Swatch Χ Simpsons: Ένα διασκεδαστικό special ρολόι για την ημέρα της αποφοίτησης

Η Swatch και οι Simpsons παρουσιάζουν ένα δώρο αποφοίτησης που θα συγκινήσει απόλυτα τον δικό σας απόφοιτο Facebook Twitter
0

Η Swatch γνωρίζει τον ιδανικό τρόπο να γιορτάσετε το ιδιαίτερα σημαντικό ορόσημο της αποφοίτησης και κυκλοφορεί το πιο πρόσφατο ρολόι της συλλογής The Simpsons, το CLASS ACT, με τη Lisa Simpson σε πρωταγωνιστικό ρόλο στο καντράν να φοράει το καπέλο και την τήβεννο της αποφοίτησης, κρατώντας τη στοίβα των βιβλίων της.

Το μοβ των αποφοίτων είναι το επιλεγμένο χρώμα του φόντου για αυτό το σχέδιο GENT διαμέτρου 34 mm. Η Lisa στέκεται στα δεξιά του καντράν, ενώ οι αριθμοί στα αριστερά καλούν τον χρήστη να κάνει τον υπολογισμό για να δει τι ώρα είναι.

Η Swatch και οι Simpsons παρουσιάζουν ένα δώρο αποφοίτησης που θα συγκινήσει απόλυτα τον δικό σας απόφοιτο Facebook Twitter

Το ρολόι CLASS ACT διατίθεται επίσης με λειτουργία SwatchPAY σε επιλεγμένες χώρες για να κάνετε ασφαλείς πληρωμές με ένα απλό γύρισμα του καρπού.

Τα CLASS ACT και CLASS ACT PAY θα διατίθενται στα καταστήματα Swatch σε όλο τον κόσμο και στο swatch.com από τις 2 Μαρτίου, αλλά έχετε τα μάτια σας ανοικτά, καθώς η Swatch θα συνεχίσει να γιορτάζει τους Simpsons σε μια συλλογή που έχει πάντα να παρουσιάσει κάτι ακόμη πιο ιδιαίτερο.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM