Πώς ξεκίνησε το "κύμα" στις κερκίδες;

Πώς ξεκίνησε το "κύμα" στις κερκίδες; Facebook Twitter
0

Τι είναι το κύμα; Mια κίνηση που έγραψε ιστορία!

 

Αν το google-αρες, θα διάβαζες: «Το «κύμα» (γνωστό ως  Μεξικάνικο κύμα ή «ola») είναι ένα παράδειγμα ρυθμικής, συνδυασμένης κίνησης που επιτυγχάνεται όταν διαδοχικές ομάδες θεατών σηκώνονται, επευφημούν και ταυτόχρονα σηκώνουν τα χέρια τους ο ένας μετά τον άλλο στην κερκίδα ενός γηπέδου.» Ο κάθε θεατής παραμένει στην ίδια θέση, αλλά το κύμα «ταξιδεύει» κάνοντας το γύρο του σταδίου.

 

Πότε και πώς ακριβώς ξεκίνησε το «κύμα»;

Σχετικά με αυτό υπάρχουν πολλές και διαφορετικές απόψεις. Ωστόσο σύμφωνα με τις περισσότερες εκδοχές, η εμφάνισή του τοποθετείται στη Νότιο Αμερική, κατά τη διάρκεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος ποδοσφαίρου στο Mexico το 1986, όπου για πρώτη φορά οι θεατές επευφημούσαν, συστηματικά και οργανωμένα, τις ομάδες τους με αυτόν τον τρόπο. Άλλοι υποστηρίζουν  πως προϋπήρχε στα αμερικάνικά κολέγια από το 1986, όπως αναφέρουν και οι New York Times, ή και ακόμα νωρίτερα!

 

Πάντως όποιες κι αν είναι οι ρίζες του, ένα είναι σίγουρο:

Το «κύμα»  μεταδίδει τον παλμό και την ενέργεια των φιλάθλων προς την ομάδα τους!

…Όπως το κύμα δροσιάς της Trident αναζωογονεί τις αισθήσεις σου!

Σε πλημμυρίζει, σε ξεσηκώνει και σε παρασύρει να ζήσεις τη στιγμή!

 

Μπες κι εσύ στο κύμα γιατί… τα καλύτερα ξεκινούν με μια Trident!

 

 

 

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM