ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό Facebook Twitter
4

 

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό Facebook Twitter

Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα των Νέων. Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα δημιουργηθεί διακλάδωση στον σταθμό Πετραλώνων του ΗΣΑΠ ενώ με υπόγεια γραμμή ο ηλεκτρικός θα διασχίζει την Καλλιθέα, θα προσεγγίζει τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Πολιτισμού και θα καταλήγει στο Τροκαντερό. Σύμφωνα με τα σχέδια υλοποίησης ο ορίζοντας υλοποίηση του έργου είναι το 2015.

4

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τάσος Γιαννίτσης: «Η Ε.Ε. με έχει απογοητεύσει»

LiFO politics / Τάσος Γιαννίτσης: «Η Ε.Ε. με έχει απογοητεύσει»

«Η Ελλάδα, μετά την κρίση του 2009, έχει μεν ορθοποδήσει –από το 2017-2018 και μετά δεν είναι εκεί που ήταν–, αλλά υπάρχει ένα κλίμα που βαραίνει. Και οικονομικά και κοινωνικά και ίσως και πολιτικά»: Ο ομότιμος καθηγητής Οικονομικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην υπουργός των κυβερνήσεων Σημίτη μιλά στη Βασιλική Σιούτη.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Η συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν θα γίνει στο «Türkevi» την Tρίτη στις 21:00 ώρα Ελλάδας

Πολιτική / Η συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν θα γίνει στο «Türkevi» την Tρίτη στις 21:00 ώρα Ελλάδας

Η σύνθεση θα είναι 1 + 2, δηλαδή οι δύο ηγέτες, οι υπουργοί Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης και Χακάν Φιντάν και οι διπλωματικοί σύμβουλοι Μίλτος Νικολαϊδης και Τσαγατάι Κιλίτς
LIFO NEWSROOM
Στο Ωνάσειο Σχολείο Περιστερίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στη δημόσια παιδεία»

Πολιτική / Στο Ωνάσειο Σχολείο Περιστερίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στη δημόσια παιδεία»

Ο πρωθυπουργός αποκάλυψε ακόμη ότι ο ίδιος επέμεινε να δημιουργηθεί ένα από τα σχολεία στο Περιστέρι, χαρακτηρίζοντας την πρωτοβουλία «ιδιαίτερα σημαντική»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Ξερω οτι ολοι θελουμε το μετρο εξω απο το σπιτι μας.Το αν ειναι δυνατο λετε να το συζητησουμε?Μια προταση η οποια υπηρχε στον ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΕΙΑΣΜΟ, απλα επειδη το Περιστερι εχει καλυτερο δημαρχο και θα παει προς Ιλιον ηταν η γραμμη 2 μετα τον σταθμο Ανθουπολη(που καμια σχεση δεν εχει με την περιοχη που ειναι 2-3 χλμ.παραπανω στο βουνο)να συνεχιζε προς Χαιδαρι και ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.Μιλαμε για το μεγαλυτερο νοσοκομειο ισως στην Ευρωπη με 720 κρεβατια-ασθενεις, τους χιλιαδες επισκεπτες αυτων αλλα και των εξωτερικων ιατρειων, τους εργαζομενους,τα 2 στρατοπεδα που ειναι διπλα και φυσικα την περιοχη που θα διασχειζει(περιστερι-Ν.ζΩΗ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ χΑΙΔΑΡΙΟΥ ΜΕ 100 ΧΙΛΙΑΔΕς πληθυσμο συν τα 2 ψυχιατρικα νοσοκομεια και τους χιλιαδες ασθενεις -επισκεπτες-εργαζομενους.Και μιλαμε για ενα μηκος λιγοτερο απο 1500 μετρα.Και οτι μετα το Χαιδαρι θα ηταν ευκολοτερη η προσβαση στο θριασιο πεδιο(ναυπηγεια δυιληστηρια κ.λ.π) με χιλιαδες εργαζομενους.Αυτα και ευχαριστω.
Αντί να κοιτάξουν να φτιάξουν μια επίγεια γραμμή από το Φιξ μέχρι το Φάληρο επάνω στη Συγγρού που υπάρχει άφθονος χώρος, μελετάνε φαραωνικές πανάκριβες υπόγειες γραμμές για να κρατάνε τους εθνικούς μας εργολάβους απασχολημένους. Αλλά από την εταιρεία που έφτιαξε τεράστιους πανάκριβους σταθμούς όπως του Χαλανδρίου σε μέρη που έχουν τη λιγότερη κίνηση δεν περίμενα καλύτερα είναι η αλήθεια.