H "Wonder Woman", Γκαλ Γκαντό και το σύνολο του καστ μιλούν στο LIFO.gr για την πρώτη ταινία - σφήνα στον κόσμο των αντρών υπερηρώων

H "Wonder Woman", Γκαλ Γκαντό και το σύνολο του καστ μιλούν στο LIFO.gr για την πρώτη ταινία - σφήνα στον κόσμο των αντρών υπερηρώων Facebook Twitter
Η 32χρονη ηθοποιός Γκαλ Γκαντό είναι Μις Ισραήλ, μοντέλο, μητέρα δύο κοριτσιών, οδηγός Ducati Monster, πρέσβειρα των Ηνωμένων Εθνών για γυναικεία θέματα, στρατιώτης και παραλίγο Bond Girl.
3



«Μακάρι να ήξερα!» απαντά η Πάτι Τζένκινς, σκηνοθέτις του «Wonder Woman», σηκώνοντας τα χέρια ψηλά με απορία, όταν τη ρωτώ γιατί πιστεύει πως η αρχαία μητριαρχία κατέρρευσε και αντικαταστάθηκε, σχεδόν αμετάκλητα, από το ανδρικό μοντέλο επικυριαρχίας. «Αυτά τα σχήματα φύλων και τάξεων συμβαίνουν κυκλικά και κάποια ιστορική στιγμή φεύγουν και επανέρχονται. Πάντα αναρωτιόμουν τι συνέβη και εξαφανίστηκε μια κοινωνική δομή που οργανωνόταν από γυναίκες και αν, πιθανώς, η πατριαρχία προϋπήρχε και εκτοπίστηκε από τις γυναίκες, απλώς γιατί το σύστημα διακυβέρνησής τους ήταν καλύτερο».


Η σκηνοθέτις του «Monster», του σκληρού δράματος που χάρισε το Όσκαρ στη Σαρλίζ Θερόν, έκανε 13 χρόνια να ξαναπιάσει δουλειά πίσω από την κάμερα. Ήταν γνωστό πως είχε προσληφθεί για να αναπτύξει το δεύτερο μέρος του «Thor», αλλά διαφώνησε και αποχώρησε πολιτισμένα, πριν προχωρήσει το project. Από τη Marvel μεταπήδησε στο αντίπαλο δέος, την DC Comics, και έκανε το όνειρό της πραγματικότητα, δηλαδή να φέρει στη ζωή το μεγάλου μήκους βάπτισμα πυρός της πιο ξακουστής γυναίκας superhero, της Wonder Woman, που είδαμε για λίγο στο αρχικό λανσάρισμά της, στο «Batman v Superman» του Ζακ Σνάιντερ. Η Τζένκινς βρισκόταν σε έναν σχεδόν δεκαετή διάλογο με τους υπεύθυνους, για τις ιδανικές παραμέτρους που θα εξασφάλιζαν το σωστό στόρι και τις λεπτομέρειες γύρω από αυτό, αλλά μου λέει πως δεν χρειάστηκε να πείσει κανέναν για το φύλο της: «Συνομιλούσα με τους παραγωγούς για πάνω από δέκα χρόνια και, περισσότερο απ' όλα, σημασία είχε η συγκυρία, η σωστή στιγμή για να πραγματοποιηθεί το "Wonder Woman". Ανεξάρτητα από το φύλο του σκηνοθέτη, η δυσκολία να γίνει μια τέτοια ταινία είναι αντικειμενική και τεχνική. Μιλάμε για τεράστιες, ογκώδεις ταινίες και το γεγονός ότι μια γυναίκα ή ένας άνδρας καλείται να τις σκηνοθετήσει δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα». Χαρακτηρίζει την εμπειρία του γυρίσματος υπέροχη και θεωρεί πως απ' όλες τις ιστορίες της Wonder Woman που έχουν γραφτεί στα κόμικς ή έχουν μεταφερθεί κατά καιρούς στην οθόνη την ενδιέφερε η προέλευση της ηρωίδας, οι ρίζες της – άλλωστε δηλώνει φαν του πρώτου «Superman» του Ρίτσαρντ Ντόνερ και του πρώτου «Spiderman» του Σαμ Ράιμι. «Η ταινία που γύρισα ήταν περίπου αυτή που είχα στο μυαλό μου εξαρχής. Όταν κατασταλάξαμε με τους παραγωγούς και τους σεναριογράφους στις λεπτομέρειες, επεκτάθηκε το origin στόρι και, βέβαια, πήρε σάρκα και οστά όταν η Γκαλ Γκαντό του έδωσε διάσταση με την παρουσία και την ενέργεια της».

