Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία πρώτες σε επιτυχημένες δραστηριότητες Franchise

Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία πρώτες σε επιτυχημένες δραστηριότητες Franchise Facebook Twitter
0

Οι Έλληνες βγαίνουν πρώτοι σε καινοτόμες ιδέες που ρίχνονται στην αγορά και η Θεσσαλονίκη έχει τα πρωτεία.


Οι τρεις πιο ανερχόμενες επιχειρήσεις της Ελλάδας το 2015 προέρχονται από τον κλάδο της καφεστίασης και τον κλάδο της ομορφιάς.


Στην περίπτωση της καφεστίασης τα Mikel και τα Todaylicious κρατάνε τα σκήπτρα της αγοράς αλλά και στην περίπτωση του κλάδου της ομορφιάς τα κομμωτήρια Sede Styling που προσφέρουν one stop shop υπηρεσίες κατάφεραν να παραγκωνίσουν αποτυχημένες προσπάθειες μίμησης τους με οργανωμένα ανοίγματα, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ομορφιάς αλλά και ακαδημία εκπαίδευσης.

Το Sede Styling προσφέρει one-stop-shop υπηρεσίες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας. Το πλήρες χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών και προϊόντων κομμωτικής, περιποίησης άκρων αλλά και περιποίησης προσώπου προσφέρει στον franchisee πολλαπλά profit centers.

Η συζήτηση περί καφεστίασης έχει διευρυνθεί πολύ, αλλά είναι η πρώτη φορά που μια εταιρία στον χώρο της κομμωτικής και γενικότερα της ομορφιάς καταφέρνει να τραβήξει τα βλέμματα με την οργάνωση και την πορεία της.

Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία πρώτες σε επιτυχημένες δραστηριότητες Franchise Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία πρώτες σε επιτυχημένες δραστηριότητες Franchise Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία πρώτες σε επιτυχημένες δραστηριότητες Franchise Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία πρώτες σε επιτυχημένες δραστηριότητες Franchise Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία πρώτες σε επιτυχημένες δραστηριότητες Franchise Facebook Twitter

Το Sede Styling προσφέρει one-stop-shop υπηρεσίες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας. Το πλήρες χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών και προϊόντων κομμωτικής, περιποίησης άκρων αλλά και περιποίησης προσώπου προσφέρει στον franchisee πολλαπλά profit centers. Παράλληλα, το έμπειρο προσωπικό, το αποτελεσματικό μοντέλο γρήγορης εξυπηρέτησης -εξατομικεύοντας πάντα τις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη- καθώς και οι ανταγωνιστικές τιμές διασφαλίζουν υψηλή επισκεψιμότητα, υψηλό βαθμό αφοσίωσης και πολλαπλές επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Η επιτυχία του concept αποτυπώνεται στην γρήγορη ανάπτυξη του δικτύου, καθώς το Sede Styling ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2013 , μετρά ήδη 3 καταστήματα και ετοιμάζεται να ανοίξει στην Αθήνα και άλλες πόλεις!

Οι συνεργάτες του  απολαμβάνουν υψηλή τεχνογνωσία, ολοκληρωμένη εκπαίδευση καθώς και επίτευξη ανταγωνιστικών τιμών, αξιοποιώντας τη μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη του franchisor

Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία πρώτες σε επιτυχημένες δραστηριότητες Franchise Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία πρώτες σε επιτυχημένες δραστηριότητες Franchise Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία πρώτες σε επιτυχημένες δραστηριότητες Franchise Facebook Twitter

Οι συνεργάτες του Sede Styling απολαμβάνουν υψηλή τεχνογνωσία, ολοκληρωμένη εκπαίδευση καθώς και επίτευξη ανταγωνιστικών τιμών, αξιοποιώντας τη μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη του franchisor! Ένα συγκροτημένο concept που διασφαλίζει διάρκεια, υψηλή ζήτηση και κερδοφορία, μέσα από τη δραστηριοποίηση στον ιδιαίτερα δυναμικό κλάδο της προσωπικής φροντίδας.


Επιπλέον δημιουργήθηκε το Sede Styling Academy για την εκπαίδευση του προσωπικού που επιλέγεται να ενταχθεί στην ομάδα αλλά και την μετεκπαίδευση του ήδη υπάρχον προσωπικού σε καινοτόμες τεχνικές.

Info

web: www.sede.gr

τηλ: 2310 574040 | 2310 900303 | 2310 450 7777.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM