Κατάληψη στα κτήρια Διοίκησης και Δικτύων πραγματοποιούν φοιτητές που διαμαρτύρονται για την διακοπή λειτουργίας του indymedia αλλά και τη διακοπή μετάδοσης του ραδιοφωνικού σταθμού των φοιτητών. Οι φοιτητές υποστηρίζουν ότι υπήρξε σχετική εισαγγελική εντολή, έπειτα από καταγγελία ιδιωτικού ραδιοφωνικού σταθμού ότι στη συχνότητά του παρεμβάλλεται η συχνότητα του δικού τους ραδιοφωνικού σταθμού. Η σελίδα του indymedia, που χρησιμοποιούσε server του ιδρύματος σταμάτησε να λειτουργεί την περασμένη εβδομάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί high protein πουτίγκα με γεύση σοκολάτας
Γιατί οι Γάλλοι βάφουν με κιμωλία τα παράθυρά τους εν μέσω καύσωνα
Βενεζουέλα: Δορυφορικές εικόνες δείχνουν το μέγεθος της καταστροφής - Γιατί οι σεισμοί ίσως ήταν και ένας
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Τι φέρεται να προκάλεσε τη μοιραία συμπλοκή - Τα νέα στοιχεία
Φοβάμαι να πάω διακοπές
σχόλια