Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό Facebook Twitter
4

 

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό Facebook Twitter

Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα των Νέων. Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα δημιουργηθεί διακλάδωση στον σταθμό Πετραλώνων του ΗΣΑΠ ενώ με υπόγεια γραμμή ο ηλεκτρικός θα διασχίζει την Καλλιθέα, θα προσεγγίζει τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Πολιτισμού και θα καταλήγει στο Τροκαντερό. Σύμφωνα με τα σχέδια υλοποίησης ο ορίζοντας υλοποίηση του έργου είναι το 2015.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ QATARGATE

Πολιτική / Αβραμόπουλος για Qatargate: «Δεν θα κάνω χρήση της βουλευτικής μου ασυλίας»

Ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος χαρακτηρίζει αβάσιμες τις αναφορές που επιχειρούν να τον συνδέσουν με την υπόθεση και προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια εμπλοκής του ονόματός του
THE LIFO TEAM
ΑΝΝΑ ΜΙΣΕΛ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ EMAIL ΑΠΟΔΗΜΟΙ

Πολιτική / Διαρροή email αποδήμων: Φυλάκιση έως 20 μήνες στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και στους συγκατηγορούμενούς της

Το δικαστήριο που αναγνώρισε και στους τέσσερις κατηγορούμενους το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, έδωσε τριετή αναστολή στην έκτιση των ποινών
THE LIFO TEAM
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ

Πολιτική / Κυριάκος Μητσοτάκης: Ο Παρθενώνας, το posokanei, τα εργασιακά και η Μέση Ανατολή στο κυριακάτικο μήνυμά του

«Η δυτική όψη του Παρθενώνα αποκτά ξανά την πληρέστερη δυνατή μορφή της», ανέφερε στην αρχή του μηνύματός του και «έκλεισε» με ευχές για την Ημέρα του Πατέρα
THE LIFO TEAM
ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ΠΑΣΟΚ ΕΛΑΣ

Πολιτική / Υπέρ της συμπόρευσης ΠΑΣΟΚ - ΕΛΑΣ η Λούκα Κατσέλη: «Αργά ή γρήγορα θα υπάρξει ανάγκη μίας συνεργασίας»

«Δεν προλαμβάνουμε καταστάσεις και διαχειριζόμαστε τις κρίσεις όταν ξεσπάνε. Γιατί να μην προετοιμαστεί αυτή η προσέγγιση νωρίς;», σχολίασε σε δηλώσεις της η πρώην υπουργός
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Ξερω οτι ολοι θελουμε το μετρο εξω απο το σπιτι μας.Το αν ειναι δυνατο λετε να το συζητησουμε?Μια προταση η οποια υπηρχε στον ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΕΙΑΣΜΟ, απλα επειδη το Περιστερι εχει καλυτερο δημαρχο και θα παει προς Ιλιον ηταν η γραμμη 2 μετα τον σταθμο Ανθουπολη(που καμια σχεση δεν εχει με την περιοχη που ειναι 2-3 χλμ.παραπανω στο βουνο)να συνεχιζε προς Χαιδαρι και ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.Μιλαμε για το μεγαλυτερο νοσοκομειο ισως στην Ευρωπη με 720 κρεβατια-ασθενεις, τους χιλιαδες επισκεπτες αυτων αλλα και των εξωτερικων ιατρειων, τους εργαζομενους,τα 2 στρατοπεδα που ειναι διπλα και φυσικα την περιοχη που θα διασχειζει(περιστερι-Ν.ζΩΗ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ χΑΙΔΑΡΙΟΥ ΜΕ 100 ΧΙΛΙΑΔΕς πληθυσμο συν τα 2 ψυχιατρικα νοσοκομεια και τους χιλιαδες ασθενεις -επισκεπτες-εργαζομενους.Και μιλαμε για ενα μηκος λιγοτερο απο 1500 μετρα.Και οτι μετα το Χαιδαρι θα ηταν ευκολοτερη η προσβαση στο θριασιο πεδιο(ναυπηγεια δυιληστηρια κ.λ.π) με χιλιαδες εργαζομενους.Αυτα και ευχαριστω.
Αντί να κοιτάξουν να φτιάξουν μια επίγεια γραμμή από το Φιξ μέχρι το Φάληρο επάνω στη Συγγρού που υπάρχει άφθονος χώρος, μελετάνε φαραωνικές πανάκριβες υπόγειες γραμμές για να κρατάνε τους εθνικούς μας εργολάβους απασχολημένους. Αλλά από την εταιρεία που έφτιαξε τεράστιους πανάκριβους σταθμούς όπως του Χαλανδρίου σε μέρη που έχουν τη λιγότερη κίνηση δεν περίμενα καλύτερα είναι η αλήθεια.