Η διαχρονικότητα και δημοφιλία του Volkswagen Golf δεν χωρούν την παραμικρή αμφισβήτηση, όπως επιβεβαιώνουν και οι 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο εδώ και 45 χρόνια. Σε όλη αυτή την πορεία μέσα στο χρόνο, το Golf διατήρησε τον αρχικό σχεδιαστικό του χαρακτήρα, με τις απαραίτητες διαφοροποιήσεις να λαμβάνουν χώρα ανάλογα με τις επιταγές της εκάστοτε εποχής.


Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση της 8ης γενιάς του δημοφιλούς μοντέλου, στην οποία οι πιο έντονες αναβαθμίσεις εντοπίζονται στο εσωτερικό του, καθώς και στις νέες τεχνολογίες που ενσωματώνει, όπως για παράδειγμα το Travel Assist, το οποίο κάνει πραγματικότητα την υποβοηθούμενη οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους ακόμη και με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα.

 

Η 8η γενιά του Volkswagen Golf θα είναι διαθέσιμη αρχικά στην αγορά της Γερμανίας από τον Δεκέμβριο του 2019.


Για την ιστορία, το νέο Volkswagen Golf βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB και διαθέτει ιδιαίτερα συμπαγείς διαστάσεις (μήκος: 4.284 χλστ., πλάτος: 1.789 χλστ., ύψος: 1.456 χλστ.), ενώ αποτελεί το πρώτο μοντέλο της γερμανικής φίρμας που εξοπλίζεται με το σύστημα επικοινωνίας Car2X, το οποίο προειδοποιεί για επερχόμενες επικίνδυνες καταστάσεις.


Στα ενδότερα του νέου Golf εδράζεται ένας νέος, πλήρως ψηφιακός κόσμος, χάρη στο Innovision Cockpit, με οθόνες υψηλής ευκρίνειας να κυριαρχούν κατά μήκος του ταμπλό. Το προαιρετικό head-up display βελτιώνει θεαματικά την διαθέσιμη πληροφόρηση του οδηγού, ενώ οι φυσικές φωνητικές εντολές κάνουν την διαμονή πιο ευχάριστη και εύκολη.

 

 

Στο εσωτερικό του νέου Golf κυριαρχεί το Innovision Cockpit, με οθόνες υψηλής ευκρίνειας κατά μήκος του ταμπλό.
Στο εσωτερικό του νέου Golf κυριαρχεί το Innovision Cockpit, με οθόνες υψηλής ευκρίνειας κατά μήκος του ταμπλό.


Σε ότι αφορά στη γκάμα κινητήρων του νέου Golf συναντάμε εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Για πρώτη φορά στο νέο Golf θα είναι διαθέσιμες οκτώ εκδόσεις κινητήρων, εκ των οποίων οι πέντε υβριδικοί. Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι πετρελαίου αποδίδουν 115 και 150 ίππους.


Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V πραγματοποιεί ντεμπούτο στη Volkswagen, στην σειρά eTSI, με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων. Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, eHybrid με 204 ίππους και GTE με 245 ίππους. Και τα δύο Golf εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh για μεγάλες αποστάσεις αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων.


Τέλος, το νέο Golf θα είναι διαθέσιμο σε πληθώρα επιπέδων εξοπλισμού, καθώς και σε εκδόσεις GTI, GTI TCR, GTD, GTE και Golf R, ενώ το επίσημο λανσάρισμα του τοποθετείται χρονικά τον Δεκέμβριο του 2019, αρχικά από την αγορά της Γερμανίας.

 

 

 

 

Η 8η γενιά του VW Golf είναι πλέον γεγονός και έρχεται να συνεχίσει την εντυπωσιακή πορεία των προκατόχων της.
Η 8η γενιά του VW Golf είναι πλέον γεγονός και έρχεται να συνεχίσει την εντυπωσιακή πορεία των προκατόχων της.