Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter
8

Το Triple S του οίκου Balenciaga ανακηρύχθηκε το πιο δημοφιλές αθλητικό παπούτσι του 2017, έκανε τάση καθώς ήδη πολλοί σχεδιαστές ετοιμάζουν τη δική τους εκδοχή για chunky sneaker και εξακολουθεί να είναι ο διακαής -πανάκριβος- πόθος για τους λάτρεις της μόδας.

Ωστόσο, οι φανς που περιμένουν να αποκτήσουν ένα ζευγάρι αξίας 850 δολαρίων, θα εκπλαγούν από το γεγονός ότι οι πιο πρόσφατες εκδόσεις δεν θα γράφουν Made in Italy, αλλά Made in China.

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter

Η κίνηση προκάλεσε σοκ σε πολλούς που ήδη αγόρασαν τα νέα μοντέλα, καθώς η αλλαγή στον κατασκευαστή δεν αποκαλύφθηκε και δεν  ανακοινώθηκε ρητά από τον Balenciaga.

Το "Made in China" για τη μόδα σίγουρα δεν είναι ίσο σε πρεστίζ με αυτό της Iταίλίας, ακόμη και αν υπάρχουν λόγοι κάτι τέτοιο να θεωρείται άδικο.

 

Αυτές οι έννοιες της δεξιοτεχνίας και της ποιότητας επηρεάζουν καθημερινά εκατομμύρια αποφάσεις στο χρηματιστήριο της μόδας και τοποθετούν τα πολυτελή προϊόντα ψηλά ή χαμηλά στη λίστα αγορών.

Οι αντιδράσεις στο διαδίκτυο καθώς οι κριτικές στο Reddit και το YouTube είναι πολλές και όλες στρέφονται εναντίον του οίκου ο οποίος τελικά σχεδόν αναγκάστηκε να βγάλει ανακοίνωση.

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter

Ο οίκος απάντησε πως έχει μεταφέρει την παραγωγή κατασκευής του παπουτσιού Triple S από την Ιταλία στην Κίνα καθώς εκεί του δίνεται η δυνατότητα να παράγει ένα ελαφρύτερο παπούτσι.

Όμως οι αγοραστές της νέας έκδοσης διαφωνούν, αισθάνονται εξαπατημένοι και σημειώνουν πως ήδη υπάρχουν θέματα ποιότητας - κάτι που αν ισχύει είναι μάλλον απαράδεκτο για παπούτσι 850 δολαρίων.

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter

Κάποιοι δημοσιεύουν φωτογραφίες στις οποίες φαίνονται σημάδια από την κόλλα η κάποιο ελάττωμα στις ραφές. Αλλά, αυτό που έχει εκνευρίσει τους περισσότερους, είναι πως η εταιρία δεν το ανακοίνωσε και πως επιπλέον δεν έριξε την τιμή ούτε δολάριο.

Αν και τεχνικά είναι αδύνατον να είναι κανείς βέβαιος πως το κόστος στη Κίνα είναι μικρότερο από αυτό στην Ιταλία, η κοινή αντίληψη που  επικρατεί στην αγορά είναι πως τα εργοστάσια της Ασίας είναι φθηνότερα.

Μόδα & Στυλ
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

7 σχόλια
1. Είναι ΚΑΚΑσχημα.2. Αυτοί που δίνουν 850€ γι' αυτήν την αηδία πρέπει να ανήκουν στους 42 που συγκεντρώνουν τον πλούτο του πλανήτη, οπότε το ποσόν το έχουν για πασατέμπο. Άσ' τους να έχουν κάτι για να διαμαρτύρονται κι αυτοί οι "κακόμοιροι".
Πόσο ανόητος είναι ο (περισσότερος) κόσμος;;... ..έστω αδαής.Ακόμη και φιρμάτα προϊόντα ένδυσης και υπόδησης, αλλά και ηλεκτρονικών ειδών που κατακλύζουν την αγορά ως «very in & trendy», πολύ ακριβά ή λιγότερο ακριβά (ακριβά πάντως), με φαρδιά-πλατιά τα λογότυπα επάνω τους ως επιβεβαιωτικά «παράσημα» του κενού εγώ μας, αποδεικνύεται για πολλοστή φορά ότι στην Κίνα κατασκευάζονται και σε άλλες ασιατικές, υπανάπτυκτες χώρες με εξευτελιστικό κόστος παραγωγής και κυρίως τρισάθλιες εργασιακές συνθήκες.Το πολύ, πολύ κάποιες μεγάλες εταιρίες να έχουν και κάποια ή κάποιες μικρές μονάδες κατασκευής στον τόπο τους, έτσι για ξεκάρφωμα...Συμπέρασμα: Όχι μόνο τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, αλλά κατασκευάζονται και στην ανατολική Ασία...!Υ.Γ.: Οπωσδήποτε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε που ακριβώς κατασκευάζονται πολλά «ματωμένα» προϊόντα, όχι απαραίτητα (και μόνο) μεγάλων και ακριβών εταιριών, αλλά και πληθώρας άλλων προϊόντων με οικονομικότερο κόστος αγοράς, τα οποία σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση τα αγοράζουμε κατά κόρον. Η κατάσταση έχει ξεφύγει εδώ και πολλά χρόνια. Αναφέρομαι, όχι τόσο στην ποιότητα, αλλά πρωτίστως στις απάνθρωπες εργασιακές συνθήκες, ακόμη και στην εργασία ανηλίκων, σε μονάδες παραγωγής κυρίως στην ασιατική ήπειρο.
Δεν μπορεί, κάτι θα έχει αυτό το παπούτσι (λέω από μέσα μου) για να είναι τόσο ακριβό. Μάλλον θα είναι πολύ αναπαυτικό, γιατί από εμφάνιση δεν έχω δει μεγαλύτερη αηδία.
Έσφαλα.Αρχικά νόμιζα πως σου δίνουν 850 ευρώ για να τα φορέσεις.Αχ θα ήθελα να ζήσω την ημέρα που ένας οίκος θα λανσάρει τα γουρουνοτσάρουχα και τα ξυλοπάπουτσα και να βλέπω ανθρώπους να τα φοράνε.
850$ για ένα ζευγάρι παπούτσι;Και αλήθεια, τι νόμιζαν κάποιοι; Οι περισσότερες εταιρίες πλέον πάνε Κίνα. Είτε για κινητά, είτε για τηλεοράσεις, είτε για ρούχα.Τώρα για να μην πληρώσει ακριβούς υπαλλήλους, επέλεξε πάμφθηνους εργάτες στην Κίνα.