Το Πλαίσιο «γιορτάζει» 10 χρόνια τηλεοράσεων Turbo-X TVs

Turbo-X TVs: οι τηλεοράσεις της Πλαίσιο συμπληρώνουν 10 χρόνια από τη δημιουργία τους Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το 1987, η Πλαίσιο δημιουργεί το πρώτο ελληνικό brand τεχνολογίας, το Turbo-X, το οποίο αρχικά έγινε συνώνυμο των PC στην Ελλάδα. Βασικό συστατικό της επιτυχίας του, ήταν εξαρχής, ο συνδυασμός υψηλής τεχνολογίας και προσιτής τιμής, αποτελώντας μια από τις πλέον διαχρονικές πρωτοβουλίες μιας ελληνικής επιχείρησης στο κόσμο της τεχνολογίας.

Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, το 2014, η Πλαίσιο εισήγαγε στην ελληνική αγορά τις τηλεοράσεις Turbo-X, οι οποίες, στα 10 χρόνια παρουσίας τους στην αγορά, έχουν καταγράψει πωλήσεις που ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο τεμάχια, καταλαμβάνοντας σήμερα το 3ο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Στα 10 αυτά χρόνια, οι τηλεοράσεις Turbo-X έχουν εξελιχθεί τόσο, ώστε ο θεατής να απολαμβάνει αυτά που θέλει με την εικόνα και τον ήχο που επιθυμεί. Σήμερα, οι τηλεοράσεις, πέρα από ανανεωμένο design, διαθέτουν ενσωματωμένη τεχνολογία οθόνης OLED και QLED, ανάλυση έως και 4K, ήχο Dolby Atmos® και DTS, λειτουργικά συστήματα Google, Android και VIDAA, ενώ διαθέτουν όλα τα διαφορετικά μεγέθη, έως και 70 ίντσες.

Το ταξίδι για τον θεατή ξεκινά με τη σωστή επιλογή του μοντέλου που καλύπτει τις ανάγκες του, την εξυπηρέτηση του από τους Plaisio experts, και εκτείνεται μέχρι τις υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία, οι οποίες περιλαμβάνουν από εγκατάσταση home cinema, image calibration, αλλά και απεγκατάσταση τηλεόρασης από τον τοίχο και εγκατάσταση της νέας.

Περισσότερα από 25 διαφορετικά μοντέλα τηλεοράσεων Turbo-X, είναι σήμερα αποκλειστικά διαθέσιμα τόσο στο e-shop, όσο και στα φυσικά καταστήματα Πλαίσιο, όπου οι εξειδικευμένοι συνεργάτες είναι διαθέσιμοι και έτοιμοι να μοιραστούν τη γνώση τους στις τελευταίες τεχνολογίες της τηλεόρασης με όλους τους καταναλωτές.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM