Το κείμενο συνιστά την οπτική ενός μικρού παιδιού, μια οπτική που εκ των πραγμάτων δίνει βαρύτητα στις διευκολύνσεις που παρέχει η τεχνολογία κι ως εκ τούτου αυτονόητα τείνει προς το θετικό. Η ανάδειξη των αρνητικών συνιστά ευθύνη ως επί το πλείστον του ίδιου του δάσκαλου που καλείται μέσα από τη συζήτηση να φωτίσει πτυχές και δυσχέρειες που προκύπτουν μέσα από τη διαβίωση σε έναν τέτοιο, πιθανότατα αναπόφευκτο μελλοντικό κόσμο.Αρκετά με την αντανακλαστική δαιμονοποίηση και την αντι-νεοταξική ασυναρτησία. Η ερωτώσα ανίδεη βουλευτής τσιμπάει ένα κομμάτι, αγνοεί συνειδητά, καθότι δε βολεύει το σκεπτικό της, οτιδήποτε άλλο και επινοεί άλλη μια συνωμοσιολογική μπούρδα για να επιδείξει τάχα μου έργο κι ευαισθησία. Καταστράφηκαν τα νεανούδια μας από την παρουσία ενός κειμένου που καλεί σε συζήτηση εντός της τάξης αναφορικά με το περιεχόμενό του κι ευτυχώς που υπήρξε η Ξουλίδου κι οι Ανεξάρτητοι Έλληνες να ενημερώσουν το κοινό για την ανίερη προπαγάνδα. Μετά τα φωνήεντα και τους υδατάνθρακες, άλλη μια μεγάλη επιτυχία των εθνοσωτήρων.
Σχολιάζει ο/η