Σεμινάριο Social Media Marketing Τουριστικού Κλάδου

Σεμινάριο Social Media Marketing Τουριστικού Κλάδου Facebook Twitter
0

Το σεμινάριο διεξάγεται εναλλάξ σε αίθουσα παρουσίασης για το θεωρητικό μέρος και σε αίθουσα υπολογιστών, ώστε οι συμμετέχοντες, με την βοήθεια του εισηγητή, να βάζουν σε εφαρμογή την θεωρία για την επιχείρησή τους.

Οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του σεμιναρίου:

• Θα έχουν δημιουργήσει πλήρεις παρουσίες στα SocialMedia (προφίλ, σελίδες, ομάδες, κανάλια)

• Θα γνωρίζουν πώς να διαχειριστούν διαφημιστικές εκστρατείες στα socialmedia

• Θα έχουν ένα Social Media Marketing πλάνο για να το εφαρμόσουν άμεσα με ενέργειες ανά ημέρα, εβδομάδα και μήνα

Παροχές

1. Πιστοποιητικό παρακολούθησης

2. Σημειώσεις της ύλης που θα παρουσιαστεί

3. Δώρο το βιβλίο του εισηγητή "Social Media Marketing"

4. 1 ώρα δωρεάν OnLine υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου.

Μαθήματα

•Facebook και Google +

•LinkedIn

• YouTube

• Twitter

• Pinterest

• Blogs

• Foursquare

• Wikipedia - Wikitravel

• Iστοσελίδα και e-shop με τα Social Media

• Ανάπτυξη παραδειγμάτων – Εργαλεία

 

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους έτσι ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία, να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media.

Ημερομηνίες και τόπος διεξαγωγής

Το εργαστήριο θα ολοκληρωθεί σε 4 Σαββατοκύριακα 18 & 19,25 & 26 Ιανουαρίου, και 1 & 2, 8 & 9, Φεβρουαρίου 2014, 10πμ – 3μμ.

Συνολικές ώρες: 40

Τόπος διεξαγωγής: City Unity Glyfada Campus, Palmyra Beach Hotel, Ποσειδώνος 70, Γλυφάδα

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 8983022

www.cityunity.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM