Για έκτη συνεχή χρονιά η Mercedes-Benz κατακτά την πρώτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων στη χώρα μας, καθώς και για τέταρτη σερί ανά την υφήλιο.


Πιο αναλυτικά, στην Ελλάδα ταξινομήθηκαν 6.122 οχήματα του Ομίλου της Daimler και συγκεκριμένα 5.290 επιβατικά οχήματα Mercedes-Benz και smart (4.524 οχήματα Mercedes-Benz και 766 smart), 429 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (κάτω των 3,5 τόνων), 191 επαγγελματικά οχήματα (άνω των 3,5 τόνων) και 212 λεωφορεία Μercedes-Benz και Setra.

 

Η Mercedes-Benz βρέθηκε για πολλοστή φορά στην κορυφή των πωλήσεων της premium κατηγορίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.


To μερίδιο αγοράς στα επιβατικά ανέρχεται στο 4,7%, με το 4,0% να ανήκει στα μοντέλα της Mercedes-Benz. Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα ανέρχεται στο 5,4%, στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5 τόνων στο 57,3% και στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα άνω των 8 τόνων στο 41,9%. Στα λεωφορεία δε, το μερίδιο αγοράς υπερβαίνει το 58% (58,2%).


Παράλληλα, η Mercedes-Benz συνεχίζει για 4η συνεχή χρονιά να ηγείται στην κατηγορία των premium κατασκευαστών όσον αφορά στις πωλήσεις και σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε μία χρονιά που σημαδεύτηκε από πολλές προκλήσεις, το «αστέρι» αύξησε τις πωλήσεις του παγκοσμίως σε 2.339.562 (+1,3%) το 2019, παρουσιάζοντας αποτελέσματα-ρεκόρ για ένατη συνεχόμενη χρονιά.


Συνολικά, 2.456.343 αυτοκίνητα Mercedes-Benz και smart πωλήθηκαν ανά τον κόσμο. Η Κίνα, μία εκ των τριών σημαντικών αγορών της μάρκας, συνέχισε την επιτυχημένη πορεία της παρουσιάζοντας αύξηση των πωλήσεων σε ποσοστό 6,2%, καταρρίπτοντας ένα ακόμη ρεκόρ.

 

Μοντέλα όπως η νέα A-Class ήταν αυτά που έδωσαν σημαντική ώθηση στις πωλήσεις της Mercedes-Benz μέσα στο 2019.
Μοντέλα όπως η νέα A-Class ήταν αυτά που έδωσαν σημαντική ώθηση στις πωλήσεις της Mercedes-Benz μέσα στο 2019.

 

Εκτός από τη χώρα μας, το 2019 η Mercedes-Benz διατήρησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις premium μάρκες σε πωλήσεις σε πολλές χώρες όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ισπανία, η Πολωνία, το Βέλγιο, η Ν. Κορέα, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, η Ταϊλάνδη, ο Καναδάς, η Ν. Αφρική κ.α.

 

Να σημειωθεί επίσης ότι σε παγκόσμιο επίπεδο τα μοντέλα της κατηγορίας των SUVs και των Compact Cars, ήταν αυτά που έδωσαν σημαντική ώθηση στις πωλήσεις για την χρονιά που μας πέρασε. Την ίδια στιγμή, με το πρόγραμμα «Ambition 2039» που ανακοινώθηκε πέρσι, η Mercedes-Benz Cars έχει μπει σε τροχιά επίτευξης του στόχου εκπομπής μηδενικών ρύπων CO2 εντός 20 ετών.


Για την Ευρώπη, υπολογίζεται ότι πάνω από το 40% των οχημάτων της Mercedes-Benz θα μπορούσε ήδη να παραδοθεί στους υποψήφιους αγοραστές ως xEVs (plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα) έως το 2025, ενώ έως το 2030 η γερμανική φίρμα σκοπεύει τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της (plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά) να αποτελούν τουλάχιστον το 50% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεών της.


Τέλος, η Mercedes-Benz αναμένει ότι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών της μοντέλων θα αποτελούν το 15-20% των συνολικών της πωλήσεων έως το 2025, καθώς έως τα τέλη του 2020, συνολικά 5 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα και περισσότερες από 20 εκδόσεις μοντέλων plug-in hybrid θα ενταχθούν στην παγκόσμια γκάμα οχημάτων της Mercedes-Benz.

 

Το 2019 η Mercedes-Benz διατήρησε την πρώτη θέση σε πωλήσεις ανάμεσα στις premium μάρκες σε πολλές χώρες.
Το 2019 η Mercedes-Benz διατήρησε την πρώτη θέση σε πωλήσεις ανάμεσα στις premium μάρκες σε πολλές χώρες.