ADVERTORIAL

Συμπαγές και γεμάτο προηγμένη τεχνολογία, το νέο Volvo XC40 αποτελεί το μικρότερο premium SUV της σουηδικής εταιρείας. Διαθέτει δυναμική και νεανική σχεδίαση, η οποία εξασφαλίζει ταυτόχρονα μοναδική λειτουργικότητα, ενώ με απόσταση 21 εκατοστών από το έδαφος, αποδεικνύει έμπρακτα ότι πρόκειται περί ενός πραγματικού SUV.


Την ίδια στιγμή, το XC40 αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Volvo που βασίστηκε στην πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture), ενώ ενσωματώνει πρωτοποριακές τεχνολογίες που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στα μοντέλα της σειράς 60 και 90, όπως η ενεργή υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης.


Σχεδιαστικά, κυριαρχεί το διαχρονικό σκανδιναβικό design, ενώ την παράσταση κλέβουν τα ξεχωριστά χρώματα με τη μεγάλη γκάμα συνδυασμών, όπως για παράδειγμα η δυνατότητα επιλογής διαφορετικού χρώματος για την οροφή, στοιχεία που δίνουν στους υποψήφιους αγοραστές του μοντέλου την ευκαιρία να εκφράσουν το προσωπικό τους ύφος.

 

 


Στο εσωτερικό και στον χώρο αποσκευών (με χωρητικότητα από 460 έως 1.336 λίτρα) προσφέρονται πολλές έξυπνες λύσεις αποθήκευσης, ενώ το Sensus, το σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας με τη μεγάλη κατακόρυφη οθόνη αφής 9 ιντσών, δίνει πρόσβαση σε μια σειρά λειτουργιών με διαισθητικό τρόπο, σε συνεργασία με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών.


Το Volvo XC40 διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, από τα οποία ξεχωρίζουν τα συστήματα αποφυγής εμπρόσθιων συγκρούσεων City Safety τελευταίας γενιάς, αποφυγής εκτροπής από το δρόμο Run-Off Road Mitigation και αποφυγής συγκρούσεων με οχήματα που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα, Oncoming Lane Mitigation, τα οποία σε κρίσιμες συνθήκες λειτουργούν ως «ηλεκτρονικός συνοδηγός», προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια στον οδηγό.


Στον προαιρετικό εξοπλισμό του Volvo XC40 διατίθεται, μεταξύ άλλων, το Adaptive Cruise Control με σύστημα υποβοήθησης οδήγησης Pilot Assist για πρώτη φορά στην κατηγορία, καθώς και το IntelliSafe Surround, το οποίο συνδυάζει σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων BLIS (Blind Spot Information System), Rear Collision Warning και Cross Traffic Alert, για πρώτη φορά με αυτόματο φρενάρισμα.

 

 


Επειδή όμως «ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο», η βασική έκδοση του μοντέλου εφοδιάζεται με τον κινητήρα βενζίνης Τ3 των 1.500 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει πλέον 163 ίππους, ενώ συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, είτε με το νέο αυτόματο κιβώτιο Geartronic των 8 σχέσεων, δημιουργώντας ένα ασυναγώνιστο πακέτο σε κάθε περίπτωση.


Σε ότι αφορά στις υπόλοιπες διαθέσιμες εκδόσεις, συναντάμε αυτή με τον 2λιτρο κινητήρα diesel D3 των 150 ίππων, ενώ στην κορυφή της γκάμας του XC40 τοποθετούνται οι εκδόσεις με τους κινητήρες diesel D4 και βενζίνης Τ5, απόδοσης 190 και 247 ίππων αντίστοιχα, οι οποίες είναι διαθέσιμες αποκλειστικά με τετρακίνηση (AWD) και το αυτόματο κιβώτιο Geartronic 8 σχέσεων στις εκδόσεις εξοπλισμού Momentum και R-Design.


Ωστόσο, την παράσταση κλέβει η υβριδική επαναφορτιζόμενη έκδοση του XC40, η οποία εφοδιάζεται με 1.500άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 180 ίππων (για την περίσταση), ενώ, σε συνδυασμό με τους 82 ίππους του ηλεκτροκινητήρα, η συνολική ισχύς αγγίζει τους 262 ίππους. Το συγκεκριμένο υβριδικό σύνολο συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 205 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να σημειώνεται σε 7,3 δευτερόλεπτα.

 

 


Το Volvo XC40, στην υβριδική εκδοχή του (PHEV), επιτυγχάνει να συνδυάσει την ξεχωριστή εμφάνιση και την πολυτέλεια με τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός SUV, το οποίο την ίδια στιγμή είναι φιλικό προς το περιβάλλον, καθώς και ευχάριστο και ασφαλές σε κάθε περίπτωση στον δρόμο. Ένα πλήρες πακέτο από τη Volvo, η οποία δείχνει το μέλλον της αυτοκίνησης.

 

Κλείστε ένα test drive εδώ.