«Ο σύζυγός μου είναι διαμάντι»

«Ο σύζυγός μου είναι διαμάντι» Facebook Twitter
14

Ως τον τιμιότερο άνθρωπο, ένα διαμάντι, όπως λέει χαρακτηριστικά, που έπεσε θύμα, χαρακτηρίζει η Ελένη Παπαγεωργοπούλου τον επί 40 συναπτά έτη σύζυγό της. Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, η κ. Παπαγεωργοπούλου υπερασπίστηκε τον καταδικασθέντα σύζυγό της, λέγοντας πως δεν έχει καμία ευθύνη για την υπόθεση της υπεξαίρεσης στο δήμο Θεσσαλονίκης και χαρακτήρισε την έρευνα, σύμφωνα με την οποία εντοπίστηκε το ποσό του 1 εκατ. ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό του πρώην δημάρχου, ως «κατάπτυστη». «Εγώ ως οδοντίατρος θα έκανα καλύτερη. Απολύτως νόμιμα ήταν τα χρήματα. Στα 12 χρόνια δημαρχίας του δηλώσαμε 2,14 εκατ. ευρώ επίσημα», σημείωσε η σύζυγος του έγκλειστου πρώην δημάρχου.

Σε άλλες δηλώσεις της στην τηλεόραση του Alpha, λίγες ώρες μετά την καταδικαστική απόφαση, εμφανώς ταραγμένη η κ. Παπαγεωργοπούλου δήλωσε πως «είναι η πρώτη φορά που χωρίζουμε ύστερα από 40 χρόνια» και περιέγραψε τις πρώτες στιγμές του συζύγου της στη φυλακή: «Θα βρίσκεται στο κελί των φυλακών Διαβατών μαζί με άλλους 9 έγκλειστους».

Σχολιάζοντας την κατάθεση του νυν δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη στο δικαστήριο, την χαρακτήρισε «κατάπτυστη», ενώ ερωτηθείσα ποιους εννοούσε ο σύζυγός της στο τέλος της ακροαματικής διαδικασίας λέγοντας «κάποιοι θα πεθάνουν με τύψεις» είπε: «Εννοούσε την πολιτική αγωγή και τη διοίκηση Μπουτάρη».

14

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ QATARGATE

Πολιτική / Αβραμόπουλος για Qatargate: «Δεν θα κάνω χρήση της βουλευτικής μου ασυλίας»

Ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος χαρακτηρίζει αβάσιμες τις αναφορές που επιχειρούν να τον συνδέσουν με την υπόθεση και προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια εμπλοκής του ονόματός του
THE LIFO TEAM
ΑΝΝΑ ΜΙΣΕΛ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ EMAIL ΑΠΟΔΗΜΟΙ

Πολιτική / Διαρροή email αποδήμων: Φυλάκιση έως 20 μήνες στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και στους συγκατηγορούμενούς της

Το δικαστήριο που αναγνώρισε και στους τέσσερις κατηγορούμενους το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, έδωσε τριετή αναστολή στην έκτιση των ποινών
THE LIFO TEAM
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ

Πολιτική / Κυριάκος Μητσοτάκης: Ο Παρθενώνας, το posokanei, τα εργασιακά και η Μέση Ανατολή στο κυριακάτικο μήνυμά του

«Η δυτική όψη του Παρθενώνα αποκτά ξανά την πληρέστερη δυνατή μορφή της», ανέφερε στην αρχή του μηνύματός του και «έκλεισε» με ευχές για την Ημέρα του Πατέρα
THE LIFO TEAM

σχόλια

11 σχόλια
Το σηκωμενο φρυδι και το κρυο χαμογελο του τυπου " εγω ειμαι πετυχημενος, εσας ολους σας βλεπω σαν μυρμηγκια και σας εχω χε..ρετημενους" πρεπει σιγουρα να το προσεξαν και οι δικαστες.Εμενα μου προξενει εμετο.
Συμφωνώ απόλυτα. Είναι πράγματι Διαμάντι...για τον λόγο αυτο τον βαλαμε και εμείς στο "χρηματοκιβώτιο" για να μην στον κλέψει κανεις. Για την ασφάλεια του δηλαδη.
Εννοείται χρυσή μου, που ακούστηκε να'χει ευθύνη Δήμαρχος;Αλλά δεν φταίνε αυτοί οι κακοί, εμείς οι καλοί φταίμε που κάναμε νόμο για μη ευθύνη υπουργών και ξεχάσαμε τα φουκαριάρικα τα δημαρχόπουλα απ'έξω.Αχ καήμενη παπαγεωργοπούλενα, θα σου το τσαλακώσουν το διαμαντάκι σου εκεί μέσα στα κάτεργα...
"δηλώσαμε 2,14 εκατ. ευρώ επίσημα" μονο εγω επαθα σοκ με το ποσο?καλα ποσα νομιμα εισοδηματα ειχαν οι χριστιανοι?φαντασου τα παρανομα.εχω μεινει.
Ναι, βρε! Διαμάντι ακατέργαστο! Θα μας τρελάνετε, κυρία μου; 12 χρόνια πληρώναμε σαν... άει μην πω (καλοί ήμασταν και του λόγου μας) για να βγάζετε γούστα με το σύζυγο! Δήμευση της περιουσίας! Κι όσο για τις τύψεις... μην το ανοίγετε αυτό το θέμα... δε σας παίρνει...