Οι οδηγοί του νέου Opel Corsa-e μπορούν να ρυθμίζουν την θερμοκρασία στο εσωτερικό του οχήματος τους, πριν καν εισέλθουν σε αυτό, μέσω της νέας εφαρμογής «myOpel».


Χάρη στη λειτουργία «preconditioning» (ρύθμιση θερμοκρασίας), η επίπονη διαδικασία αφαίρεσης πάγου από το παρμπρίζ το χειμώνα γίνεται παρελθόν, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες οι επιβάτες θα μπορούν να βρίσκουν καταφύγιο μέσα σε μία ήδη δροσερή καμπίνα.

 

Με το νέο Opel Corsa-e η θερμοκρασία στο εσωτερικό του οχήματος του ρυθμίζεται πριν την είσοδο των επιβατών σε αυτό, μέσω της εφαρμογής «myOpel».

 

Με άλλα λόγια, η στατική λειτουργία θέρμανσης/ψύξης της καμπίνας του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Επομένως, σε συνδυασμό με την εφαρμογή «myOpel», το Corsa-e προσφέρει μία νέα διάσταση στην έννοια της άνεσης για οδηγό και επιβάτες, καθώς η εν λόγω λειτουργία ψύξης, δεν διατίθεται σε μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ούτε καν σε αυτά της πολυτελούς κατηγορίας.

 

Χάρη στη λειτουργία «preconditioning» η θερμοκρασία της καμπίνας του Opel Corsa-e ρυθμίζεται πριν την είσοδο σε αυτό.
Χάρη στη λειτουργία «preconditioning» η θερμοκρασία της καμπίνας του Opel Corsa-e ρυθμίζεται πριν την είσοδο σε αυτό.


Η διαδικασία λειτουργίας δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλή. Οι χρήστες επιλέγουν το αυτοκίνητό τους μέσω της εφαρμογής «myOpel» είτε ενεργοποιούν τη «Ρύθμιση Θερμοκρασίας» καμπίνας (Preconditioning) ενώ βρίσκονται στο cockpit. Εναλλακτικά, η λειτουργία preconditioning προγραμματίζεται μέσω της οθόνης αφής του αυτοκινήτου.


Έτσι, το εσωτερικό φτάνει στην επιθυμητή θερμοκρασία μέσα σε λίγα λεπτά, ενώ σε πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες απομακρύνεται ο πάγος και από τα παράθυρα. Σε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες πχ. -20 βαθμοί Κελσίου, το εσωτερικό του Corsa-e επιτυγχάνει μία ευχάριστη ατμόσφαιρα σε περίπου 45 λεπτά, εξασφαλίζοντας παράλληλα την απόδοση και αντοχή της μπαταρίας.


Εκτός από το αυξημένο επίπεδο άνεσης, ένα δροσερό ή γεμάτο θαλπωρή εσωτερικό, τα πλεονεκτήματα δεν σταματούν εκεί. Εάν η θέρμανση ή ο κλιματισμός ενεργοποιηθούν ενώ το Corsa-e είναι συνδεδεμένο σε έναν επιτοίχιο φορτιστή (wall-box), έναν ταχυφορτιστή, ή ακόμα και σε μία οικιακή πρίζα, η ενέργεια που καταναλώνεται προέρχεται από το εξωτερικό ηλεκτρικό δίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη αυτονομία των 337 χιλιομέτρων (κύκλος WLTP) είναι διαθέσιμη με το που ξεκινήσει το ταξίδι.

 

Η στατική λειτουργία θέρμανσης/ψύξης της καμπίνας του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό του Corsa-e.
Η στατική λειτουργία θέρμανσης/ψύξης της καμπίνας του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό του Corsa-e.