Κατάληψη στα κτήρια Διοίκησης και Δικτύων πραγματοποιούν φοιτητές που διαμαρτύρονται για την διακοπή λειτουργίας του indymedia αλλά και τη διακοπή μετάδοσης του ραδιοφωνικού σταθμού των φοιτητών. Οι φοιτητές υποστηρίζουν ότι υπήρξε σχετική εισαγγελική εντολή, έπειτα από καταγγελία ιδιωτικού ραδιοφωνικού σταθμού ότι στη συχνότητά του παρεμβάλλεται η συχνότητα του δικού τους ραδιοφωνικού σταθμού. Η σελίδα του indymedia, που χρησιμοποιούσε server του ιδρύματος σταμάτησε να λειτουργεί την περασμένη εβδομάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί high protein πουτίγκα με γεύση σοκολάτας
Την καλύτερη πάστα Serano θα την βρεις στο ζαχαροπλαστείο Serano
Το Qatargate του Δημήτρη Αβραμόπουλου
Τι δεν μας είπε κανείς για τη γονιμότητα μετά τα 35
10 αριστουργήματα που έρχονται στα θερινά της πόλης
σχόλια