Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό Facebook Twitter
4

 

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό Facebook Twitter

Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα των Νέων. Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα δημιουργηθεί διακλάδωση στον σταθμό Πετραλώνων του ΗΣΑΠ ενώ με υπόγεια γραμμή ο ηλεκτρικός θα διασχίζει την Καλλιθέα, θα προσεγγίζει τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Πολιτισμού και θα καταλήγει στο Τροκαντερό. Σύμφωνα με τα σχέδια υλοποίησης ο ορίζοντας υλοποίηση του έργου είναι το 2015.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί πρέπει να καταργηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών

LiFO politics / Γιατί πρέπει να καταργηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών

Ο καθηγητής της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ, Σπύρος Βλαχόπουλος, μιλά στη Βασιλική Σιούτη για την ανάγκη κατάργησης του νόμου περί ευθύνης υπουργών, εξηγώντας όμως γιατί πρέπει να τηρείται όσο παραμένει σε ισχύ.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Επίσκεψη Γεραπετρίτη στην Τρίπολη: Ελλάδα και Λιβύη έτοιμες να συζητήσουν για οριοθέτηση ΑΟΖ στο προσεχές μέλλον

Πολιτική / Επίσκεψη Γεραπετρίτη στην Τρίπολη: Ελλάδα και Λιβύη έτοιμες να συζητήσουν για οριοθέτηση ΑΟΖ στο προσεχές μέλλον

Ο κ. Γεραπετρίτης διατύπωσε την επιδίωξη της Ελλάδας για ενίσχυση των διμερών σχέσεων με την Τρίπολη, με έμφαση στην οικονομία και τις επενδύσεις - Τι δήλωσε ο Λίβυος ΥΠΕΞ
LIFO NEWSROOM
Λευτέρης Αυγενάκης: Άρση ασυλίας για το επεισόδιο στο αεροδρόμιο ζητά η Επιτροπή Δεοντολογίας

Πολιτική / Λευτέρης Αυγενάκης: Άρση ασυλίας για το επεισόδιο στο αεροδρόμιο ζητά η Επιτροπή Δεοντολογίας

Το καλοκαίρι του 2024, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ενεπλάκη σε περιστατικό χειροδικίας κατά εργαζόμενου στο «Ελ. Βενιζέλος» με αποτέλεσμα τη διαγραφή του
LIFO NEWSROOM
ΟΠΕΚΕΠΕ: Κοινή πρόταση για Προκαταρκτική Επιτροπή καταθέτουν ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Νέα Αριστερά

Πολιτική / ΟΠΕΚΕΠΕ: Κοινή πρόταση για Προκαταρκτική Επιτροπή καταθέτουν ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Νέα Αριστερά

«Το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ δεν είναι μόνο ένα οικονομικό σκάνδαλο διαφθοράς, αλλά μια δυσώδης υπόθεση διαπλοκής μετά το 2019 υψηλόβαθμων κυβερνητικών στελεχών και βουλευτών της ΝΔ και «γαλάζιων» παραγόντων» αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Ξερω οτι ολοι θελουμε το μετρο εξω απο το σπιτι μας.Το αν ειναι δυνατο λετε να το συζητησουμε?Μια προταση η οποια υπηρχε στον ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΕΙΑΣΜΟ, απλα επειδη το Περιστερι εχει καλυτερο δημαρχο και θα παει προς Ιλιον ηταν η γραμμη 2 μετα τον σταθμο Ανθουπολη(που καμια σχεση δεν εχει με την περιοχη που ειναι 2-3 χλμ.παραπανω στο βουνο)να συνεχιζε προς Χαιδαρι και ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.Μιλαμε για το μεγαλυτερο νοσοκομειο ισως στην Ευρωπη με 720 κρεβατια-ασθενεις, τους χιλιαδες επισκεπτες αυτων αλλα και των εξωτερικων ιατρειων, τους εργαζομενους,τα 2 στρατοπεδα που ειναι διπλα και φυσικα την περιοχη που θα διασχειζει(περιστερι-Ν.ζΩΗ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ χΑΙΔΑΡΙΟΥ ΜΕ 100 ΧΙΛΙΑΔΕς πληθυσμο συν τα 2 ψυχιατρικα νοσοκομεια και τους χιλιαδες ασθενεις -επισκεπτες-εργαζομενους.Και μιλαμε για ενα μηκος λιγοτερο απο 1500 μετρα.Και οτι μετα το Χαιδαρι θα ηταν ευκολοτερη η προσβαση στο θριασιο πεδιο(ναυπηγεια δυιληστηρια κ.λ.π) με χιλιαδες εργαζομενους.Αυτα και ευχαριστω.
Αντί να κοιτάξουν να φτιάξουν μια επίγεια γραμμή από το Φιξ μέχρι το Φάληρο επάνω στη Συγγρού που υπάρχει άφθονος χώρος, μελετάνε φαραωνικές πανάκριβες υπόγειες γραμμές για να κρατάνε τους εθνικούς μας εργολάβους απασχολημένους. Αλλά από την εταιρεία που έφτιαξε τεράστιους πανάκριβους σταθμούς όπως του Χαλανδρίου σε μέρη που έχουν τη λιγότερη κίνηση δεν περίμενα καλύτερα είναι η αλήθεια.