Το Ούζο Πλωμαρίου στις Κάννες: «Α Window to Greece» με εικόνες γεμάτες ήλιο και θάλασσα

Το Ούζο Πλωμαρίου στις Κάννες Facebook Twitter
0

Το περίπτερο της αποσταγματοποιίας βρισκόταν στον χώρο Bay Village, στο stand Bay 32. Εκεί με ένα δροσερό ούζο η Ποτοποιία υποδεχόταν τους επισκέπτες της έκθεσης μεταφέροντας τους νοητά στην Ελλάδα, με εικόνες γεμάτες ήλιο και θάλασσα, γύρω από το concept «a Window to Greece». Με όχημα την «καμάρα» της ετικέτας μας, που αποτελεί ένα χαρακτηριστικό αρχιτεκτονικό κυκλαδικό στοιχείο, καλούμε τον κόσμο να βιώσει την απόλυτη εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού, την αίσθηση της ελευθερίας και της χαράς μέσα από την αυθεντική ελληνική απόλαυση και τρόπο ζωής.

Παράλληλα στο stand οι επισκέπτες είχα την δυνατότητα να δουν από κοντά την Limited Edition φιάλη του Ούζου Πλωμαρίου για το 2023 που δημιουργήθηκε για να τιμήσει την ελληνική παράδοση και την ναυτική ταυτότητα της χώρας μας. Αφιερωμένη στον κώδικα Μορς, η συγκεκριμένη φιάλη στοχεύει στη διατήρηση της αναβαθμισμένης εικόνας του αποστάγματος ως ένα international brand με ελληνική ταυτότητα.

Η πλούσια γεύση του και τα εξαιρετικά αρώματα του Ούζου Πλωμαρίου, όχι μόνο κέρδισαν τις εντυπώσεις των επισκεπτών της έκθεσης αλλά κέντρισαν και το ενδιαφέρον του διεθνούς τύπου και συγκεκριμένα ενός από τα πιο σημαντικά International έντυπα για τα Spirits, το Global Drinks Intel και του επιτυχημένου περιοδικού TFWA2023 Daily. Και τα δύο έντυπα αναφέρθηκαν με εκτενή ρεπορτάζ στην ασυναγώνιστη γεύση του ελληνικού ούζου που ξυπνάει τις αισθήσεις και με την κάθε του γουλιά σε ταξιδεύει στην ηλιόλουστη Ελλάδα.

H έκθεση αποτέλεσε την ευκαιρία να πραγματοποιηθούν μια σειρά από σημαντικές συναντήσεις με νέους και υπάρχοντες πελάτες που αναμένεται να συμβάλουν στην ανάπτυξη νέων συνεργασιών σε χώρες όπως η Ιταλία, Σερβία, Σλοβακία, Ινδία, Πολωνία, Καναδάς, Αγγλία και Παναμάς. Στη Γαλλία ξεκίνησε ήδη νέα συνεργασία όπου το Ούζο Πλωμαρίου θα τοποθετηθεί σε δίκτυο από κάβες της χώρας. Επίσης, η διανομή του brand θα επεκταθεί άμεσα σε Ελβετία και Δανία ενώ ξεκινάει και μια νέα πρόταση συνεργασίας με 2 μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας που εξυπηρετούν τις σκανδιναβικές και βαλτικές χώρες.

Αυτή τη στιγμή το Ούζο Πλωμαρίου βρίσκεται ήδη σε σημαντικά καταστήματα αφορολογήτων ειδών στο εξωτερικό όπως είναι η Γερμανία, Βουλγαρία, Ισραήλ, Τουρκία, Ντουμπάι, Κύπρο, Ιράκ, Ισλανδία, Φινλανδία και συνεχίζει να ταξιδεύει την ελληνική κουλτούρα και την πολιτιστική μας κληρονομιά σε ολόκληρο τον κόσμο.

Λίγα λόγια για το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου:

Η ιστορία του Ούζου Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου ξεκινά το 1894 με την περίφημη συνταγή του ιδρυτή του. Η εταιρία, είναι 100% ελληνική και παράγει το εκλεκτό Ούζο Πλωμαρίου χρησιμοποιώντας την ίδια, μυστική συνταγή με έμφαση στους εξαιρετικούς καρπούς και βότανα και τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο απόσταξης σε μικρούς, χειροποίητους, χάλκινους άμβυκες. Το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου σφραγίζεται στη γνωστή παραδοσιακή συσκευασία με το χαρακτηριστικό φελλό και προσφέρει μια πολύτιμη ισορροπία γεύσης που επιτυγχάνουν τα πιο εκλεκτά ποτά με ονομασία προέλευσης. Σήμερα το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου έχει δυναμική παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλο τον κόσμο. Με την εξαγωγική δραστηριότητα να επεκτείνεται διαρκώς, κάνοντας αισθητή την παρουσία του σε αλυσίδες τροφίμων και ποτών, σημεία λιανικής πώλησης και εστιατόρια, σχεδόν σε κάθε γωνιά της γης.

Δείτε επίσης: www.ouzoplomari.grwww.facebook.com/ouzoplomari, www.instagram.com/ouzoplomari, www.theworldofouzo.gr

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM