Η Renault διευρύνει ακόμη περισσότερο την γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της, με την προσθήκη υβριδικών και plug-in hybrid εκδόσεων για τα νέα Clio και Captur.


Για την ιστορία εδώ και πάνω από 10 χρόνια η γαλλική φίρμα εξελίσσει συνεχώς την τεχνογνωσία της στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, γεγονός που μετουσιώνεται σε περισσότερο δυναμικούς και οικονομικούς υβριδικούς κινητήρες.

 

Η Renault πάνω από μία δεκαετία εξελίσσει την τεχνογνωσία της στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με τα Clio και Captur να αποκτούν πλέον και υβριδικές εκδόσεις.


Χάρη στη δουλειά που έχει λάβει χώρα στην ανάπτυξη πολυχρηστικών υβριδικών κινητήρων, και όχι μόνο στην απλή προσαρμογή των παραδοσιακών κινητήρων εσωτερικής καύσεως με ηλεκτρικές δυνατότητες, οι κινητήρες E-Tech εξασφαλίζουν:


- Αποκλειστικά ηλεκτρική εκκίνηση


- Απολαυστική ευκολία οδήγησης σε όλες τις συνθήκες


- Άριστη οικονομία χάρη στο «έξυπνο» multi-mode κιβώτιο ταχυτήτων, το αποτελεσματικό σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα και την μεγάλη ικανότητα επαναφόρτισης της μπαταρίας.

 

Το νέο Renault Captur E-Tech Plug-in μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τα 135 χλμ./ώρα.
Το νέο Renault Captur E-Tech Plug-in μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τα 135 χλμ./ώρα.


Έτσι λοιπόν το νέο Clio E-Tech αξιοποιεί αυτή την παρακαταθήκη προσφέροντας τη δυνατότητα για κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό 80% των αστικών μετακινήσεων, γεγονός που εξασφαλίζει μια οικονομία της τάξης του 40% σε σχέση με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό περιβάλλον κίνησης.


Αντίστοιχα, το νέο Captur E-Tech Plug-in μπορεί να κινηθεί με 100% ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα σε μεικτές συνθήκες κίνησης (WLTP) και μέχρι 65 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο (WLTP πόλης).


Το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιείται σε ευρεία κλίμακα από τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα της Renault, παρουσιάζεται σε δύο παραλλαγές: E-Tech για «full hybrid» (HEV – Hybrid Electric Drive ή υβριδικό) και E-Tech Plug-in για «full plug-in hybrid» (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Drive ή επαναφορτιζόμενο υβριδικό).

 

Το νέο Renault Clio E-Tech κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό που αγγίζει το 80% των αστικών μετακινήσεων.
Το νέο Renault Clio E-Tech κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό που αγγίζει το 80% των αστικών μετακινήσεων.


Η ενσωμάτωση της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε αυτά τα δύο μοντέλα ήταν εύκολη χάρη στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B η οποία εξελίχθηκε εξ αρχής για ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και από το γεγονός ότι τα συστήματα E-Tech είναι τόσο συμπαγή σε διαστάσεις, ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν χωρίς καμία τροποποίηση σε ένα μικρό μοντέλο, όπως είναι το νέο Clio.


Οι μηχανικοί της Renault υιοθέτησαν μία πρωτοποριακή λύση για τη γκάμα των υβριδικών, η οποία είναι τελειοποιημένη, πρωτότυπη και αποκλειστική (με πάνω από 150 πατέντες), ενώ βασίζεται στη σειριακή και παράλληλη υβριδική αρχιτεκτονική που διασφαλίζει τη δυνατότητα για πλήθος συνδυασμών και τις καλύτερες επιδόσεις σε ό,τι αφορά στις εκπομπές του CO2 σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.


Τέλος, να σημειωθεί ότι η γκάμα των υβριδικών μοντέλων της γαλλικής φίρμας, εκμεταλλεύεται επίσης και την τεράστια τεχνογνωσία που προέρχεται από την ομάδα της Renault F1. Τα υβριδικά μοντέλα παραγωγής μοιράζονται την τεχνολογία με την οποία εξελίσσονται τα αγωνιστικά οχήματα της F1 Racing.

 

Τα Renault Clio και Captur αποκτούν υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις με την ονομασία «E-Tech» με τεχνολογία από τη Formula 1.
Τα Renault Clio και Captur αποκτούν υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις με την ονομασία «E-Tech» με τεχνολογία από τη Formula 1.