Παράταση παραχώρησης Ιατρικού Περιστερίου στο Υπουργείο Υγείας και για το μήνα Απρίλιο για νοσηλεία ασθενών Covid-19

Παράταση παραχώρησης Ιατρικού Περιστερίου στο Υπουργείο Υγείας και για το μήνα Απρίλιο για νοσηλεία ασθενών Covid-19 - Στις 200 κλίνες η συνολική βοήθεια του Ομίλου στην Αττική. Facebook Twitter
0

Με δεδομένη τη συνεχιζόμενη πίεση του συστήματος υγείας στην Αττική, εξαιτίας της πανδημίας, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, πάντοτε αρωγός στα καλέσματα της κοινωνίας και της πολιτείας, αποφάσισε την παράταση της διάθεσης του Ιατρικού Περιστερίου μέχρι την 30/4/2021 για τη νοσηλεία ασθενών Covid-19.

Το Ιατρικό Περιστερίου αποτελεί σήμερα την πιο άρτια και σύγχρονη ιδιωτική υποδομή που έχει παραχωρηθεί από τον ιδιωτικό τομέα στο Υπουργείο Υγείας στη μάχη κατά της πανδημίας, αφού παραχωρείται με το σύνολο των υποδομών της, τον εξοπλισμό της (μονάδα εντατικής θεραπείας, αξονικό τομογράφο κ.λπ.) και το σύνολο του προσωπικού της, διοικητικού, ιατρικού και νοσηλευτικού.

Κατά την περίοδο των τριών εβδομάδων του Μαρτίου, που παραχωρήθηκε στο Υπουργείο Υγείας, νοσήλευσε 126 ασθενείς Covid-19 (Κλίνες Νοσηλείας και Κλίνες ΜΕΘ) και αποτέλεσε έναν ισχυρό σύμμαχο του συστήματος υγείας στη μάχη κατά του κορωνοϊού.

Υπενθυμίζεται ότι το σύνολο των κλινών που έχει διαθέσει ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών στην Αττική, στο Υπουργείο Υγείας, ανέρχεται στις 200 και κατανέμεται ως εξής:

Κλίνες Covid : 60
Κλίνες Non-Covid: 115
Κλίνες ΜΕΘ: 25 (20 Non-Covid + 5 Covid)

ΣΥΝΟΛΟ: 200

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών παραμένει πάντα πρωτοπόρος και δίπλα στα καλέσματα της κοινωνίας, της πολιτείας και των συνανθρώπων που έχουν την ανάγκη του.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM