Ντέβα Κασέλ: Η 15χρονη κόρη της Μόνικα Μπελούτσι είναι το νέο πρόσωπο των Dolce & Gabbana

Ντέβα Κασέλ: Η 15χρονη κόρη της Μόνικα Μπελούτσι είναι το νέο πρόσωπο των Dolce & Gabbana Facebook Twitter
Η Ντέβα Κασέλ ακολουθεί ήδη τα βήματα της μητέρας της (Πηγή φωτό Instagram)
7

Το όνομά της ίσως, ακόμη, δεν το αναγνωρίζουν πολλοί. Μια ματιά στο πρόσωπο της Ντέβα Κασέλ όμως είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς ότι πρόκειται για την κόρη της Μόνικα Μπελούτσι.

Η 15χρονη, κόρη της Μπελούτσι και του Βενσάν Κασέλ κάνει ήδη τα πρώτα βήματά της στον χόρο του μόντελινγκ. Είναι το πρόσωπο που επέλεξε ο οίκος Dolce & Gabbana για το νέο άρωμά του, το Shine.

Στο βίντεο της καμπάνιας, που γυρίστηκε στο Αμάλφι της Ιταλίας, η Ντέβα Κασέλ φορά ένα αέρινο λευκό φόρεμα, κρατά ένα μπουκέτο λουλούδια και «παίζει» με την κάμερα.

Έτσι, από νωρίς η 15χρονη ακολουθεί τα βήματά της μητέρας της, αφού και η Μόνικα Μπελούτσι έχει υπάρξει μούσα του συγκεκριμένου ιταλικού οίκου. Η Ντέβα Κασέλ είχε συμφωνήσει με την Dolce & Gabbana τον περασμένο Απρίλιο, ενώ τα γυρίσματα έγιναν την άνοιξη του 2019, αλλά η καμπάνια λανσαρίστηκε τώρα.

Πολιτισμός
7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Μάλιστα. Ανήλικο κορίτσι 15 χρονών: Πρώτον) αντί να διαβάζει τα μαθήματα της, δουλεύει Δεύτερον) στην εφηβεία όπου όλοι οι άνθρωποι έχουν ερωτήματα για το σώμα τους, αυτή προβάλει το σώμα της διαφήμισης ρούχα. Ακόμα και αν η ίδια ήθελε να κάνει αυτές τις διαφημίσεις, δεν έχει μεγάλη σημασία: οι γονείς της όφειλαν να της το απαγορεύσουν και η Πολιτεία όφειλε να απαγορεύσει στους ανήλικους να εργάζονται και μάλιστα ως μοντέλα. Όταν ενηλικιωθεί ας κάνει ότι θέλει.
Νόμιζα ότι είσαι ενήμερη για τη λέξη αυτοδιάθεση. Και σχετικά με το 'Δεύτερον', για να χρησιμοποιήσω δικές σου λέξεις, τους ρώτησες όλους τους εφήβους εάν έχουν ερώτημα για το σώμα τους στα 15; Όταν οι μισοί κάνουν ήδη sex ;Φαντάζομαι δε, ποια είναι η άποψή σου για τον drag performer Desmond και ειδικά για τους γονείς του..
Μπορεί να μήν αρέσκεται να διαβάζει τα μαθήματά της, και να της αρέσει αυτό που κάνει με το οποίο είναι σύμφωνη και η μητέρα της (προφανές), το πρόβλημα δε καταλαβαίνω που το είδες κα Φωτεινη.
Πολύ όμορφη κοπέλα αλλά γιατί τόσο πολύ, παχύ μακιγιάζ; Αηδία μου ήρθε, σχεδόν. Δεν το είδε κανείς, από τους παραγωγούς;Της έχουν κάνει ένα πρόσωπο ψεύτικο σαν από κερί, κάτι σίγουρα αχρείαστο σε μια τόσο νέα κοπέλα...