H "Wonder Woman", Γκαλ Γκαντό και το σύνολο του καστ μιλούν στο LIFO.gr για την πρώτη ταινία - σφήνα στον κόσμο των αντρών υπερηρώων Facebook Twitter
Η σκηνοθέτις Πάτι Τζένκινς έκανε 13 χρόνια να ξαναπιάσει δουλειά πίσω από την κάμερα.


Η 32χρονη ηθοποιός, Μις Ισραήλ, μοντέλο, μητέρα δύο κοριτσιών, οδηγός Ducati Monster, πρέσβειρα των Ηνωμένων Εθνών για γυναικεία θέματα, στρατιώτης και παραλίγο Bond Girl, στεκόταν όρθια στη συνάντησή μας στη Νέα Υόρκη, γιατί ήταν ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσει τους οξύτατους πόνους στην πλάτη της. Σε έναν σταθμό των γυρισμάτων της ταινίας στην Ιταλία πάτησε έναν αχινό και επιδείνωσε το ήδη πονεμένο σώμα της από τις κακουχίες των σκηνών μάχης – η Γκαντό συνηθίζει να εμφανίζεται η ίδια στα stunts, από την αρχή της καριέρας της, στο πέμπτο «Fast and Furious», εξαργυρώνοντας την ενασχόλησή της με τις πολεμικές τέχνες. Για το «Wonder Woman» εξασκήθηκε στην πυγμαχία και στην ξιφασκία, τραυματίστηκε αρκετές φορές, και αμέσως μετά έμεινε έγκυος για δεύτερη φορά. Προφανώς η μέση της δεν άντεξε, αν και η Γκαντό διασκεδάζει τη σοβαρότητα της κατάστασής της, λέγοντας πως όταν μια γυναίκα βιώνει τοκετό, όλα τα υπόλοιπα είναι πταίσματα και δεν υπάρχει λόγος να παραπονιέται.

H "Wonder Woman", Γκαλ Γκαντό και το σύνολο του καστ μιλούν στο LIFO.gr για την πρώτη ταινία - σφήνα στον κόσμο των αντρών υπερηρώων Facebook Twitter
Γκαλ Γκαντό και Κρις Πάιν στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.


Στηριγμένη σε ένα ψηλό σκαμπό, αφού έχει διορθώσει τον κότσο της στον καθρέφτη και ο Κρις Πάιν, που στέκεται ακριβώς δίπλα της, τη ρωτάει αστειευόμενος αν έχει σκεφτεί να παίξει σε διαφήμιση του Pantene, η Γκαντό χαμογελά υπομονετικά και βάζει στη ζυγαριά την ιστορική σημασία της κινηματογραφικής πρωτιάς της: «Ναι και όχι», απαντά όταν τη ρωτώ πώς επεξεργάστηκε τον γυναικείο πρωταγωνιστικό της ρόλο σε έναν τύπο ταινιών όπου οι ηρωίδες είναι συνήθως περιφερειακές στην πλοκή. «Στο τέλος της μέρας είχα στα χέρια μου το σενάριο και προσπαθούσα να παίξω τον ρόλο και να κάνω τον χαρακτήρα της Νταϊάνα Πρινς όσο πιο ενδιαφέροντα μπορούσα. Ωστόσο, κατανοώ πως η Wonder Woman έχει αντίκτυπο στην εποχή μας και νιώθω ευτυχής που μετά από τόσα χρόνια ετοιμάσαμε μια "Wonder Woman" για να δει όλος ο κόσμος». Ο Κρις Πάιν επισημαίνει τις νέες ιδέες της ταινίας: «Ας μην ξεχνάμε πως ένα ρομάντζο εξελίσσεται στο επίκεντρο μιας μεγάλης περιπέτειας και πως η πρωταγωνίστρια, ως γυναίκα, δεν είναι μόνο εξαιρετικά δυναμική αλλά και πολύ συμπονετική, κάτι που δεν παρατηρούμε στο συγκεκριμένο είδος». Όταν τον ρωτώ για την, ενδεχομένως, διαφορετική ματιά που φέρνει μια γυναίκα πίσω από την κάμερα, απορρίπτει την ερώτηση στη βάση της. «Η ιδέα πως μια γυναίκα σκηνοθετεί είναι λάθος τοποθέτηση. Η Πάτι Τζένκινς είναι επαγγελματίας σκηνοθέτις και οι αποχρώσεις στην προσέγγισή της είναι εκείνες που κάνουν την ταινία να λειτουργεί και να διαφέρει», σημειώνει, επιχειρώντας να διαχωρίσει το ταλέντο και την ικανότητα από το φύλο. Στο στάδιο της προετοιμασίας η Γκαντό παρέλαβε από την παραγωγή δύο μεγάλες κούτες γεμάτες βιβλία μυθολογίας και κόμικς της Wonder Woman, τα οποία και μελέτησε, αλλά, όπως προείπε, «αν και έμαθα χρήσιμες πληροφορίες, το ευαγγέλιό μου ήταν το σενάριο, το ακολούθησα πιστά και δεν με απογοήτευσε».

H "Wonder Woman", Γκαλ Γκαντό και το σύνολο του καστ μιλούν στο LIFO.gr για την πρώτη ταινία - σφήνα στον κόσμο των αντρών υπερηρώων Facebook Twitter
Στο «Wonder Woman» η Ράιτ υποδύεται την Αντιόπη, την καλύτερη πολεμίστρια στην ιστορία των Αμαζόνων και αδελφή της βασίλισσας-μητέρας της κεντρικής ηρωίδας, την οποία και εκπαιδεύει, γνωρίζοντας την ηγετικό ρόλο που θα διαδραματίσει στη συνέχεια.


