Τα Lidl προσκαλούν τους καταναλωτές σε ένα διασκεδαστικό πάρτι με τα Stikeez Happy Home

Τα Lidl προσκαλούν τους καταναλωτές στο πιο διασκεδαστικό πάρτι με τα Stikeez Happy Home Facebook Twitter
0

Οι συλλεκτικές φιγούρες, που ξετρελαίνουν μικρούς και μεγάλους, επιστρέφουν στα καταστήματα Lidl με τη νέα συλλογή “Stikeez Happy Home”.

Από τις 05.09.2022 έως και τις 13.10.2022 και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, με κάθε 30€ αγορών, οι πελάτες των καταστημάτων Lidl μπορούν να αποκτήσουν εντελώς δωρεάν από το ταμείο μία συλλεκτική φιγούρα Stikeez Happy Home.

Τα «Stikeez Happy Home», είναι μια συλλογή από 24 διαφορετικές φιγούρες, εμπνευσμένες από αντικείμενα του σπιτιού, και έχουν αγαπηθεί από μικρούς και μεγάλους. Λέγονται Stikeez γιατί κολλάνε σε όλες τις λείες επιφάνειες και, όταν παίζει κανείς μαζί τους, κάνουν έναν αστείο χαρακτηριστικό ήχο «ποπ».

Και επειδή η κάθε συλλογή χρειάζεται και το κατάλληλο άλμπουμ, στα καταστήματα Lidl οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν το συλλεκτικό άλμπουμ στην τιμή των 2,99€ για να αποθηκεύουν τα Stikeez τους.

Συλλέξτε τώρα Stikeez και κολλήστε τα παντού.

Μάθετε περισσότερα στο https://www.lidl-hellas.gr/stikeez

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM