επιτελούν κοινωνικό έργο.
Όπως άλλωστε κι οι ψυχολόγοι για τα δυσεπίλυτα οικογενειακά θέματα που σε έφεραν (ας υποθέσουμε) στο σημείο αυτό.

[newsflash- δεν είναι όλες οι γυναίκες η μάνα σου}
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 16:29
Θίγεις ένα πολύ σωστό θέμα , την ανατροφή και το πως μεγαλώνουμε σε ένα σπίτι. Οι γονείς μας μας διαμορφώνουν και μας μεγαλώνουν . Αν βλέπουμε δυστυχώς τέτοια άσχημα περιστατικά απιστίας, ή και χειρότερα, τότε επόμενο είναι να νοσήσουμε και εμείς, ψυχολογικά , είτε αλλιώς.
Για αυτό οι γονείς αν θέλουν να λέγονται γονείς να κοιτάνε να μεγαλώνουν σωστά τα παιδιά τους και όχι πως θα κάνουν μάγκες τα αγόρια τους με το να τα πηγαίνουν οι πατεράδες σε μπουρδέλα απο τα 13 ή οι μανάδες να βάφουν και να ντύνουν τις κόρες τους απο τα 15 λες και είναι συνοδοί.
Uchiha_geo1990 Uchiha_geo1990 7.11.2019 | 16:35
Κώστα η πρώτη και η μεγαλύτερη πουτ@ν@ που έχω γνωρίσει στην ζωή μου είναι η μητέρα μου. Δεν είναι μόνο ότι του τα φόραγε του πατέρα με διαφορετικούς γκόμενους κάθε φορά. Δεν είναι μόνο ότι μας παράτησε όταν ήμουν 7-8 και πήγε στην γερμανία με τον γκόμενο γιατί δεν άντεχε να μεγαλώνει 3 παιδιά. Είναι στη ψυχή πουτ@ν@ πάνω απόλα. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι θίγονται με αυτήν την έκφραση,απλή περιγραφή της πραγματικότητας είναι.
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 16:38
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Αν είχα μια τέτοια μάνα ( ο θεός να την κάνει) έτσι και χειρότερα θα ένιωθα και εγώ. Μην την σκέφτεσαι καθόλου, δεν αξίζει φίλε.
Αριάδνηκ Αριάδνηκ 7.11.2019 | 16:39
Εννοείται πως το πως μεγάλωσε ο καθένας επηρεάζει την προσωπικότητα του. Η δύσκολη παιδική ηλικία όμως δεν μπορεί να αποτελεί άλλοθι για τα πάντα. Από κάποια στιγμή και μετά ο κάθε άνθρωπος έχει την ευθύνη για τις πράξεις του και τις απόψεις του, εφόσον μιλάμε για ενήλικα.
Αριάδνηκ Αριάδνηκ 7.11.2019 | 16:36
Και γιατί ρε άνθρωπε δεν πηγαίνεις με μια εκδιδόμενη να μην μας πρήζεις κιόλας εδώ μέσα; Αφού μισείς τις γυναίκες και ταυτόχρονα θέλεις μόνο σεξ και μάλιστα με άνθρωπο και όχι με κούκλα. Είναι η τέλεια λύση για εσένα
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 16:42
Φίλε εγώ θα σου έλεγα να πας , αν θες με ακούς, όχι σε οίκο ή studio αλλά με συνοδό. Και νέοι πηγαίνουν και επιτυχημένοι , όχι μόνο γέροι ή άσχημοι αν αυτό εννοείς. Ακόμα και παντρεμένοι, δεσμευμένοι , χωρίς να υποστηρίζω ότι αυτό είναι και το σωστό ή μάλλον το φυσιολογικό. Εγώ νομίζω καλό θα σου κάνει. Φιλικά πάντα.
Uchiha_geo1990 Uchiha_geo1990 7.11.2019 | 16:49
Το call-girl θα πρέπει να το πάω σε ξενοδοχείο. Θα γίνω ρόμπα στην ρεσεξιόν. Άσε που η ομόνοια έχει κάτι ξενοδοχεία ημιδιαμονής με 35 ευρώ που είναι σίχαμα.https://www.youtube.com/watch?v=O5Lv2iQg5-c
caravan caravan 7.11.2019 | 16:52
Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει.
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 16:53
Μπορείς να πας εσύ στον χώρο της ή να έρθει αυτή στον χώρο σου. Δεν πάτε μαζί, πουθενά δεν γίνεται αυτό, ή πας εσύ σε αυτή , ή αυτή σε εσένα.
Σε ξενοδοχείο ημιδιαμονής βλέπε priamos, bill ένα 20αρικο θα δώσεις και δεν θα δείξεις ούτε ταυτότητα, τίποτα. Θα έρθει στο δωμάτιο σου και θα περάσεις ζάχαρη. Κάντο και θα δεις.
caramellll caramellll 7.11.2019 | 16:57
Ωραίες συμβουλές πάλι.
caravan caravan 7.11.2019 | 17:09
Μωρέ μακάρι να βρούν μια ανακούφιση γιατί έχουν μεγάλο ζοριλίκι. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί πάτησε ο άλλος τις άλλες με το αμάξι για να πηδήξει...
caramellll caramellll 7.11.2019 | 17:56
Παπαδοπουλε Κώστα, βλέπω γνωρίζεις και εξονυχιστικές λεπτομέρειες για το φλέγον θέμα. Απορώ όμως γιατί τον ενθαρρυνεις με τόση πολλή θέρμη στο πάει να συνουσιαστει επί πληρωμή. Η συμβουλή σου είναι επικίνδυνη, γιατί ο συγκεκριμένος απ'ο,τι εχουν δει τα μάτια μας, πρόκειται για ιδιαίτερη περίπτωση. Αναμένουμε τα αποτελέσματα του εγχειρήματος.
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 18:03
Φυσικά και γνωρίζω και δεν νομίζω ότι είναι κακό αυτό. Νομίζω μάλιστα ότι μπράβο θα έπρεπε να μου πεις που φρόντισα να έχω πολλές εμπειρίες πριν μπω σε μια σχέση και δεν έχω πια απωθημένα.
ΥΓ. Στο θέμα μας . Του πρότεινα να πάει κάπου όπου αν η κοπέλα είναι επαγγελματίας και της εξηγήσει την κατάσταση του, θα του φερθεί ανθρώπινα, τρυφερά και πολύ στοργικά που για εμένα αυτά χρειάζεται αυτός ο άνθρωπος στην παρούσα φάση για να αρχίζει να βλέπει αλλιώς τα πράγματα. Του έδωσα απλώς μια συμβουλή, δεν του επέβαλα να κάνει τίποτα με το ζόρι. Απλώς μου αρέσει να βοηθάει τους ανθρώπους. Και αυτό κακό είναι πια;; Βέβαια πρέπει να θέλει και ο άλλος να βοηθηθεί, αλλά αυτό είναι δικό του θέμα. Αυτά.
caramellll caramellll 7.11.2019 | 16:16
Τουλάχιστον απαράδεκτο το να ψάχνεις προσωπικά μηνύματα κάποιου άλλου. Δεν έχεις το δικαίωμα κοπέλα μου. Επίσης, το θέμα δεν σε αφορά, οπότε μην ανακατεύεσαι.
avatar ElliP 7.11.2019 | 16:26
Kαι γω συμφωνώ. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να ψάχνει το κινητό και τα μηνύματα της μητέρας της, όπως δεν θα της άρεσε αν έκανε το ίδιο σε κείνη η μητέρα της. Μην ανακατεύεσαι, εξομ. Αν θέλει να σου πει κάτι η μητέρα σου, θα σου το πει η ίδια. Η σχέση του πατέρα και της μητέρας σου είναι δικό τους θέμα, όχι δικό σου. Δεν είσαι κηδεμόνας τους και μην συμπεριφέρεσαι σα να είσαι. Μην βιάζεσαι να βγάζεις συμπεράσματα για πράγματα που δεν γνωρίζεις.
Abby Abernathy Abby Abernathy 7.11.2019 | 18:36
Αν ήταν ενός αγνωστου κινητο δεν θα την αφορουσε...στην προκειμενη περιπτωση που εχει να κανει με οικογενεια και ειναι δεν ειναι απροσωπες οι σχεσεις εχει λογο. Απο αυτους διαμορφωνεται ο χαρακτηρας της και παιρνει μαθηματα προπαντων..
caramellll caramellll 7.11.2019 | 18:52
Σαν να λέμε δεν είναι έγκλημα να σκοτώσουμε συγγενή, επειδή "είναι οικογένεια". Δεν αποτελεί άλλοθι το "είναι οικογένεια".
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να εισβάλλει σε προσωπικά δεδομένα κανενός.
Επίσης, όχι, δεν την αφορά η σχέση του πατέρα της με την μητέρα της. Την αφορα αποκλειστικά η δική της σχέση με τη μητέρα της, και αντίστοιχα η δική της σχέση με τον πατέρα της. Αυτονόητα είναι αυτά.
Ακόμη, από μια ηλικία και έπειτα , ο καθενας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και τις επιλογές του. Δεν νταντευεται κανείς από γονείς μια ζωή. Μετά την ενηλικίωση, οι γονείς δεν διαδραματίζουν κανέναν ρόλο στην ανάπτυξη του χαρακτήρα του παιδιού τους.
avatar ElliP 7.11.2019 | 21:18
Δηλαδή μέσα στα πλαίσια της "αγίας" οικογένειας επιτρέπεται το ένα μέλος να παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα του άλλου Πχ. η κόρη της μάνας και η μάνα της κόρης, ο σύζυγος της συζύγου, η σύζυγος του συζύγου και πάει λέγοντας. Και μπορεί να διαβάζει ο ένας τα μηνύματα του άλλου στο κινητό, τα email, τα ημερολόγια χωρίς την άδεια του άλλου και χωρίς να τρέχει τίποτα. Δηλαδή το να μην σέβεται ο ένας τον άλλο θεωρείται "φυσιολογικό", κατά τη γνώμη σου. Κοίτα να δεις τι μαθαίνω νυχτιάτικα!!!
avatar arro26 7.11.2019 | 16:27
Λοιπόν τι διαβάζω εδώ μεσα,πόσο χαζοί είστε είμαστε και εμείς οι άντρες βλάκες ώρες ώρες είμαστε κολλημένοι,αλλά αυτό που κάνετε εσείς οι γυναίκες εδώ στα σχόλια δεν περιγράφεται η κοπέλα.γραφει ότι πατέρας σκίζεται για να τους έχει ότι χρειάζονται και μόνο που λέει αυτό δείχνει πόσο τον αγαπάει και τον σέβεται γι'αυτό κυρίες και δεσποινίδες μην προσπαθείτε να βρείτε άλλοθι για την μητέρα της κοπέλας γιατί δεν υπάρχει,σας εδωσε κάποια στοιχεία για το τι γίνεται τώρα και εσείς υπεραναλυεται τα πάντα καλά εκανε και έψαξε και βρήκε κάτι τέτοιο θέλει να προστατέψει αγαπημένο της πρόσωπο αν έκανε άντρας το ίδιο τι θα λέγατε ;ντροπή όλοι ίδιοι είναι να τον χωρίσει αμέσως καλά έκανες κοπέλα Μ και έψαξες
Ντροπή σας μόνο που πάτε να ωραιοποίησετε τα πράγματα και ντροπή και στους άντρες που προσπαθούν να συμφωνούν με ότι λέτε γιατί νομίζουν θα βγάλουν γκόμενα από εδώ .
Όχι παλικάρια Μ δεν θα βγάλετε έτσι γκόμενα αν δεν έχετε προσωπικότητα και λέτε ναι ναι σε όλα θα είστε τα καλά παιδιά θα είστε φίλοι των γυναικών και αν βρείτε ποτέ γυναίκα με μια ψεύτικη καλή προσωπικοτητα θα καταλήξετε όπως ο κύριος που σκίζεται γιαυτους και το εκτιμάει μόνο αυτή η καλή κοπέλα
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 16:56
Γούστο μας δεν θυμάμαι να σε ρωτήσαμε.
caramellll caramellll 7.11.2019 | 16:58
Δεν χρειάζεται να με ρωτήσεις για να πω αυτό που θέλω. Από την άλλη, αν δεν σ' αρεσει, δικό σου πρόβλημα.
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 17:00
Όταν μας προσβάλλεις θα πάρεις και την κατάλληλη απάντηση. Τι νόμιζες δηλαδή;;
caramellll caramellll 7.11.2019 | 17:09
Την προσβολή που ακριβώς την είδες; Μιλάμε έχεις σοβαρές παραισθήσεις.
Papadopoulos Kostas Papadopoulos Kostas 7.11.2019 | 17:10
Το ότι λέμε σαχλαμάρες δηλαδή είναι μια καλή κουβέντα δηλαδή ;; χαχαχααχχα . Δεν σχολιάζω άλλο.
caramellll caramellll 7.11.2019 | 17:29
Δεν προσέβαλα εσας, αναφέρθηκα ξεκάθαρα στα λεγόμενά σας. Έχει διαφορά. Αν εσύ τα παίρνεις προσωπικά, πάλι δικό σου πρόβλημα, για μια ακόμη φορά.
avatar arro26 7.11.2019 | 17:31
Kosta είσαι λάθος εδώ δεν χρειάζεται καν να ασχολείσαι αφού βλέπεις αστο,η αλήθεια δεν βολεύει πάντα,γιαυτο δεν σχολίαζα και εγώ δεν αξίζει να δινεις σημασία σε τέτοια άτομα
avatar anaptiras 7.11.2019 | 18:57
Ρίχνετε λάδι στη φωτιά, κάνετε <δικαστήρια> σε ένα άτομο πάρα πολύ θυμωμένο , συγχαρητήρια είστε πολύ ηθικοί και έξυπνοι και δίκαιοι :P
avatar arro26 7.11.2019 | 23:41
Ηθικό έξυπνο και δίκαιο ανέφερες τρεις λέξεις που δεν υπήρξαν στην εξομολόγηση ούτε κατά διάνοια
Ελπιδακι Ελπιδακι 7.11.2019 | 16:47
Πρωτον : Τι εννοεις δε θα δεχτείς τίποτα; Εσενα παντρευτηκε η μητερα σου; Εσενα απατησε;
Δευτερον: Αντιλαμβάνομαι την ταραχη σου λογω του βαθμου συγγενειας και λογω της διαφορετικής προσέγγισης σου απέναντι στο ηθικό κομματι της απιστίας.
Τριτον:Εμ...δε σε αφορά ματάκια μου.Δε σε αφορα η μεταξύ τους σχεση ,αν δε περιλαμβάνει επισκεψεις του γκομενου στο σπιτι,ή βιαιες εικονες,δε σε αφορά κοριτσι μου τι κανουν μετάξυ τους.Προσπάθησε να το αντιληφθείς αυτο γρήγορα για να νιώσεις ελεύθερη.
Τέταρτον:Μην πολυ ανακατεύεσαι στη ζωή της,και μην βάζεις ορους για να τη πιεσεις,γιατι αν γυρισει μετα και σου κατσικωθει στα δικα σου προσωπικα ζητηματα αυριο μεθαυριο που θα θες δικη σου οικογένεια,δε θα μπορεις να της θεσεις όρια.
Πέμπτον: Το οτι ο πατερας σου στα ματια σου ειναι ο "ιδανικος" δε σημαίνει οτι ειναι "ιδανικος" εραστης ή συντροφος.Μη συγχέεις τη καλη του πατρικη συμπεριφορά με αυτη του συζυγου και γκομενου(γιατι ο σύζυγος ειναι και γκομενος,ή τουλάχιστον θα πρεπε για να μην παρουσιαζουν στην Ελλαδα το 70% των γαμων αυτα τα χάλια)
Εκτον :και τελειωνω μαυτο...Η μανα σου εχει απεναντι σου την υποχρέωση να σε αγαπαει και να σε νοιαζεται.Εκει τελειωνει η υποχρέωση της.Δε σου χρωστάει τιποτα αλλο.Δε λεω πως αυτο που κάνει ειναι ηθικο.Βασικα βαρια λεξη το ηθικο.Ωραια,δεν ειναι σωστο!Αλλα εσενα μπορει να σε αγαπάει σωστα,εχεις δίκιο που φρικαρεις γιατι αποκαθήλωσε βιαια την Αγια εικονα που ειχες γιαυτην.Εχεις δίκιο κοριτσι μου που στενοχωριέσαι.Αλλα το δικιο σου δεν ειναι να...δυστυχησει η μανα σου συναισθηματικα και σεξουαλικά....Ουτε βεβαια και ο πατερας,σου.Που και αυτος πρεπει να ειναι ευτυχισμένος.Τελευταίο: Μην ανακατεύεσαι!Την αγαπη μου
Abby Abernathy Abby Abernathy 7.11.2019 | 18:39
Οτι συμβαινει στην οικογενεια εχει αντικτυπο και στα παιδια...δεν κατουρησαν στο πηγαδι. αυτους "μιμουμαστε" γιου νοου
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ελπίδα είσαι πιο εύστοχη από ποτέ. Μακάρι το σχόλιο σου να έμπαινε με μαύρα γράμματα. Τα είπες όλα
μίλησε στην μαμα σου πες την θεση σου ποια ειναι σαυτο το θεμα πανω .................... με ωραιο τρόπο πες οτι αυτο που κανει σε κανει να νιωθεις άσχημα ..............
caravan caravan 7.11.2019 | 17:39
Συγγνώμη που επεμβαίνω, δεν έχω κακή πρόθεση ούτε κάτι προσωπικό μαζί σου.

Το να φέρει ως επιχείρημα ηθικής της μητέρας την δυσαρέσκεια της κόρης πώς ακριβώς στοιχειοθετείται λογικά;
Αύριο μεθαύριο αν της πει η μάνα "αχ μην κάνεις πχ. εξωσωματική ή κρατήσεις τον τάδε άντρα, επειδή με κάνει να νιώθω άσχημα" θα δικαιολογείται ή όχι;

Κατανοητό και σεβαστό ότι νιώθει άσχημα, δεν το αμφισβητούμε, αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι το να απαιτεί να γίνει αυτό που θα κάνει εκείνη να νιώσει καλύτερα.

Δεν ξέρω αν το έθεσα με σαφήνεια.
όλα με ομορφο τρόπο λινοντε ................
Προηγούμενα 12 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή