Τα παιδιά μπορούν να κάνουν το περιβάλλον όμορφο σαν ζωγραφιά!

Τα παιδιά μπορούν να κάνουν το περιβάλλον όμορφο σαν ζωγραφιά! Facebook Twitter
0


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η WIND διάλεξε ένα διαφορετικό, πιο βιωματικό, τρόπο για να ευαισθητοποιήσει περισσότερα από 700 παιδιά εργαζομένων στην εταιρεία σε όλη την Ελλάδα, οργανώνοντας έναν πρωτότυπο διαγωνισμό σε συνεργασία με την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών.

Μικρά και μεγαλύτερα παιδιά, από 3-16 ετών καλούνται να σκεφτούν, να ονειρευτούν και να σχεδιάσουν το δικό τους ιδανικό περιβάλλον συμμετέχοντας σε έναν πρωτότυπο αλλά και βιωματικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, όπου κάθε ζωγραφιά είναι τόσο ξεχωριστή όσο και κάθε παιδί. Η WIND προσφέρει τα υλικά και τα παιδιά βάζουν το ταλέντο τους, αλλά πάνω από όλα τη φαντασία τους.

«Η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος  είναι προϋπόθεση για να απολαμβάνουμε τη ζωή μας σήμερα αλλά και στο μέλλον, δημιουργώντας τις συνθήκες που θα προσφέρουν ποιότητα ζωής και στις επόμενες γενιές. Στη WIND, λειτουργώντας με αγάπη και ευθύνη προς το περιβάλλον, αναζητούμε ολοένα περισσότερους και νέους τρόπους για να εκφράσουμε εμπράκτως τη δέσμευσή μας για ένα καλύτερο φυσικό περιβάλλον.  Με αφορμή την 5η Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, δίνουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στα παιδιά μας. Γιατί πιστεύουμε ότι τα παιδιά μπορούν να κάνουν το περιβάλλον όμορφο σαν ζωγραφιά! Η προστασία του περιβάλλοντος είναι ευθύνη όλων μας σήμερα, για να παραδώσουμε στα παιδιά μας ένα καλύτερο κόσμο αύριο!», δήλωσε η κα Ιωάννα Τσίτουρα, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της WIND Ελλάς.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM