«Σπίτι μου ΙΙ»: Η Πειραιώς εξασφαλίζει σημαντικά προνόμια στους συμμετέχοντες

Σημαντικά προνόμια από την Πειραιώς στο «Σπίτι μου ΙΙ» Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σειρά από προνόμια παρέχει η Πειραιώς στους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα «Σπίτι μου ΙΙ» που θα επιλέξουν την Τράπεζα για τη χρηματοδότησή τους, με πιο σημαντικό τα μηδενικά έξοδα για το νομικό και τεχνικό έλεγχο του ακινήτου.

Σημαντικά προνόμια από την Πειραιώς στο «Σπίτι μου ΙΙ» Facebook Twitter

Η Πειραιώς είναι επίσης η μόνη Τράπεζα που δέχεται αιτήσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα online, χωρίς την ανάγκη επίσκεψης στο κατάστημα, για τους ενδιαφερόμενους που έχουν ενεργούς κωδικούς Piraeus e -banking.

Επίσης, παρέχεται:

• Το ποσό του δανείου σε yellows

• Επιβράβευση με yellows κάθε μήνα για τη συνεπή αποπληρωμή της δόσης

• Δυνατότητα επιπλέον χρηματοδότησης για τα πρώτα έξοδα εγκατάστασης ή την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας.

Σημαντικά προνόμια από την Πειραιώς στο «Σπίτι μου ΙΙ» Facebook Twitter

Για το «Σπίτι μου II» που περιλαμβάνει χρηματοδότηση με προνομιακούς όρους για την απόκτηση πρώτης κατοικίας, η Πειραιώς δίνει επιτόκιο Euribor 1 μηνός πλέον σταθερού περιθωρίου 1,60%. Το επιτόκιο αφορά το 50% των κεφαλαίων του δανείου καθώς το υπόλοιπο μισό είναι άτοκο λόγω της συγχρηματοδότησης με το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Κατά συνέπεια το συνολικό ποσό του δανείου θα επιβαρυνθεί με το μισό του παραπάνω επιτοκίου.

Οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους online μέσω του Piraeus e-banking ή να εξυπηρετηθούν από οποιαδήποτε κατάστημα. 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM