Κατάληψη στα κτήρια Διοίκησης και Δικτύων πραγματοποιούν φοιτητές που διαμαρτύρονται για την διακοπή λειτουργίας του indymedia αλλά και τη διακοπή μετάδοσης του ραδιοφωνικού σταθμού των φοιτητών. Οι φοιτητές υποστηρίζουν ότι υπήρξε σχετική εισαγγελική εντολή, έπειτα από καταγγελία ιδιωτικού ραδιοφωνικού σταθμού ότι στη συχνότητά του παρεμβάλλεται η συχνότητα του δικού τους ραδιοφωνικού σταθμού. Η σελίδα του indymedia, που χρησιμοποιούσε server του ιδρύματος σταμάτησε να λειτουργεί την περασμένη εβδομάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ο καύσωνας «ψήνει» την Ευρώπη: Πέθανε μωρό από υπερθερμία στη Μασσαλία, τρένα ακινητοποιήθηκαν στο Βέλγιο
Nέα ηλεκτρονική απάτη με ψεύτικη ιστοσελίδα της ΕΛΑΣ: Τι να προσέχουν οι πολίτες
Ασούρα: Σιίτες μουσουλμάνοι αναβίωσαν στον Πειραιά το θρησκευτικό τους έθιμο
Ένα μεγάλο εικαστικό καλοκαίρι
Νέα ένταση στη Μέση Ανατολή: Η CENTCOM επιβεβαιώνει την επίθεση των ΗΠΑ στο Ιράν
σχόλια