Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

<

ΑΡΘΡΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

«Οιδίπους Τύραννος» με αδιαπραγμάτευτη απλότητα και ταπεινά, αλλά πολύτιμα υλικά

Θέατρο «Οιδίπους Τύραννος» με αδιαπραγμάτευτη απλότητα και ταπεινά, αλλά πολύτιμα υλικά

Η τραγωδία του Σοφοκλή ανέβηκε στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, και συνεχίζει την περιοδεία της σε όλη την Ελλάδα.
25.7.2019
«Οιδίπους Τύραννος» με αδιαπραγμάτευτη απλότητα και ταπεινά, αλλά πολύτιμα υλικά
«Ικέτιδες» με kinder έκπληξη

Θέατρο «Ικέτιδες» με kinder έκπληξη

Η κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τις «Ικέτιδες» του Ευριπίδη που ανέβηκαν στην Επίδαυρο, σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, και συνεχίζουν την περιοδεία τους από το Εθνικό Θέατρο και τον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου
18.7.2019
«Ικέτιδες» με kinder έκπληξη
Ηλέκτρα/Ορέστης: Οι δύο πρωταγωνιστές της παράστασης της Comédie-Française μιλούν στη LiFO

Θέατρο Ηλέκτρα/Ορέστης: Οι δύο πρωταγωνιστές της παράστασης της Comédie-Française μιλούν στη LiFO

Η Suliane Brahim και ο Christophe Montenez υποδύονται το τραγικό δίδυμο στο έργο που παρουσιάζει ο σπουδαίος σκηνοθέτης Ίβο βαν Χόβε στην Επίδαυρο
13.7.2019
Ηλέκτρα/Ορέστης: Οι δύο πρωταγωνιστές της παράστασης της Comédie-Française μιλούν στη LiFO
Boris Charmatz: «Τρώω πολύ και αν σταματήσω να χορεύω, χάθηκα»!

Θέατρο Boris Charmatz: «Τρώω πολύ και αν σταματήσω να χορεύω, χάθηκα»!

Ο Γάλλος χορογράφος που μάγεψε πέρσι το αθηναϊκό κοινό με το «enfant» του επιστρέφει στην Αθήνα με το νέο του έργο, το «infini», σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Αθηνών, καταλύει το μέτρημα στον χορό και εξηγεί γιατί πρέπει να «ξαναμαγέψουμε» τους δημόσιους χώρους.
29.6.2019
Boris Charmatz: «Τρώω πολύ και αν σταματήσω να χορεύω, χάθηκα»!
«Ηλέκτρα / Ορέστης» του Ευριπίδη: η Comédie-Française για πρώτη φορά στην Επίδαυρο

Θέατρο «Ηλέκτρα / Ορέστης» του Ευριπίδη: η Comédie-Française για πρώτη φορά στην Επίδαυρο

Αίμα, λάσπη, βία: Ο κορυφαίος Βέλγος σκηνοθέτης Ίβο βαν Χόβε συνεργάζεται με τον κορυφαίο γαλλικό θεατρικό οργανισμό σε ένα συναρπαστικό δίπτυχο των τραγωδιών του Ευριπίδη.
10.6.2019
«Ηλέκτρα / Ορέστης» του Ευριπίδη: η Comédie-Française για πρώτη φορά στην Επίδαυρο
«infini» (άπειρο) του Boris Charmatz: Τι θα συνέβαινε αν οι χορευτές σταματούσαν να μετρούν;

Θέατρο «infini» (άπειρο) του Boris Charmatz: Τι θα συνέβαινε αν οι χορευτές σταματούσαν να μετρούν;

Μετά το υπέροχο «enfant» που παρουσιάστηκε στο περσινό Φεστιβάλ Αθηνών, ο ταλαντούχος Γάλλος χορογράφος και η ομάδα του παρουσιάζουν σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Αθήνα το νέο τους έργο.
7.6.2019
«infini» (άπειρο) του Boris Charmatz: Τι θα συνέβαινε αν οι χορευτές σταματούσαν να μετρούν;
«Χρύσιππος»: το απόλυτο κάλλος ως απόλυτο ψεύδος

Θέατρο «Χρύσιππος»: το απόλυτο κάλλος ως απόλυτο ψεύδος

Στη δεύτερη σκηνοθετική του απόπειρα, ο Θάνος Σαμαράς κλήθηκε να αποδώσει την άβυσσο του έργου του Δημήτρη Δημητριάδη – και το κατάφερε με αψεγάδιαστη αισθητική, αλλά και με μια βασική αστοχία
6.6.2019
«Χρύσιππος»: το απόλυτο κάλλος ως απόλυτο ψεύδος
«Kanata»: Η ιστορία της πολύπαθης παράστασης του Θεάτρου του Ήλιου που ανεβαίνει στο Φεστιβάλ Αθηνών

Θέατρο «Kanata»: Η ιστορία της πολύπαθης παράστασης του Θεάτρου του Ήλιου που ανεβαίνει στο Φεστιβάλ Αθηνών

Η Αριάν Μνουσκίν παραδίδει για πρώτη φορά τα ηνία σε άλλον σκηνοθέτη, τον σπουδαίο Ρομπέρ Λεπάζ, ο οποίος ενσωματώνει στη σκηνική δράση τα προβλήματα που αντιμετώπισε η παραγωγή του παριζιάνικου θεατρικού οργανισμού
2.6.2019
«Kanata»: Η ιστορία της πολύπαθης παράστασης του Θεάτρου του Ήλιου που ανεβαίνει στο Φεστιβάλ Αθηνών
Η νέα ζωή (La vita nuova): η επιστροφή του Ρομέο Καστελούτσι στο Φεστιβάλ Αθηνών

Θέατρο Η νέα ζωή (La vita nuova): η επιστροφή του Ρομέο Καστελούτσι στο Φεστιβάλ Αθηνών

Στη νέα δημιουργία του Ιταλού αβανγκάρντ δημιουργού και αγαπημένου του ελληνικού κοινού, που βασίζεται στη φιλοσοφική πραγματεία του Ερνστ Μπλοχ «Το πνεύμα της ουτοπίας», πέντε αδέλφια συναντιούνται σε ένα σκονισμένο πάρκινγκ για να ξεκινήσουν μαζί ένα ταξίδι προς μια καλύτερη ζωή.
30.5.2019
Η νέα ζωή (La vita nuova): η επιστροφή του Ρομέο Καστελούτσι στο Φεστιβάλ Αθηνών
«Γένεσις 6, 6-7»: Η παράσταση - «πορνογραφία της ψυχής» της Angélica Liddell

Θέατρο «Γένεσις 6, 6-7»: Η παράσταση - «πορνογραφία της ψυχής» της Angélica Liddell

Η προβοκάτορας Ισπανίδα παρουσιάζει στο ελληνικό κοινό το τρίτο μέρος της «Τριλογίας του απείρου», ανοίγοντας το φετινό Φεστιβάλ Αθηνών
24.5.2019
«Γένεσις 6, 6-7»: Η παράσταση - «πορνογραφία της ψυχής» της Angélica Liddell
«Ηλέκτρα / Ορέστης» σαν ψυχολογικό θρίλερ: Είδαμε στο Παρίσι την παράσταση του Ίβο βαν Χόβε που έρχεται στην Επίδαυρο

Θέατρο «Ηλέκτρα / Ορέστης» σαν ψυχολογικό θρίλερ: Είδαμε στο Παρίσι την παράσταση του Ίβο βαν Χόβε που έρχεται στην Επίδαυρο

Εντυπώσεις από την κοινή ανάγνωση του κορυφαίου Βέλγου σκηνοθέτη στις δύο τραγωδίες του Ευριπίδη, που έκανε πρεμιέρα στην Comédie-Française την περασμένη εβδομάδα
9.5.2019
«Ηλέκτρα / Ορέστης» σαν ψυχολογικό θρίλερ: Είδαμε στο Παρίσι την παράσταση του Ίβο βαν Χόβε που έρχεται στην Επίδαυρο
«Μύρτος»: Ο Παύλος Μάτεσις και η κόλαση της ελληνικής επαρχίας

Θέατρο «Μύρτος»: Ο Παύλος Μάτεσις και η κόλαση της ελληνικής επαρχίας

Η ομάδα 4Frontal, μετά τον «Μουνή» και την «Οικογένεια Μπες-Βγες», επιστρέφει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου με το συνταρακτικό έργο του Παύλου Μάτεσι.
18.4.2019
«Μύρτος»: Ο Παύλος Μάτεσις και η κόλαση της ελληνικής επαρχίας
«Oθέλλος» σε σκηνοθεσία Χ. Φραγκούλη: Όσο περισσότερο φωνάξει κανείς, κερδίζει;

Θέατρο «Oθέλλος» σε σκηνοθεσία Χ. Φραγκούλη: Όσο περισσότερο φωνάξει κανείς, κερδίζει;

Η ομάδα Kursk και ο Χάρης Φραγκούλης ανεβάζουν ένα από τα πιο δυνατά έργα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Θέατρο Τέχνης
12.4.2019
«Oθέλλος» σε σκηνοθεσία Χ. Φραγκούλη: Όσο περισσότερο φωνάξει κανείς, κερδίζει;
Ο Αλέκος Λούντζης έκανε τον Μακρυγιάννη ήρωα σύγχρονης όπερας

Θέατρο Ο Αλέκος Λούντζης έκανε τον Μακρυγιάννη ήρωα σύγχρονης όπερας

Ο συγγραφέας μιλάει για τις δυσκολίες της αναμέτρησης με τον Στρατηγό Μακρυγιάννη και με τα ντελιριακά, άγνωστα στο ευρύ κοινό, «Οράματα και θάματα» που παρουσιάζονται με τη μορφή όπερας στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
30.3.2019
Ο Αλέκος Λούντζης έκανε τον Μακρυγιάννη ήρωα σύγχρονης όπερας
«Ιβάνoφ» σε σκηνοθεσία Α. Μπρούσκου: Αδυναμία εμβάθυνσης με μερικά όμορφα σπαράγματα

Θέατρο «Ιβάνoφ» σε σκηνοθεσία Α. Μπρούσκου: Αδυναμία εμβάθυνσης με μερικά όμορφα σπαράγματα

Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Ιβάνoφ» του Άντον Τσέχoφ σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου που παρουσιάζεται στο θέατρο της Οδού Κυκλάδων
29.3.2019
«Ιβάνoφ» σε σκηνοθεσία Α. Μπρούσκου: Αδυναμία εμβάθυνσης με μερικά όμορφα σπαράγματα
«Βρικόλακες» του Ίψεν: Στον σκοτεινό οίκο της οικογένειας Άλβινγκ

Θέατρο «Βρικόλακες» του Ίψεν: Στον σκοτεινό οίκο της οικογένειας Άλβινγκ

Ο Δημήτρης Καραντζάς καταπιάνεται με ένα από τα πιο γνωστά έργα του Χένρικ Ίψεν, με Πιττακή, Καραζήση, Σαράντη και Κολλιοπούλου στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
7.3.2019
«Βρικόλακες» του Ίψεν: Στον σκοτεινό οίκο της οικογένειας Άλβινγκ
Κριστιάν Λούπα: Ο σκηνοθέτης που αγαπά το σκοτάδι

Θέατρο Κριστιάν Λούπα: Ο σκηνοθέτης που αγαπά το σκοτάδι

Αναδρομή στην πορεία του σπουδαίου Πολωνού θεατρικού σκηνοθέτη που έρχεται στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση με την πεντάωρη «Δίκη» του, στην οποία καταδεικνύει τα καφκικά φαινόμενα λογοκρισίας της χώρας του
6.3.2019
Κριστιάν Λούπα: Ο σκηνοθέτης που αγαπά το σκοτάδι
<
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή