PUMA X Evangelia Platanioti: Τρία λεπτά, μια ολόκληρη ζωή

PUMA X Evangelia Platanioti: Τρία λεπτά, μια ολόκληρη ζωή Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πόσο διαφορετική αξία μπορεί να έχουν τρία λεπτά για τον καθένα μας; Ο χρόνος και η σημασία του για μια αθλήτρια επιδόσεων είναι το θέμα της νέας ταινίας της PUMA με πρωταγωνίστρια την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Καλλιτεχνικής Κολύμβησης Ευαγγελία Πλατανιώτη, την οποία δημιούργησε και επιμελήθηκε η VALUECOM.

Η βασική δράση εξελίσσεται στην πισίνα και το γυμναστήριο -δύο σημεία εξαιρετικά οικεία για την ίδια- πλαισιωμένη από στιγμιότυπα αγώνων της. Μέσα από την ταινία, αποκτούμε ένα inside look στο πώς για την Ευαγγελία ο Χρόνος λειτουργεί σε δύο κλίμακες. Από τη μία, τα χρόνια της σκληρής προπόνησης, της εντατικής προετοιμασίας, των επαναλήψεων και αλλαγών σε κάθε χορογραφία. Από την άλλη, τα τρία λεπτά αψεγάδιαστου συντονισμού και εκπληκτικού θεάματος κάθε εμφάνισής της, που κρίνουν τα πάντα.

Εικόνες εντός και εκτός νερού, με μια χορογραφία ατίθαση και παράλληλα πειθαρχημένη, συνοδεύονται από τη δυναμική αφήγηση της Ευαγγελίας, με ηχητικό background την αυστηρότητα ενός μετρονόμου και την ένταση της μουσικής. H Ευαγγελία αναλύει το πώς, παραμένοντας προσηλωμένη στον στόχο της, μπορεί και συμπυκνώνει όλες τις θυσίες, τον κόπο και την επιμονή χρόνων μέσα σε 180 δευτερόλεπτα τελειότητας. Όσο δηλαδή κρατάει και το τραγούδι που συνοδεύει κάθε αγωνιστική της εμφάνιση.

Γιατί ο χρόνος που χρειάζεται για να φτάσεις στην κορυφή είναι ταυτόχρονα πολύ σύντομος και πολύ μακρύς. Εξαρτάται από ποια πλευρά του νερού βρίσκεσαι…

Η PUMA, σε Ελλάδα και σε Κύπρο, ανήκει στο brand portfolio του Ομίλου Φάις.

#FOREVERFASTER #PUMAGreece

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM