Καλά να περάσετε κύριε Κουφοντίνα

Καλά να περάσετε κύριε Κουφοντίνα Facebook Twitter
Ο Λουκάς της 17 Νοέμβρη βγήκε για να φτιάξει τα μελίσσια του
25

Δεν θα ξεχάσω ποτέ την έκπληξη μου όταν αρχίσαμε να βλέπουμε τα πρόσωπα των μελών της 17 Νοέμβρη. Μέχρι εκείνες τις στιγμές, η οργάνωση που είχε αφαιρέσει δεκάδες ζωές και έγραφε πολυσέλιδα παραληρηματικά κείμενα πολιτικής ανάλυσης έμοιαζε να είναι ανίκητη. Τα πολλαπλά της χτυπήματα, η αδυναμία των αρχών να την αντιμετωπίσει και η τραγική της αποτελεσματικότητα μας έκαναν να πιστεύουμε ότι τα μέλη της είναι υπεράνθρωποι. Φανταζόμασταν ρωμαλέους κομάντο με στρατιωτική εκπαίδευση και ατσαλένια θέληση και ξαφνικά είδαμε μπροστά μας κάτι ανθρωπάκια.

Παπαδοπαίδια, χοντρούληδες, ηλικιωμένους, αλλά και ανθρώπους της διπλανής πόρτας που δεν φανταζόσουν ποτέ ότι είχαν καταφέρει αυτά τα εγκλήματα. Μάθαμε ότι αρχηγός της οργάνωσης ήταν ένας ηλικιωμένος κύριος με ένα ωραιότατο εξοχικό στους Λειψούς ενώ υπαρχηγός της οργάνωσης ήταν ένας κάποιος Κουφοντίνας ο οποίος σύχναζε στο Αγκίστρι και ήταν μελισσοκόμος.

Το πως ένας δολοφόνος κατέληξε να θεωρείται από κάποιους λαϊκός ήρωας είναι ένα άλλο ζήτημα που οφείλεται στην πολιτική αφασία της Ελληνικής κοινωνίας που θεωρεί ότι είναι μονίμως εκλεκτή και μονίμως αδικημένη. Που θεωρεί ότι έχει δίκιο de facto και όλοι θέλουν το κακό της.


Μετά την σύλληψη αρχηγός και υπαρχηγός τσακώθηκαν και ξεκατινιάστηκαν άσχημα ενώ τα υπόλοιπα μέλη της οργάνωσης χωρίστηκαν σε τρία στρατόπεδα: Σε αυτούς που εμφανίστηκαν μετανιωμένοι και συνεργάστηκαν με τις αρχές, σε αυτούς που δεν παραδέχθηκαν ότι ήταν ποτέ μέλη όπως είχε δώσει εντολή ο Γιωτόπουλος και σε αυτούς που όχι απλώς παραδέχτηκαν την συμμετοχή τους αλλά και συνέχισαν να υποστηρίζουν αμετανόητοι την δράση τους και έδειχναν να απολαμβάνουν την προβολή του επαναστάτη που τους χάριζαν τα ΜΜΕ.


Ο Δημήτρης Κουφοντίνας έγινε ο κύριος εκπρόσωπος της αλύγιστης επανάστασης αφού η περίπτωση Χριστόδουλου Ξηρού κρίθηκε μάλλον κωμική λόγω της μειωμένης αντίληψης που έδειχνε να έχει αλλά και της τραγελαφικής εξέλιξης της προσπάθειας απόδρασης του όταν δεν επέστρεψε από άδεια που του είχε δοθεί. Ο Κουφοντίνας είχε ένα πιο σοβαρό προφίλ και από την δικογραφία προέκυψε ότι ήταν μάλλον το πιο δραστήριο πιστόλι της οργάνωσης, αυτός δηλαδή που είχε δολοφονήσει τους περισσότερους ανθρώπους, τους περισσότερους πισώπλατα.

Το πώς ένας δολοφόνος κατέληξε να θεωρείται από κάποιους λαϊκός ήρωας είναι ένα άλλο ζήτημα που οφείλεται στη πολιτική αφασία της Ελληνικής κοινωνίας που θεωρεί ότι είναι μονίμως εκλεκτή και μονίμως αδικημένη. Που θεωρεί ότι έχει δίκιο de facto και όλοι θέλουν το κακό της. Μια κοινωνία εγκλωβισμένη στο Ζορό και τον Ρομπεν των Δασών των εκδικητών που τα βάζουν με τους κακούς για το «κοινό καλό» αλλά παραμένουν βιβλία για παιδιά. Μια κοινωνία που δυσκολεύεται να αφήσει το μαστάρι της μητέρας της ακόμα και όταν αυτή είναι πια νεκρή.

Μια παρόμοια άδεια με αυτή που είχε πάρει ο Χριστόδουλος Ξηρός, δόθηκε σήμερα στον Δημήτρη Κουφοντίνα. Πρόκειται για μια άδεια δύο ημερών που έχει όπως είναι φυσικό ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων . Ο Κουφοντίνας όχι απλώς δεν έχει δηλώσει μεταμέλεια για τις δολοφονίες, τις έχει αντιθέτως ενδύσει με τον μανδύα της πολιτικής πράξης. Ποτέ δεν ζήτησε συγγνώμη από τους συγγενείς των θυμάτων και συνεχίζει ακόμα και σήμερα να εκπέμπει ένα ψευτοπολιτικό λόγο μίσους, υπεραπλούστευσης και εν τέλει διάχυτου λαϊκισμού. Έγραψε βιβλία και έδωσε συνεντεύξεις γεμάτες αρλούμπες και κοινοτοπίες αλλά δεν βρήκε χώρο για μια αράδα αυτοκριτικής.

Η Κυβέρνηση θέλησε να διαχωρίσει την θέση της και να τονίσει ότι η απόφαση για την άδεια είναι καθαρά θέμα της Δικαιοσύνης στην οποία δεν εμπλέκεται εκτός κι αν πρόκειται για κάτι με το οποίο δεν συμφωνεί οπότε βάζει τα μαντρόσκυλα υπουργούς της να επιτίθενται από το Facebook. Είναι άλλωστε πολύ πρόσφατες οι περιπέτειες με την πρώην Πρόεδρο του Αρείου Πάγου και όλοι ξέρουμε τι συμβαίνει σε τούτη τη χώρα. Είναι προφανές ότι η Κυβέρνηση στο μυαλό της πιστώνεται την αποφυλάκιση –έστω και για 2 μέρες – του πιο εμβληματικού τρομοκράτη στην σύγχρονη ιστορία της χώρας κάτι που θα τονώσει το αριστερό της προφίλ σε μια μερίδα της κοινωνίας που έχει μπερδέψει τα σώβρακα με τις φανέλες.


Είναι νόμιμη η άδεια του Κουφοντίνα; Είναι. Έπρεπε να δοθεί; Δεν θα το κρίνουμε εμείς, υπάρχουν αρμόδια όργανα. Και εδώ ακριβώς είναι η δύναμη της Δημοκρατίας, να παραχωρεί δικαιώματα ακόμα και σε αυτούς που την πολέμησαν λυσσαλέα. Από αυτή την άποψη, η άδεια του Κουφοντίνα είναι η αποδοχή της ήττας του. Δολοφόνησε για να ανατρέψει την Δημοκρατία και τελικά την κάνει ισχυρότερη αποδεχόμενος την λειτουργία της και τα ευεργετήματα της. Να βγει λοιπόν ο κύριος Κουφοντίνας και να περάσει καλά. Τα θύματα του, πότε θα πάρουν άδεια;

  

aNameToCome
25

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

14 σχόλια
Όπου τα όρια των αντοχών της δημοκρατίας δοκιμάζονται από την άδεια του Κουφοντίνα...Η τραγελαφική αποκάλυψη των ταυτοτήτων της 17ν σχεδόν 20 χρόνια πριν, αποτελείωσε την σταθερά -τα τελευταία της χρόνια- αποδομούμενη δημοφιλία της.Το αφήγημα πως για αυτήν ( τη δημοφιλία ) ευθύνεται ο μή απογαλακτισμός του έλληνα και η προσκόλληση σε συνωμοσιολογικά σενάρια καταδίωξης και αδικίας θα μπορούσε να δουλέψει σχεδόν 20 χρόνια πριν, αλλά σχεδόν 20 χρόνια μετά έχει μυρίσει κάπως.Οι λόγοι που έκαναν δημοφιλή την 17Ν στα πρώτα χρόνια της είναι γνωστοί σε όλους, ο μοναδικός κίνδυνος που αποτελεί για την κοινωνία ο κουφοντίνας πλέον είναι η επικοινωνιακή του χρήση και οι συνθήκες που μπορεί ένας πιτσιρικάς να πάρει ένα πιστόλι στο χέρι του και να κάνει τον ζορό - μαύρο ή κόκκινο - μόνο αυξάνονται.Περισσότερο θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει το πως δε θα έχουμε νέα θύματα, παρά αν θα πάρουν άδεια τα προηγούμενα, εκτός αν υπάρχει προσωπικό ζήτημα.
φάση ''σχολιάζω - ορθώς - το ύφος του υιού κουφοντίνα, και απαντάω με αντίστοιχο''...( αλλά μπορεί απλά να ρίχνω το επίπεδο για να με αντιληφθεί η λούμπεν πλέμπα ) :-)
Για άλλη μια φορά προκύπτει ένα θέμα που θα μπορούσαμε να επεξεργαστούμε με σοβαρότητα και να συζητήσουμε με ηρεμία ωστέ να απορρεύσει κάποιου είδους θετικό αποτέλεσμα για την κοινωνία αλλά όχι, καλύτερα να εκμεταλευτούμε τη συζήτηση για μερικά μικροπολιτικά ποντάκια και ένα εύκολο χιουμοράκι.Να πω πως εγώ ο ίδιος δεν έχω ξεκαθαρίσει στο μυαλό μου το πως θα ήθελα να δουλεύει το ποινικό σύστημα αλλά δεν νομίζω πως ο Κουφοντίνας θα έπρεπε να αφήνεται ελεύθερος με άδειες ή κυρίως ελεύθερος να κηρύττει ανενόχλητος το μίσος του προς την δημοκρατία.Θα έπρεπε να είναι προϋπόθεση να έχει δείξει πρώτα μεταμέλεια για να μπορεί να βγεί ένας κρατούμενος με άδεια, ή να λάβει διευκολύνσεις? Φυσικά. Πως όμως να αποδείξουμε την μεταμέλεια? Αρκεί μια δήλωση? Πως μπορούμε να ξέρουμε αν είναι ειλικρινής?Για εμένα, το σημαντικότερο κομμάτι της μεταμέλειας δεν είναι απλά ο ίδιος να μεταμελήσει αλλά να δρα ενεργά για την μεταμέλεια άλλων στην κοινωνία. Στη χώρα που ζούμε, κάθε φορά που συλλαμβάνεται ένας από αυτούς τους μπαχαλάκιδες, βγαίνει μετά απο λίγο ακόμη πιο μαινόμενος, ακόμη πιο πορωμένος και αποφασισμένος να κάψει, να σπάσει, να αναστατώσει' με ακόμη πιο εμπεδωμένη την ιδεοληψία του.Αν υπήρχε ένας μέντορας, κάποιος που θα μπορούσε να δει τα πράγματα με τη δική του λογική, μπορεί και να κατάφερνε να επαναφέρει τον νέο στην πραγματικότητα πριν είναι πολύ αργά.Μια από τις αγαπημένες μου ταινίες είναι το American History X. Ο ρόλος του μεγάλου αδερφού που έκανε τα λάθη και έμαθε από αυτά και βοηθάει τον μικρό του αδερφό να τα συνειδητοποιήσει και να τα αποφύγει θα έπρεπε πιστεύω να είναι ο βασικό παράδειγμα για την λειτουργία του σωφρονιστικού συστήματος.Έτσι λοιπόν, πιστεύω πως πρέπει να υπάρξει αλλαγή της νομοθεσίας που να λαμβάνει υπόψιν τα παραπάνω και να έχουμε ένα σωφρονιστικό σύστημα που δεν έχει αυτοσκοπό να απομονώσει τους παραβάτες και να τους αφαιρέσει από την κοινωνία' ούτε να έχει μόνο επιθυμία να τιμωρήσει, αλλά έχει μια ελικρινή λαχτάρα να βοηθήσει να τα αποφύγουμε εμείς τα λάθη που έκαναν αυτοί, να έχει σκοπό και στόχο να ευνοήσει την ωρίμανση και την βελτίωση όλης της κοινωνίας.
διευκρινιση στο προηγουμενο σχολιο: τα "καλα να περασεις με τον μπαμπακα σου" κλπ σχολια στο ποστ Κουφοντινα μικρου, αν και τα θεωρω της συνηθισμενης βλαχοαισθητικης σοσιαλ μιντια δεν θα μπορουσα να τα καταδικασω.το εμετικο ειναι οτι τα ιδια σχολια με τα ιδια ατομα συνεχιζουν, στο στυλ "να χαιρεσαι το μπαμπακα σου αγορι μου. Και για τα αλλα μονο Σιμενς" κλπ κλπ. Σε ενα εμετικο ποστ που παρομοιαζει τον δολοφονο ψυχοπαθη πατερα του με τα ... πληντυρια και τα τηλεφωνικα κεντρα της Siemens.
Ο κύριος Κουφοντίνας γιατί αποδέχεται τα αγαθά ενός συστήματος στο οποίο δεν πιστεύει; Γιατί δέχεται αυτή την άδεια; Ο Ζακ Μεσρίν δε ζήτησε ποτέ την επιείκεια και κατανόηση των αρχών, ούτε αποδέχτηκε τελικά τα όποια θετικά των νόμων. Έζησε με απόλυτη επίγνωση των πράξεων του και των συνεπειών τους. A name to come, πολύ ωραία τα έγραψες (πάλι) και συμφωνώ σε όλα.
Λοιπον. Για οσους εχουν το στομαχι. Αξιζει η επισκεψη στο (περηφανο καθως φαινεται) ποστ του γιου του φαρμακοχερη (σημειωση: δεν υπαρχει οικογενειακη ευθυνη, στην συγκεκριμενη περιπτωση ο συγκεκριμενος την ομως εχει παρει εθελοντικα και ειναι και ιδιαιτερα περηφανος!!!)Το ποστ και κυριως τα σχολια βριθουν μικροαστικο ελληνικο φασισμο σε μορφη γελιου λαιφσταιλ περσονας κοινωνικου δικτυου:" Τι κανει ο μπαμπακας σου; Αγορακι μου να περασετε τελεια;! Μην του ακους μπροστα! Φιλακια πολλα καρδουλα μου'κλπ κλπ.Η αγια ελληνικη οικογενεια υπαρχει και ειναι εδω. Εχει το μιζερο αυθαιρετο της, πηγαινε τις διακοπες της, επαιρνε μισθο και βιαζοταν να ριξει τη ρουκετα που σκοτωσε τον Αξαρλιαν γιατι ηθελε να παει διακοπες. Αυτη η αγιαφασιστοοικογενεια που τοσο μας εχει πρηξει τον ερωτα η Στεγη το Φεστιβαλ Αθηνων με τα εργα της (αλτσχαιμερ δεν θυμαμαι το ονομα, συμπληρωστε το ξερω οτι το ξερετε) ειναι αυτη που αντι να παραδεχθει τα εγκληματα της και το αιμα αθωων (του Αξαρλιαν, της κοπελας στο πρεζιντεντ, του αφγανοπουλου στα πατησια. Δεν θυμαστε γιατι λεω ε;;; Ε που να θυμαστε ειναι τα κρυφα θυματα μην θιχτει η φασιστοακροαριστερα) αισθανεται περηφανη με το αιμα πανω της, στο ονομα της ψευτοιδεολογιας θανατου επιβολης και εξουσιας. Οχετος. Αν εχετε στομαχι επισκεφτειτε το και θα δειτε οτι φασιστες, ακροδεξιοι, δολοφονοι, ψυχοπαθεις, υπαρχει σε ολα τα χρωματα σε ολες τις αποχρωσεις.
Από αυτή την άποψη, η άδεια του Κουφοντίνα είναι η αποδοχή της ήττας του. Δολοφόνησε για να ανατρέψει την Δημοκρατία και τελικά την κάνει ισχυρότερη αποδεχόμενος την λειτουργία της και τα ευεργετήματα της. Πηγή: www.lifo.grΕδώ όλη η ουσία!