Από τη Ρόμπιν Ράιτ δεν περίμενα «στρατιωτικές» απαντήσεις και δεν απογοητεύτηκα. Η Αμερικανίδα ηθοποιός, η οποία μάλιστα είχε μόλις επιστρέψει από τη «θεσπέσια Σαντορίνη» όπου η Οία της φάνηκε μάλλον θορυβώδης («ξέρω», μου είπε όταν την κοίταξα με απορημένο βλέμμα για την απροσδόκητη διαπίστωσή της, «οι φίλοι μου μου είπαν πως αν μου φάνηκε η Οία κοσμική, τότε εγώ έχω το πρόβλημα και θα πρέπει να αναζητήσω ακατοίκητα νησιά!»), διανύει την πιο δημιουργική της περίοδο, καθώς κατάφερε να πλάσει έναν αξιοθαύμαστο, ανελέητο, ραδιούργο χαρακτήρα στο πρόσωπο της δεύτερης κυρίας Κλερ Άντεργουντ, που γίνεται πρώτη και καλύτερη, στο τηλεοπτικό «House of Cards», με παγκόσμια αναγνώριση και διακρίσεις. Στο «Wonder Woman» η Ράιτ υποδύεται την Αντιόπη, την καλύτερη πολεμίστρια στην ιστορία των Αμαζόνων και αδελφή της βασίλισσας-μητέρας της κεντρικής ηρωίδας, την οποία και εκπαιδεύει, γνωρίζοντας την ηγετικό ρόλο που θα διαδραματίσει στη συνέχεια. «Μελέτησα αρκετά την ιστορία της Αντιόπης και των Αμαζόνων», μου εξηγεί. «Έχει πολλά στρώματα αφήγησης και πολλή αιμομιξία, σωστά; Νομίζω πως ο Δίας ήταν πατέρας και σύζυγος, και κάποιες είχαν συγγένεια μεταξύ τους, αλλά το θέμα της εφαρμογής αυτού του σπουδαίου μύθου στο σήμερα εντοπίζεται αλλού. Οι Αμαζόνες είχαν αποφασίσει να μην καταδικάσουν τους εαυτούς τους στη σιωπή, στην άρνηση της αλήθειας. Δεν απέκλειαν a priori κανέναν από το να μπει στον κόσμο τους, αλλά μάχονταν για να προστατέψουν μόνες τους το μονοφυλετικό τους είδος, να σταθούν στα πόδια τους και να επιβιώσουν με γνώση και κατάρτιση». Όταν ο τηλεοπτικός παρουσιαστής και πολιτικός σατιριστής Στίβεν Κολμπέρ συνέκρινε την Αντιόπη και την Κλερ Άντεργουντ και τη ρώτησε ποια θα νικούσε σε μια υποθετική μονομαχία, η Ράιτ διάλεξε την πρώτη. «Γιατί όχι η Άντεργουντ, η μακιαβελική, με το δόλιο μυαλό της;» της αντιτείνω. «Δεν μπορώ να είμαι σίγουρη, είναι απλώς ρόλοι κι εγώ κάνω τη δουλειά μου υπηρετώντας τους» απαντά και αποφεύγει με προσποίηση κάτι που φαίνεται πως δεν θέλει να ξαναβάλει στην κουβέντα. Υπέρμαχος της ισότητας στον χώρο της, η ηθοποιός, που ξεκίνησε με τη σαπουνόπερα «Santa Barbara», τριάντα χρόνια μετά το «Princess Bride» ζήτησε και έλαβε την ίδια αμοιβή ανά επεισόδιο με τον Κέβιν Σπέισι, απειλώντας πως σε διαφορετική περίπτωση θα αποχωρούσε. Μου φαίνεται πως σκεφτόταν για χρόνια όλα αυτά που πλέον, ήρεμα και προσηλωμένα, διεκδικεί για τον εαυτό της και τις συναδέλφους της, αξιοποιώντας το βήμα που της προέκυψε στα 50 της χρόνια. Τώρα αναφωνεί «καιρός ήταν!» για τη στιγμή που μια ακριβή ταινία για τις μάζες εμπιστεύεται μια γυναίκα στην καρδιά του στόρι και αποκαθιστά τη χαμένη ισορροπία. «Το ζητούμενο είναι η διαφάνεια. Δεν ισχύει μόνο στη show business αλλά σε κάθε βιομηχανία. Αυτό που ζητάω είναι ίση δουλειά, ίσα δικαιώματα, ίση αμοιβή. Είναι τόσο περίεργο; Πείτε μου εσείς! Γιατί θα πρέπει οι γυναίκες να λαμβάνουν το 78% των χρημάτων, σε μέσο όρο, που πληρώνονται οι άνδρες για την ίδια ακριβώς εργασία; Χρειάζεται να δυναμώσουμε τη φωνή μας, να διευρύνουμε τον διάλογο επί του προβλήματος και να προκαλέσουμε όσους συντηρούν την ανισότητα, ώσπου να εκλείψουν οι διαφορές. Με τον συνεχή διάλογο δημιουργούνται τα κοινωνικά κινήματα και βελτιώνονται οι συνθήκες. Με την ελπίδα να έρθει το δίκαιο αποτέλεσμα...»

 
Οθόνες
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

1 σχόλια
Μία διόρθωση μόνο Θοδωρή. Η Wonder Woman δεν είναι το πρώτο γυναικείο hero movie. Είχε προηγηθεί το 1984 η Supergirl η οποία είναι ομόσταυλη της Γυναίκας Θαύμα αφού ανήκει κι αυτή στην DC Comics. Μάλιστα το φιλμ εκείνο είχε ανέβει στο Νο.1 του US Box Office το Φθινόπωρο του 84 αλλά με πολύ χαμηλότερες εισπράξεις από την Wonder Woman, και με αρνητικές κριτικές τότε, σε αντίθεση με την ταινία που παίζει η Gadot η οποία πήρε καλές κριτικές στις ΗΠΑ.