Εξετάζεται εισιτήριο 2 ευρώ στις συγκοινωνίες της Αθήνας

Εξετάζεται εισιτήριο 2 ευρώ στις συγκοινωνίες της Αθήνας Facebook Twitter
9

Μέχρι και 66% αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας εξετάζει το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Όπως γράφει σε ρεπορτάζ του ο Μιχάλης Μυγιάκης για τον Ελεύθερο Τύπο, προκειμένου να αποφευχθεί ενιαία αύξηση της τιμής στο 1,30 ευρώ, εξετάζεται η κλιμακωτή τιμολόγηση ανάλογα με τη διαδρομή, που θα ξεκινά από 1,20 ευρώ και θα φτάνει τα 2 ευρώ, με στόχο οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών να παραμείνουν σε χαμηλές τιμές.

 

Η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, όπως ήδη έχει γίνει γνωστό, οφείλεται στη μεταβολή του ΦΠΑ από 13% στο 23% που έφερε το τρίτο Μνημόνιο, αλλά και στην επιβάρυνση από την ελεύθερη μετακίνηση πολιτών που ίσχυσε τις πρώτες ημέρες επιβολής ελέγχου κεφαλαίων, η οποία ανήλθε σε πάνω από 10 εκατ. ευρώ!


Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι αυξήσεις στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας είναι πλέον αναπόφευκτες και ότι θα εφαρμοστούν από τις αρχές του 2016. Προσθέτουν ακόμη ότι οι ανατιμήσεις στα εισιτήρια θα στηριχτούν στις προτάσεις της επιχειρησιακής επιτροπής που θα συγκροτηθεί με εκπροσώπους όλων των συγκοινωνιακών φορέων, αλλά και των συναρμόδιων υπουργείων.

Τονίζεται μάλιστα στο ρεπορτάζ ότι οι εισπράξεις του Οργανισμού τον Ιούλιο του 2014 ανήλθαν σε 20 εκατ. ευρώ, ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2015, που ίσχυσε η ελεύθερη μετακίνηση με τα ΜΜΜ, ανήλθαν μόλις σε 6 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι, μόνον οι οφειλές του υπουργείου Εργασίας προς τον ΟΑΣΑ για τη μετακίνηση με μειωμένο κόμιστρο ευαίσθητων πληθυσμιακών ομάδων (ΑμεΑ, πολύτεκνοι κ.λπ.), ανέρχονται σε 186 εκατ. ευρώ.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Αν η μια διαδρομή κοστίζει 4 ευρώ...με συμφέρει να βγάλω κάρτα γτ με κόστος 30 ευρώ αγοράζω 15 εισιτήρια δλδ 7,5 ολοκληρωμένες διαδρομές.... δλδ του φούστη μέσα σ ένα μήνα είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να πάς κάπου 7 φορές! Άρα μάταιο μέτρο μιας και θα οδηγήσουν πολύ κόσμο προς την κάρτα.... ή στα ποδήλατα, πόδια ή λαθρεπιβίβαση....Πάντως αυτό το διαβαθμισμένο/ κλιμακούμενο κόστος πως ακριβώς θα το καταφέρουν; εκτός κι αν έχουμε εισιτηριο-εισπράκτορες μέσα σ κάθε λεωφορείο για να μας κόβουν εισιτήριο! Αλλιώς τι; θα πάω στο περίπτερο να παρω εισιτήριο τι κόστους; ή μήπως θα 'χω 10 εισιτήρια να ρωτάω τον οδηγό ποιο να επικυρώσω; ή το ακόμα πιο αστείο, μήπως κιόλας να ρωτάω (εγώ κι άλλοι πόσοι) τον οδηγό, που ούτε τις στάσεις του δρομολογίου του δε ξέρει, για το κόστος; Μάλλον θα τα πάνε στο 1.40 ή σε κανα 1.60 και θα ναι πια και ωριαία μη σας πω....και μας τρομάζουν για να μας καλοφανεί "Πάλι καλά που δεν πήγε 2 ευρώ καλο και το 1.60 για 60λεπτη διαδρομή"
Καλά,μη μασάτε με ότι ανακοίνωση βγαίνει.Το πιο πιθανό είναι ότι είναι κόλπο,του στύλ "ενώ ήταν να πάει 2 Ευρώ το εισιτήριο,καταφέραμε με τους αγώνες μας να το πάμε ΜΟΝΟ 1,5 Ευρώ,είδατε τι καλοί που είμαστε; "
Το εχω πει, αλλά θα το ξαναπω.Δεν ειμαστε Σουηδία ουτε θα γίνουμε, και οι συγκοινωνίες μας δεν ειναι σαν τις Σουηδίας και ουτε και θα γίνουνε. Δεν ειναι δυνατόν να πρεπει να πληρώσω 2 ευρώ εισιτήριο για ενα λεωφορείο που πραγματικά έρχεται ΟΠΟΤΕ θυμάται γτ ο οδηγός ξέρει καλύτερα το δρομολόγιο και τις ώρες, και όχι οι ανακοινώσεις του ΟΑΣΑ. Αν θέλουν να καταπολεμήσουν τη λαθρεπιβίβαση μια λύση υπάρχει, μπάρες οπως έχουν και στο μετρό του Λονδίνου (και του Παρισιού αν θυμάμαι καλα)
Σωστά θυμάσαι. Μπάρες υπάρχουν και στο μετρό της Βαρκελώνης. Εδώ για κάποιο μυστήριο λόγο θεώρησαν ότι όλοι οι επιβάτες θα είναι συνεπείς.
Ελεος ρε παιδια αν δεν εχει καποιος μηνιαια καρτα θα δινει 4€ για να παει και να ερθει απο καπου; Τι πινουν οι ανθρωποι;Αντι να αυξησουν εξωπραγματικα τα εισιτηρια γιατι πχ δεν αντιμετωπισουν αποτελεσματικα την λαθραια επιβιβαση;Επισης: "επιβάρυνση από την ελεύθερη μετακίνηση πολιτών που ίσχυσε τις πρώτες ημέρες επιβολής ελέγχου κεφαλαίων, η οποία ανήλθε σε πάνω από 10 εκατ. ευρώ"Τοση δημοκρατια δε μπορω να την χορτασω να σας πω την αληθεια...
Το ότι ένα μεγάλο ποσοστό επιβατών στα ΜΜΜ, και τώρα με τις χαμηλές τιμές, δεν επικυρώνει εισιτήριο δεν απασχολεί φαίνεται τους αρμόδιους,ώστε να αλλάξει ο τρόπος ελέγχου, αλλά μόνο το να επιβαρύνουν τους συνεπείς επιβάτες.