ναι ιδια ηττα με αυτη του Χιτλερ οταν αποφυλακιστηκε απο την δημοκρατια της Βαιμαρης στο πραξικοπημα της μπυραριας.... Γκοσαμε στους se jui something
Το να σκοτωνεις για πολιτικους λογους επειδη εσυ ετσι κρινεις ειναι φασισμος. Περαν απο την ψυχιατρικη νοσο απο την οποια πασχεις αφου εχεις πεισει τον εαυτο σου και αλλους ψυχοπαθεις ανεγκεφαλους συνεργατες σου οτι εχεις δικιο. Φασισμος σε καθε περιπτωση. Ειτε δεξια ειτε αριστερα. Φασισμος και ψυχοπαθεια. Τερμα επιτελους με τον καθε καθυστερημενο αριστερο ταχα μου δηθεν. Απλα φασισμος. Καλημερα. Ξυπνα!!!!
Πολυ καλο αρθρο αλλα σας παρακαλω αφαιρεστε τη λεξη αυτισμο, βρειτε μια αλλη λεξη που να χαρακτηριζει ποσο υποτιμητικα αισθανεστε για την ελληνικη κοινωνια. Σα μητερα αυτιστικου παιδιου θεωρω απαραιδεκτους τετοιους χαρακτηρισμους ειδικα απο blog που θελουν να θεωρουνται προοδευτικα, αυτα περιμενω να τα διαβαζω αλλου - με απογοητευσατε, 0 ευαισθησια.
Αν και δεν υπήρχε καμιά τέτοια πρόθεση και μιλούσα για πολιτικό αυτισμό, σέβομαι απόλυτα το σχόλια σας και το διορθώνω. Συγγνώμη αν σας έκανα να νοιώσετε άσχημα.
-1 απο εμενα,με ποιο δικαιωμα ζητατε να αυτολογοκριθει ο συντακτης αλλα κ να καθορισετε τι θα διαβασουμε οι υπολοιποι ;! Επισης προσωπικα ως αδερφος αυτιστικου ατομου αντιλαμβανομαι τον αυτισμο ως αυτο που ειναι-μια διαταραχη.Απλα,σκετα,χωρις προσημο,ουτε επαινος ειναι η αποδοση του επιθετου(αυτιστικος) ουτε προσβολη.
Η κυβέρνηση νίπτει τας χείρας της επικαλούμενη ένα νόμο που η ΝΔ ήθελε να αλλάξει, δημιουργώντας φυλακές τύπου Γ, κι η ίδια τον σταμάτησε. Το ανέκδοτο μ' αυτόν που σκότωσε τη μάνα του και ζητά επιείκεια ως ορφανός.Οι ΗΠΑ δήλωναν τις προάλλες πως η σχέση τους με την Ελλάδα είναι στο καλύτερο σημείο της. Το κόμμα όμως ξέρει πως οι αμερικανόφιλοι δεν αποτελούν δεξαμενή για το ίδιο. Όλα για το λουμπεναριό λοιπόν.
Δεν πρόκειται για αποφυλάκηση, ούτε για επαναπροσδιορισμό της ποινής του, οπότε τζάμπα η παραπληροφόρηση και το κλείσιμο του ματιού στην ιερή οικογένεια. Σε λιγότερο από 48 ώρες θα ανασάνουμε με ανακούφηση που ο κίδυνος πέρασε...Άραγε θα διαβάσουμε και κανα σχόλιο από σας για τα όργια που βγάζουν οι επιτροπές της βουλής και η διεθνής σοβαρή δημοσιογραφία σε σχέση με αυτούς που σκοτώνουν κυριολεκτικά και μεταφορικά την ελληνική κοινωνία δεκαετίες τωρα ή άστο καλύτερα, εχουμε και λογαριασμούς να πληρώνουμε... Έτσι για αλλαγή.
Σε ποια ιερη οικογενεια αναφερεσαι; Γιατι εδω υπαρχουν 11 ανθρωποι που σκοτωσε πισωπλατο ο παληκαρας. Σε ποια ακριβως αναφερεσαι ακριβως;;;Μπορεις να τους το ρωτησεις μπροστα τους;
Πάντως εσείς δε μου φαίνεστε να αισθάνεστε ανασφάλεια τώρα που είναι έξω ο τύπος. Η "ιερή οικογένεια"(ποιάν εννοείτε δε γνωρίζω αλλά δεν έχει σημασία)είναι το θέμα σας. Δεν είναι θέμα σας οι πραγματικοί δολοφόνοι, εκείνοι που σκότωσαν επανειλημμένα και στη συνέχεια υπερασπίστηκαν με θράσος και κυνισμό τις αθλιότητες τους. Αυτούς μάλλον τους υπερσπιζεσθε, τους εμφανίζετε σχεδόν σαν ήρωες που "πάλεψαν" για να καθαρίσουν την ελληνική κοινωνία από κείνους που τη βρωμιζουν. Αυτή ακριβώς είναι η παθολογία της ελληνικής κοινωνίας. Έχει εφεύρει το ιδανικό άλλοθι για τους φονιάδες.
Πρώτα πρώτα, δεν έχω κανέναν λόγο να γράφω άρθρα, σχολίααα μιαν τάση γενικευμένη να υπερτονίζονται μεμονωμένες ειδησεις που επιλέγονται ως αντιπολιτευτικά πυροτεχνήματα και που ξεχνιούνται μόλις τελειώσει η λάμψη τους. Αυτό είναι, κατα τη κρίση μου, ένα από τα σοβαρά προβλήματα με τον ελληνικό τύπο.Κατά τα άλλα, μην συγχύζεσθε άδικα, δεν είμαι καθόλου οπαδός των ένοπλων ηρώων, γενικά και ειδικά. Έχω πολύ συγκεκριμένη άποψη σχετικά με την ιστορία αυτή και έχω τεκμηριωμένους λόγους να μην αισθάνομαι καμιάν ανησυχία για την άδεια αυτή. Δεν είναι ούτε ο χώρος εδώ κατάλληλος και υποψιάζομαι πως δύσκολα θα εγκρίνονταν τέτοιο σχόλιο λόφω του νόμου περί τύπου (πολύ βολικου κατά τα άλλα για όσους τον θέσπισαν, φυσικα).Κύριε Κωνσταντινίδη, ερμηνεύετε τα λόγια μου και με κατηγορείτε για θέματα που είναι στο μυαλό σας μόνο. Το ποιος ασκεί τρομοκρατία στα μέρη μας και ποιός την υπερασπίζεται είναι μια μεγάλη κουβέντα, αλλά κρίνοτας από το ύφος του σχολίου σας και από την ιερή οργή που το συνοδεύει, μάλλον τζάμπα κόπος μου φαίνεται να εμπλακω σε τέτοια συζήτηση. Αν δεν είστε σε θέση να καταλάβετε ποιους εννοώ ως ιερή οικογένεια, μάλλον τους ψηφίζετε, οπότε...Αλήθεια, θα βρεθεί κάποιος να μας ενημερώσει γιατί θα έπρεπε να φοβόμαστε αυτή την άδεια, όταν και άμα γυρίσει στο κελί του;
Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι για ποιο λόγο να επιβραβευθει με άδεια ένας καταδικασμένος πολλάκις σε ισόβια δολοφόνος, ο οποίος δηλώνει αμετανόητος για τις πράξεις του και δεν έχει ζητήσει μία συγνώμη από τους συγγενεις των θυμάτων του.Άντε να δείξω κατανόηση και για τον ΄Εκτορα που μεγαλώνει χωρίς τον πατέρα του, αλλά δυστυχώς ο μόνος που ευθύνεται γι'αυτό είναι ο πατέρας του.Τι να πουν και ΟΙ οικογένειες (έκπλήξη δεν ήταν μόνο μία) των θυμάτων του κου Κουφοντίνα?
«Μια κοινωνία που δυσκολεύεται να αφήσει το μαστάρι της μητέρας της ακόμα και όταν αυτή είναι πια νεκρή.»Έχεις χάρισμα aNameToCome. Τα κείμενά σου είναι γροθιά στο στομάχι.
Ο νόμος ισχύει για όλους, αυτό είναι το μεγαλείο της ισονομίας. Σαφώς και είναι καταδικαστέες οι πράξεις του συγκεκριμένου, για τις οποίες και έχει καταδικασθεί σύμφωνα με τους νόμους της συντεταγμένης πολιτείας μας. Αν ο νόμος βάσει του οποίου ο εν λόγω (και άλλοι με λιγότερη δημοσιότητα) κακώς λαμβάνει άδεια, ας αλλάξει ο νόμος. Το μείζον πρόβλημα στη χώρα μας είναι η αποδοχή των πράξων και η πρόσδοση ''πολιτικού'' κινήτρου σε εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου. Αυτή είναι η ήττα μας ως κοινωνία και όχι η άδεια ενός ποινικού κρατουμένου.