Το Πλαίσιο «γιορτάζει» 10 χρόνια τηλεοράσεων Turbo-X TVs

Turbo-X TVs: οι τηλεοράσεις της Πλαίσιο συμπληρώνουν 10 χρόνια από τη δημιουργία τους Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το 1987, η Πλαίσιο δημιουργεί το πρώτο ελληνικό brand τεχνολογίας, το Turbo-X, το οποίο αρχικά έγινε συνώνυμο των PC στην Ελλάδα. Βασικό συστατικό της επιτυχίας του, ήταν εξαρχής, ο συνδυασμός υψηλής τεχνολογίας και προσιτής τιμής, αποτελώντας μια από τις πλέον διαχρονικές πρωτοβουλίες μιας ελληνικής επιχείρησης στο κόσμο της τεχνολογίας.

Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, το 2014, η Πλαίσιο εισήγαγε στην ελληνική αγορά τις τηλεοράσεις Turbo-X, οι οποίες, στα 10 χρόνια παρουσίας τους στην αγορά, έχουν καταγράψει πωλήσεις που ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο τεμάχια, καταλαμβάνοντας σήμερα το 3ο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Στα 10 αυτά χρόνια, οι τηλεοράσεις Turbo-X έχουν εξελιχθεί τόσο, ώστε ο θεατής να απολαμβάνει αυτά που θέλει με την εικόνα και τον ήχο που επιθυμεί. Σήμερα, οι τηλεοράσεις, πέρα από ανανεωμένο design, διαθέτουν ενσωματωμένη τεχνολογία οθόνης OLED και QLED, ανάλυση έως και 4K, ήχο Dolby Atmos® και DTS, λειτουργικά συστήματα Google, Android και VIDAA, ενώ διαθέτουν όλα τα διαφορετικά μεγέθη, έως και 70 ίντσες.

Το ταξίδι για τον θεατή ξεκινά με τη σωστή επιλογή του μοντέλου που καλύπτει τις ανάγκες του, την εξυπηρέτηση του από τους Plaisio experts, και εκτείνεται μέχρι τις υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία, οι οποίες περιλαμβάνουν από εγκατάσταση home cinema, image calibration, αλλά και απεγκατάσταση τηλεόρασης από τον τοίχο και εγκατάσταση της νέας.

Περισσότερα από 25 διαφορετικά μοντέλα τηλεοράσεων Turbo-X, είναι σήμερα αποκλειστικά διαθέσιμα τόσο στο e-shop, όσο και στα φυσικά καταστήματα Πλαίσιο, όπου οι εξειδικευμένοι συνεργάτες είναι διαθέσιμοι και έτοιμοι να μοιραστούν τη γνώση τους στις τελευταίες τεχνολογίες της τηλεόρασης με όλους τους καταναλωτές.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM