Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse»

Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
RODEO 1971 -Όρθιοι: ο Διονύσης Σαββόπουλος και ο Βίκτωρ Μιχαηλίδης (δεξιά του, όπως κοιτάζουμε τη φωτογραφία), της κινηματογραφικής εταιρείας Δαμασκηνός – Μιχαηλίδης.Καθιστοί (από αριστερά): Ομάρ Σαρίφ, Νικόλ Καλφάν, άγνωστη ενζενί, Ρομπέρ Οσέν, Ζαν-Πολ Μπελμοντό.
1

Λίγες μέρες μετά το θάνατο του Ομάρ Σαρίφ (10 Ιουλίου 2015) είχαμε δημοσιεύσει ένα κείμενο εδώ, στο LIFO.gr (με αφορμή το θλιβερό γεγονός), που επιγραφόταν «Καταδιώκοντας τον Ομάρ Σαρίφ στις γειτονιές του Πειραιά, το 1971 / Η φοβερή σκηνή καταδίωξης με αυτοκίνητα από την ταινία Le Casse του Ανρί Βερνέιγ».

Εκείνο το κείμενο τελείωνε με την εξής φράση: «Υπάρχουν διάφορα παραλειπόμενα από τις κραιπάλες του Μπελμοντό και του Σαρίφ στις ταβέρνες της Πλάκας και αλλαχού, αλλά αυτά δεν έχουν και μεγάλη σημασία τώρα...». Με άλλα λόγια αφήναμε μιαν υπόσχεση πως θα επανέλθουμε στο παρασκήνιο της συγκεκριμένης ταινίας, με κάποια άλλη αφορμή ή και χωρίς αφορμή, που είχε αναστατώσει την κοσμική Αθήνα, στο τέλος του χειμώνα και την άνοιξη του 1971, και που είχε μετατρέψει τους λαμπερούς ηθοποιούς της (και) σε πρωταγωνιστές της αθηναϊκής νύχτας.

Οι πρωταγωνιστές της ταινίας του Ανρί Βερνέιγ, δηλαδή ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό, ο Ομάρ Σαρίφ, η Ντάιαν Κάνον, ο Ρομπέρ Οσέν, η Νικόλ Καλφάν, ο Ρενάτο Σαλβατόρι και όσοι άλλοι, είχαν παραμείνει στην Ελλάδα για περισσότερο από δύο μήνες.

Θέλουμε να πούμε πως αυτά που συνέβησαν πριν από λίγο καιρό στην πρωτεύουσα (Σύνταγμα κ.λπ.), με τα γυρίσματα της ταινίας του Ferdinando Cito Filomarino Born to be Murdered (που έχει για πρωταγωνιστή τον γιο του Denzel Washington, τον John David Washington) δεν ήταν τίποτα μπροστά σε όσα είχαν γίνει το 1971, με αφορμή το Le Casse (ε.τ. Οι Διαρρήκτες).

Κατ' αρχάς εκείνο που πρέπει να σημειώσουμε είναι πως οι πρωταγωνιστές της ταινίας του Ανρί Βερνέιγ, δηλαδή ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό, ο Ομάρ Σαρίφ, η Ντάιαν Κάνον, ο Ρομπέρ Οσέν, η Νικόλ Καλφάν, ο Ρενάτο Σαλβατόρι και όσοι άλλοι, είχαν παραμείνει στην Ελλάδα για περισσότερο από δύο μήνες. Ένα διάστημα ικανό από μόνο του, ώστε να δημιουργήσει τη σχετική αναστάτωση στους κοσμικούς συντάκτες της εποχής, που δεν θα σταματούσαν να γράφουν, συχνά και με την αναμενόμενη κουτσομπολίστικη διάθεση, για όλα όσα συνδέονταν με τους πρωταγωνιστές μετά από τα γυρίσματά τους – που, σημειωτέον, ήταν τόσο συμπυκνωμένα και κοπιαστικά (τα γυρίσματα), κατάλληλα μόνο για άψογους επαγγελματίες.

Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
Ο Μπελμοντό προβάρει μια σκηνή, επί της Βασιλίσσης Σοφίας, ακριβώς απέναντι από την Αμερικανική Πρεσβεία
Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
Έλενα Ναθαναήλ – Ομάρ Σαρίφ

Παρά ταύτα ελεύθερος χρόνος υπήρχε, με τους πρωταγωνιστές να χαίρονται και να διασκεδάζουν με τις ποικίλες διεξόδους που τους προσέφερε η αθηναϊκή νύχτα.
Να πούμε επίσης πως η ταινία είχε τύχει της αμέριστης συμπαράστασης του χουντικού καθεστώτος – το οποίο καθεστώς έβλεπε σ' αυτή μια καλή ευκαιρία για να διαφημιστεί στο εξωτερικό. Και δεν λέμε για την άμεση διαφήμιση, καθώς στην ταινία, σε διάφορες φάσεις της, ο φακός φωτογράφιζε τα «πουλιά της χούντας» (κρεμασμένα στις κολώνες κ.λπ.), αλλά κυρίως για την έμμεση. Πως στην Ελλάδα γυρίζονται ταινίες από ξένα συνεργεία, υψηλού τεχνικού-επαγγελματικού επιπέδου, πως η χώρα προσφέρει «ιδανικές συνθήκες δουλειάς», και πως μαζί με τη δουλειά προσφέρει και όλο εκείνο το πακέτο «μετά τη δουλειά», που, έτσι κι αλλιώς, δεν θα είναι ποτέ αμελητέο.

Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
Ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό, με το στυλό στο χέρι, δεν προλάβαινε να δίνει αυτόγραφα
Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
Απίστευτες καταστάσεις στη Λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου. Ο Μπελμοντό κρέμεται από λεωφορείο και τον κυνηγάει με ταξί ο Ομάρ Σαρίφ!

Δεν χρειάζεται να πούμε πως η χούντα είχε βάλει τους δικούς της (π.χ. τον Παύλο Τοτόμη της ΕΤΒΑ, της Εμπορικής Τράπεζας Βιομηχανικής Αναπτύξεως δηλαδή) να προφέρουν γη και ύδωρ στους συντελεστές της ταινίας, διοργανώνοντας ακόμη και ειδική δεξίωση, στο ξενοδοχείο King George, προκειμένου να καλοπεράσουν οι όντως σημαντικοί πρωταγωνιστές του Le Casse. (Να συμπληρώσουμε πως θυγατρική της ΕΤΒΑ ήταν τότε η εταιρεία Γενική Κινηματογραφικών Επιχειρήσεων, που μερικά χρόνια αργότερα θα εξελισσόταν στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου). Όπως δεν είναι άμοιρο αυτού που λέμε παραπάνω και το γεγονός πως ο Βερνέιγ είχε δηλώσει υπόχρεος προς το καθεστώς, που τον είχε αφήσει να αναστατώσει για μέρες το κέντρο της Αθήνας (κάτι που δεν θα μπορούσε να το κάνει με τίποτα στο Παρίσι, όπως είχε ο ίδιος επισημάνει).

Όλοι γνωρίζουμε (τουλάχιστον οι πιο παλιοί) πως στις αρχές του '70 γινόταν χαμός με το «Ντιρλαντά», που είχε ηχογραφήσει ο Διονύσης Σαββόπουλος το 1969, για τις ανάγκες του άλμπουμ του «Το Περιβόλι του Τρελλού» [Lyra]. Το τραγούδι δεν τραγουδιόταν μόνο στο εσωτερικό απ' άκρη σ' άκρη, γνωρίζοντας συνεχείς διασκευές (μέχρι και ο άγνωστος τότε Βασίλης Παπακωνσταντίνου το είχε πει), μα και στο εξωτερικό, αφού σχεδόν σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα, κάποιος τραγουδιστής ή τραγουδίστρια ή κάποια ορχήστρα θα το έκανε επιτυχία. Στη Γαλλία το "Darla dirladada" το απογείωσε η Dalida, ενώ καλό είναι να πούμε πως και η εκτέλεση του Σαββόπουλου ακουγόταν στη Γαλλία, αφού είχαν κυκλοφορήσει εκεί τόσο το LP του, ως "Le Jardin du Fou", όσο και το σχετικό 45άρι (αμφότερα από τη γαλλική Polydor).

Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
Εδώ ο Μπελμοντό (ή μάλλον ο κασκαντέρ του) πηδάει από εν κινήσει λεωφορείο κάπου στην παραλιακή

Έτσι, όταν ήρθαν οι Γάλλοι (και όλοι οι υπόλοιποι) στην Αθήνα, για να γυρίσουν το Le Casse, τι πιο φυσικό από το να μάθουν για τον Σαββόπουλο και να ζητήσουν να πάνε να τον δουν και να τον ακούσουν να τραγουδάει το αυθεντικό κατά μίαν έννοια «Ντιρλαντά»; Ο Σαββόπουλος, όμως, βρισκόταν σε άλλη φάση. Την εποχή εκείνη ετοίμαζε τον «Μπάλλο», και το «Ντιρλαντά» ήταν μια πονεμένη ιστορία η οποία δεν είχε τελεσιδικήσει.

Ο Μπελμοντό, λοιπόν, που ήξερε το «Ντιρλαντά» από τη Γαλλία (από τους Les Dirlada και την Dalida προφανώς), ήταν εκείνος που είχε θελήσει να το ακούσει ζωντανά από τον Σαββόπουλο, που τότε τραγουδούσε στο Rodeo (Χέυδεν 34, στην Πλατεία Βικτωρίας). Και όντως. Η παρέα θα βρεθεί στο Rodeo, αλλά ο Σαββόπουλος θα τη σνομπάρει!

Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
Ζαν-Πολ Μπελμοντό – Νικόλ Καλφάν
Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
Ιαπωνικός δίσκος 45 στροφών με τη μουσική του Le Casse, που είχε γράψει ο Ennio Morricone

Όπως είχαν γράψει τα περιοδικά (Επίκαιρα), ο Σαββόπουλος δεν είχε εμφανισθεί, με τους «αστέρες» να εκνευρίζονται και να αποχωρούν. «Κάτι λέει εκνευρισμένος ο Μπελμοντό στον Ομάρ Σαρίφ και η διασκέδαση τελειώνει άδοξα. Μοναδικός κερδισμένος ο Αιγύπτιος ζεν πρεμιέ, που δέχεται θερμά φιλιά μιας άγνωστης θαυμάστριάς του», όπως διαβάζουμε σχετικά. Η φωτογραφία με τον Διονύση Σαββόπουλο όρθιο (σε φάση αποχώρησης) και με τους χαλαρούς (ακόμη) Ομάρ Σαρίφ, Νικόλ Καλφάν, Ρομπέρ Οσέν και Ζαν-Πολ Μπελμοντό γύρω από ένα τραπέζι του Rodeo με ουίσκι, σόδα και κοκακόλες είναι... μνημείο.

Μια παλιά πρακτική των δημοσιογράφων των κοσμικών στηλών και των ποικίλων καλλιτεχνικών παρατρεχάμενων ήταν να εκμεταλλεύονται τις παρουσίες ξένων «αστέρων» στη χώρα, φέρνοντας δίπλα τους εγχώριους ηθοποιούς ή τραγουδιστές, αφήνοντας, σε κάποιες περιπτώσεις, υπόνοιες πως κάτι πικάντικο θα μπορούσε να συμβαίνει μεταξύ τους. Εξάλλου, μια φωτογραφία ενός Έλληνα ή μιας Ελληνίδας, δίπλα σ' ένα πολύ μεγάλο όνομα του εξωτερικού ποτέ δεν ήταν μικρό πράγμα, καθώς βοηθούσε πάντα στο πρεστίζ του δικού μας ηθοποιού ή τραγουδιστή και εξαργυρωνόταν στα ταμεία.

Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
Ούρσουλα Άντρες και Ζαν-Πολ Μπελμοντό στην Αθήνα
Όταν ο Ζαν-Πολ Μπελμοντό που γεννήθηκε σαν σήμερα ήρθε στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας «Le Casse» Facebook Twitter
Ούρσουλα Άντρες και Ζαν-Πολ Μπελμοντό στην Αθήνα

Τα περιοδικά τότε έγραφαν για τη γνωριμία της Ρίκας Διαλυνά με τον Ομάρ Σαρίφ, που γνωρίζονταν από το Χόλιγουντ (όπως σημείωναν), ενώ δεν παρέλειψαν να τραβήξουν και φωτογραφία του Αιγύπτιου ηθοποιού με την Έλενα Ναθαναήλ, σε κάποιο μαγαζί του Τουρκολίμανου.

Οι «δαιμόνιοι» ρεπόρτερ είχαν, επίσης, την πληροφορία πως θα κατέφθαναν κάποια στιγμή στην Αθήνα και οι σύντροφοι, τότε, των Μπελμοντό και Σαλβατόρι, δηλαδή η Ούρσουλα Άντρες και η Ανί Ζιραρντό (σύζυγος του Σαλβατόρι). Και όντως, αφού βρήκαμε δύο τουλάχιστον φωτογραφίες των Μπελμοντό-Άντρες στα gettyimages, από την κοινή παρουσία τους στην πρωτεύουσα, το 1971.

Το ξενοδοχείο Hilton ήταν η βάση όλης της κουστωδίας και από εκεί κανονίζονταν οι εξορμήσεις είτε στις ταβέρνες στα Αναφιώτικα, είτε στο Rodeo, είτε στο Stork, είτε στα Αστέρια, είτε στο Καζίνο της Πάρνηθας, είτε στη Μαρινέλλα. Από την οποία, λογικά, θα άκουσαν και το «Ντιρλαντά»...

 

Mαρινέλλα - DARLA DIRLADADA

 

Οθόνες
1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια