Το Wolt+ καλωσορίζει τον χειμώνα με μοναδικές προσφορές για τους συνδρομητές του

Το Wolt+ καλωσορίζει τον χειμώνα με μοναδικές προσφορές για τους συνδρομητές του Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Wolt παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια "Wolt+ weeks", προσκαλώντας τους καταναλωτές να γνωρίσουν τα οφέλη και τα προνόμια της συνδρομητικής της υπηρεσίας Wolt+.

Έτσι, από τις 20 Ιανουαρίου έως τις 9 Φεβρουαρίου, οι συνδρομητές του Wolt+ θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν μοναδικές εκπτώσεις έως και 50% σε συνεργαζόμενα καταστήματα εστίασης και λιανικής, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.

Συγκεκριμένα, στην καμπάνια συμμετέχουν μεταξύ άλλων και δημοφιλείς αλυσίδες, όπως τα Starbucks και τα McDonald’s, ενώ το Wolt Market και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ “Μασούτης” προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις, καλύπτοντας τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών με ποιοτικά προϊόντα και πλούσια ποικιλία.

Μέσα από αποκλειστικές προσφορές, η πλατφόρμα έρχεται να αναβαθμίσει την καθημερινότητα των χρηστών μέσα από τη συνδρομητική υπηρεσία Wolt+, καθιστώντας τις αγορές τους πιο εύκολες, οικονομικές και γρήγορες. Με κόστος μόλις 3,99€ το μήνα, ή με το προνομιακό 35,88€ για ετήσια συνδρομή, η υπηρεσία προσφέρει μία σειρά από πλεονεκτήματα, μεταξύ των οποίων είναι τα εξής:

  • Μηδενικά έξοδα διανομής για παραγγελίες από καταστήματα σε ακτίνα έως 4 χιλιόμετρα
  • 10% έκπτωση σε όλες τις παραγγελίες παραλαβής
  • Αποκλειστική πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και εκπτώσεις
  • Δωρεάν δοκιμή 30 ημερών

Η Βασιλεία Καραντζά, Regional Head of Strategy & Planning της Wolt δήλωσε σχετικά: «Με τη νέα μας καμπάνια “Wolt+ weeks” που θα είναι προσβάσιμη για τους συνδρομητές του Wolt+, επιδιώκουμε να κάνουμε την καθημερινότητα των χρηστών μας πιο απλή και οικονομική. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές και μοναδικές προσφορές, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους χρήστες μας. Η δέσμευσή μας παραμένει σταθερή: να βρίσκουμε τρόπους να φέρνουμε την τεχνολογία και την εξυπηρέτηση πιο κοντά στον καταναλωτή, κάνοντας τις αγορές του πιο εύκολες από ποτέ».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM